Bobina Inductie Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ultima bobina cumparata nu are contact de masa la bloc motor , masa se ia de la unul din pini - alta conceptie fata de cea pentru Logan . Personal am schimbat cea de fabrica acum 2 ani cu NGK tot din acelasi motiv , fisuri la prindere si scapari in functionare , recomand Valeo, Beru , NGK .
    Problema a aparut de la umiditate excesiva si defectiuni la izolator . Ai lipsa garnitura de la mufa alimentare bobina - intra umezeala si nu-i place, gasesti la dezmembrari . Pe bujie se pune vaselina speciala la cuplajul mufei tot din motiv de umezeala , gasesti pe dacia shop vaselina Beru speciala .Pune bujie adevarata , iridium Denso sau NGK , gasesti pe forum seria exacta la bujie si nu te abati de la ea , la iridium nu reglezi nimic la GAP, le montezi asa cum vin . Fisele personal as merge ori pe originale ori Magnecor, cele din urma le am pe masina si efectiv dispare o grije pentru mult timp . Nu ar strica sa vi cu o prelungire de masa de la centrala servo la surubul de sustinere joja ulei si alta de la acumulator la blocul motor , loganul sufera din montaj de masa insuficienta , folosesti cablu de sudura din supermaket , la metru si papuci de contact pentru instalatii electrice din cupru , se cositoresc in lipsa de pistol de stantat care ma indoiesc sa-l gasesti usor. Nu uita sa cureti senzorul de pe volanta din cand in cand , fiind ascuns se uita de el dar el comanda ecu injectie si da o gramada de probleme si la mers normal nu numai la pornire .
    Cumpara un spray de contacte , deschide cutia cu rezistente de la motor si curata bine fara a scoate releele afara, lichidul curata si indeparteaza umezeala , nu conduce curentul electric , nu exista posibilitate de defectiune , e bine la intrare in toamna sa dai la toate mufele de la senzori . Bafta !
    Last edited by Neohori; 2 August 2017, 08:59.

    Comment


    • #17
      Rezolvare problema

      Revin cu un raspuns dupa mai bine de o saptamana . Cei de la reprezentanta au constatat ca mufa care intra in bobina nu face contact bine si i-au pus acea garnitura, mi-au mai zis ca i-au facut si un reglaj la culbutori ,ma rog .Ce au sesizat ei ulterior este ca masina are un tremurat ( nu stiu cat de tare ,azi ma duc sa iau masina ) si au tras ei concluzia ca este de la injectoare care ar necesita schimbare. Am intrebat cam cat ar ajunge un schimb la ei, mi-au spus intre 22-25 mil , mi-a picat cerul in cap ...ramane astazi sa vad cat de grav este tremuratul...Va multumesc tuturor !!

      Comment


      • #18
        Cati km are masina? De unde alimentezi in g-ral?
        Mi se pare ciudat...injectoarele nu prea pica la mpi, chiar si cu sute de mii de km la activ.
        Incearca inainte o curatare cu ultrasunete. Nu te repezi din prima sa le schimbi.

        Comment


        • #19
          Originally posted by RazvanAto View Post
          [...]mi-au mai zis ca i-au facut si un reglaj la culbutori ,ma rog .Ce au sesizat ei ulterior este ca masina are un tremurat ( nu stiu cat de tare ,azi ma duc sa iau masina ) si au tras ei concluzia ca este de la injectoare care ar necesita schimbare.[...]
          Nu exista asa ceva! Nu ti se pare ciudat ca injectoarele "au picat" dupa reglajul culbutorilor?
          Daca masina nu avea acel tremurat inainte de reglajul culbutorilor, logic si de bun simt este ca nu au facut reglajul cum trebuie. Nu trebuie sa ai doctoratul in mecanica auto ca sa-ti dai seama de cursul evenimentelor.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            Un injector original 1,4-1,6 mpi costa pana in 200 lei , produs OEM, de la 800 la 25k este manopera ? lasa-i impace . Cauta pe cineva sa regleze culbutorii conform cartii tehnice , la rece , cineva cu experienta si rabdare . Personal i-am reglat cu date luate de aici de pe forum , cu rabdare , in 2 dimineti pe racoare , totodata am pus si garnitura noua originala la capacul de culbutori sa nu am surprize - a iesit ceva doxa .

