Senzori Presiune Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Au unii niște teorii:
    -caz ipotetic, mașina parcată cu o latură la gard/perete/etc - una din roți are pană
    TPMS direct, te urci în mașină, pui contactul - alertă de pană e pe TdB (diferența minimă e de 0,3bar corelată cu temperatura)
    cat ipotetic: senzorul de presiune defect ...

    Originally posted by t0rquemada
    TPMS indirect, te urci în mșină, pui contctatul faci manevre să ieși din parcare, mai mergi puțin - apare alerta pe TdB, prea târziu, dacă erai pe jantă tocmai ai dejantat anvelopa cu probleme
    sofer prea prost daca inainte de a se urca la volan nu controleaza visual masina.

    Desigur tot caz ipotetic ...
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • sau fumeie ...

      Comment


      • @anton.dan: e cel putin al doilea post pe care-l vad in care iarasi scoti femeile pe post de exemplu negativ. Ce ai patit? :-)

        ~~~

        Oricum, t0rquemada are dreptate ca dTPMS sunt mai ok din punct de vedere al soferilor (nu toti sunt atenti, defapt majoritatea nu sunt atenti la astfel de detalii) dar din punct de vedere tehnic iTPMS e mai ieftin de implementat (e doar o rutina software ce coreleaza niste informatii de la anumiti senzori) si mai putin expus la erori.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Originally posted by Silviu View Post
          cat ipotetic: senzorul de presiune defect ...
          Atunci ai 2 martori nu unul singur


          În anumite situații nu poți avea acces la roțile de pe dreapta (de ex zăpada)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • patania mea: logan 2 fabricat 2016 Iulie, fara senzori in roti. la anumite perioade mi se aprindea martorul de pana, diferente de presiune foarte mici, pana in 0.5 atm. pe fata. Il resetam si o perioada nu mai aveam probleme cu el. S-a intamplat asta de cateva ori, pana am pus rotile de iarna, toamna trecuta.
            Toate bune si frumoase pana acum o luna cand am luat cauciucurile de vara la puricat pentru a le pune pe masina din nou si surprize, 2 aveau cuie in ele = cauza aprinderii martorului.
            Concluzie - cred ca sistemul fara senzori este mult mai sensibil, nu observam nimic la prima vedere la roti, sa fie lasate sau pe pana.

            Am mai aflat ceva din intamplare, martorul se aprinde si aiurea, am parcat mai brusc pe drum de tara, o parte a masinii pe pietrisi si cealalta pe pamant ud, probabil a patinat putin si imediat in bord luminita aprinsa. l-am resetat pe loc si nu a mai aparut..

            Comment


            • Originally posted by FloNick View Post
              Nu,nu am fost în service autorizat,pana la urma mi s-au aprins si mie martorii în bord și împerecherea lor s-a făcut din opțiunea set tire presure(din CB) fără conectarea la calculator.
              nu ai facut nici o "programare" in service sau cu cineva pe calculator? au mers asa?

              Comment


              • Sault. Sunt you people aici. Am un logan din 2016, serie limitat plus cu senzori de presiune la pneuri pe abs. Ieri am fost la un tip din Pitesti care activeqza functii. Mi-a activat semnalizarea la o atingere a manetei si asistenta la pornirea din rampa. Problema e ca a facut ceva si la acesti senzori de presiune in sensul ca acum am doi martori aprinsi in bord(cel portocaliu cu roata si semnul exclamarii si cel portocaliu cu un semn zig-zag in el). Tipul m- a intrebat despre seriile senzorilor dar eu am zis ca nu le stiu. El a spus apoi ca dup un timp se vor stinge martorii dar acestia sunt tot aprinsi si dupa un drum de la Pitesti la Brasov. Eu am impresi c tipul nu prea a stiut ce face si apoi a profitat de mine c nu ma pricep deloc la masini si m-a lasat asa... Oare ce e de facut ca sa revina la normal? Multumesc

