Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Later edit: NICIO SCHIMBARE. MERGE LA FEL.
    http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

    Comment


    • Haha, schimba mecanicul
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Si mecanicii astia sunt ca doctorii...mai nou acum defectiunile se iau prin eliminare si asta pe banii clientului, bataie se joc.

        Sent from SM-G920F using Tapatalk

        Comment


        • Problema persistă de aproximativ 1 an si ceva, timp în care am fost la peste 50 de mecanici în vreo 15 service-uri din care și 3 reprezentanțe. Se pare că nu este nimeni în stare să gasească problema. Asta e... frânez cu stângul în continuare. (de nerecomandat)
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • Loganul tau o fi avand motorul de la vreo racheta NASA , de nu-i da nimeni de cap . Ce-i mai frustrant , e faptul ca ai ajuns si in reprezentante si nimic , aia ar trebuii sa viseze motoarele astea cu tot cu problemele lor . Ca o paranteza , sabotii se dovedesc fooooarte rezistenti . Mult succes in gasirea problemei si drumuri bune ! ;)

            Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

            Comment


            • Cred că a intrat dracul în ea. Sincer mi-e silă să mă mai ating de ea.
              Acum am rămas și cu pedala de frână întărită ca piatra... era să zbor printr-un giratoriu... și se turează singură la maxim. Am s-o dau cu oricât numai să scap de ea. Nu-mi mai trebuie nimic...
              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

              Comment


              • Asta-i simptom ca nu functioneaza pompa de servo coroborat cu faptul ca trage aer fals masiv, furtun scos, rupt, membrana sparta etc.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • 390.304 km --- 19 iunie

                  Revizie
                  - ulei Elf Competition 10W40
                  - filtru ulei Mann
                  - filtru aer Mann

                  @ burtosu - furtun sărit era... :|
                  Last edited by dani55wss; 19 June 2017, 16:11. Reason: Automerged Doublepost
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • Sa inteleg ca ai rezolvat problema?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • S-a rezolvat, sărise furtunașul care vine de la tulumbă la corpul clapetă. Nu a fost mare lucru doar că m-am trezit cu ceva viteză, fără să vreau, printr-un giratoriu... norocul meu că nu era nimeni împrejur...

                      De mers, tot așa merge. Nicio schimbare. Moare la relantiu, stă perfect câteodată, când vrea ea...
                      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                      Comment


                      • Eu suspectez o problema electrica/electronica, releu, contacte, fire, ce tin de mpp.Nu mai rețin exact, ai incercat si un test cu un alt corp clapeta?
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • Da, am încercat si cu alt MPP și într-un final l-am schimbat cu tot cu corpul clapetă, rezultatul fiind 0.
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • Ofer spre testare un computer motor cu imo off

                            vino sa-l iei, probezi cat vrei, il returnezi, vezi ce rezolvi.

                            EDIT :
                            De verificat toate masele cablajului motor, de facut strap de la computer la MPP direct (se gasesc mufe de MPP in targ sau dezmembrari, la fel si pini pt mufa de la ECU)

                            Am avut recent la o masina d ela service (Forester 2.0 2004) o problema de gen : se oprea la cald, din mers, direct. Nu mai pornea decat dupa ce se racea.
                            Rezolvare : alt grup bobine (seamana leit cu ala de Logan). Se pare ca bobina omului avea un defect interior, o intrerupere de alimentare

                            O luna intreaba ne-a mancat ficatii, pt ca nu facea probleme decat cand vroia dansa

                            Acelasi lucru (strap) as face si la senzorul de turatie (semnal volanta)
                            Last edited by dsign; 21 June 2017, 18:59.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Multumesc mare domn, iau în considerare oferta doar că deocamdată nu prea am timp nici pt mine ! Am o perioadă mai aglomerată la muncă și am Audi-ul cu care mă dau mai tot timpul.
                              Pt treaba respectivă am totuși nevoie de cineva care se pricepe, eu fiind paralel la asemenea operațiuni.
                              Dacă se poate și un numar de telefon în privat...
                              Un mare Mulțumesc !
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • Nu e nici un secret : 0725 524 207
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google