                Comment


                • Da, s-a umblat probabil la ceva ce ţine de TPMS, dacă e făcut prin ABS nu ai senzori presiune în jante, se trimite direct din ABS trama CAN spre tabloul de bord când sesizează viteză unghiulară diferită a roţilor (mers în linie dreaptă). LED zig-zag pe tdb apare când tabloul de bord sesizează o pană electronică ( ăla reprezintă un ecran osciloscop ).
                  Deci în concluzie, pana electronică ( dinspre ABS probabil ) legată de TMPS, se rezolvă simplu de cineva cu scule şi care ştie ce are de făcut - cel la care ai fost se pare că nu prea a ştiut - , pentru el era foarte simplu să vadă unde a gresit, dar asta e, toţi chiar şi cei mai buni dintre noi au fost odată la început, şi am păţit altele şi mai rele, nu mai spun ...

                  Comment


                  • Ti-a dezactivat functia de senzori, in momentul in care ti-a activat functiile de mai sus. Si cum sa te intrebe de seriile senzorilor, daca sistemul de monitorizare a presiunii e din ABS ( deci sistem indirect, adica nu ai senzori fizici in roata ) ?! Incearca data viitoare, sa nu te mai duci chiar la "orice colt de bloc". Cauta un coleg cu DDT / Derelek prin zona ta. Sau cel mai sigur, te duci in Bucuresti la colegul t0rquemada

                    Comment


                    • Aveam si numarul lui Bogdan si al unui tip din Focasani plus pe cel al tipului de la Pitesti la care am fost. L-am ales pe el pentru ca la Pitesti am avut treaba si cu ocazia asta am zis sa si activez functiile. Totul s-a facut cu interfata derelek si soft ddt2000. Asta e acum... Am facut o programare pe vineri la reprezrntanta aici in Brasov si daca nu stiu ei sa remedieze ce a stricat tipul ala, atunci voi apela la Bogdan, desi nu am drum spre Bucuresti in perioada asta....

                      Comment


                      • Ai grija cu "reprezentanta"...sa nu zica ca ai umblat "neautorizat" si mai ramai si fara garantie forever... mai bine te duci la Focsani...recomand...

                        Comment


                        • Originally posted by marius_sava View Post
                          Am facut o programare pe vineri la reprezrntanta aici in Brasov si daca nu stiu ei sa remedieze ce a stricat tipul ala, atunci voi apela la Bogdan, desi nu am drum spre Bucuresti in perioada asta....
                          Apeleaza la cine vrei, insa nu la reprezentanta. Ce iti trebuie tie acum este o activare de functie, lucru pe care cei din reprezentanta nu-l vor face. Mai presus de asta, daca isi dau seama ( si o sa o faca sigur ), iti vor ridica garantia (nu ai cum, "din greseala", sa dezactivezi functia ). Mai rabda cu martorii aia aprinsi, verifica rotile sa nu ai pana inainte sa pleci la drum si dute cat mai repede la cineva sa te rezolve.

                          Comment


                          • Se duce "nevinovat", a apărut dintr-o dată, ca şi copiii din flori, polenizare spontană, fetiţa virgină ... poate ţine, găseşte fraierul, ca în viaţa realâ
                            Merge ?
                            Last edited by bogdan_cr; 1 August 2017, 16:50.

                            Comment


                            • Cei de la reprezentanta au spus ca, daca nu s-a umblat fizic la nimic, atunci nu se pierde garantia. I-am intrebat la telefon cand am facut programarea. Sper si eu sa fie asa si in momentul cand voi ajunge la service. Acum chiar nu pot sa mai plec din Brasov o vreme... Teoretic nu ma deranjeaza daca sunt martorii aprinsi dar e mai bine sa se remedieze o problema cat mai repede decat sa fie lasata.... Asta e, de data asta am patit-o. Sper sa nu se mai repete foarte des
                              Voi mai reveni dupa ce merg vineri la reprezentanta.

                              Comment


                              • Poţi merge liniştit aşa, fii fără grijă,
                                Fizic nu s-a umblat nicăieri, s-a umblat doar "psihic" prin nişte flash-uri de memorie, s-au schimbat câţiva byţi pe colo-pe acolo dar asta nu se poate demonstra.
                                Cred că uzina ar trebui să pună sigiliu pe capacul mufei de diagnosticare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google