            Comment


            • #21
              Acum am ajuns acasa...Deci, masina merge foarte bine, invarte frumos, la mers se comporta bine. Atat doar observ ca atunci cand e pe liber masina cu motorul pornit evident are acel tremurat, in mers nu-l sesizez . Cel mai bine se observa la schimbatorul de viteze si la teava de esapament acel tremurat. Pe factura de la ei scrie, reglat culbutori, schimbat garnitura , bujii si diagnoza. Au ajuns ei la concluzia ca injectoarele sunt problema... Am vazut si eu pe internet preturile si de aceea m-am mirat 2500 lei?? e mult frate... Au crezut initial ca poate e rampa de injectie dar cica nu... Masina are 90.000 km (foarte putin zic) si mi-e imposibil sa cred ca la kilometrii astia sa pice injectoarele . Benzina am pus numai de la Petrom de cand o am... Astazi am pus Rompetrol 98. Dumneavoastra domnilor ce credeti ca ar putea fi? mi-e oarecum aiurea sa cred ca tremuratul provine de la injectoare, dar cum nu ma prea pricep ,iau toate variantele in calcul . Ideea este ca uitati ,incep cu o problema, revin cu alta .... e aiurea rau, frustrant chiar. Multumesc

              Comment


              • #22
                Nu e de la injectoare, parerea mea.

                Suportii motor au fost verificati? Sunt in nr. de 3.
                Motor - caroserie (pozitionat in stanga, cum privesti motorul cu capota ridicata), cutie - motor (bieleta antirasturnare - acces si vizibilitate doar pe sub masina) si cutie - caroserie (in dreapta).
                Primul se taseaza de obicei, insa la mult mai multi km decat cati ai tu.
                Al doilea cedeaza cel mai des, inclusiv la km tai, preia solicitarile cele mai mari.
                Al treilea se schimba extrem de rar, de obicei la accidente. (De ex. io la 240k km n-am schimbat decat de vreo 2 ori cel de la cutie-motor si o data, pe la 200 si ceva de mii cel de la motor- caroserie.
                Totodata verifica si prinderile si tampoanele traseului de evacuare (tobele si anexele).

                In plus, cum au spus si colegii, nu stiu de ce am senzatia ca, culbutorii nu au fost bine reglati de aia in service. Reglajul cu cea mai mare acuratete se executa la rece, adica dupa un repaus al motorului de minim 12 ore avand in vedere si caldurile astea.

                1. https://www.piesenet.ro/Motor/Suport...-Logan-Benzina

                2. https://www.piesenet.ro/Motor/Suport...Motor-Inferior

                3. https://www.piesenet.ro/Cutie-Viteze...i-Cutie-Viteze
                Last edited by Kojak; 10 August 2017, 13:20. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Am avut la serviciu Logan 1.6MPi la care injectoarele doar picurau benzina (nu se punea problema de pulverizare) si singurul simptom era urcarea mai greoaie in ture cand motorul era in sarcina. Nici vorba de temurat.

                  Comment


                  • #24
                    Da, am sesizat si acest aspect abia aseara. La pornirea de pe loc trebuie sa o turez mai tare si la schimbatul treptelor e puturoasa rau, abia trage cu pedala la fund aproape ... Sincer nici nu m-as grabi sa schimb injectoarele,dar nici nu as lasa lucrurile asa ca nu e deloc ok. Cand am deschis capota cu motorul pornit tremura saracul de il ia zbenga..

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      Injectoarele nu pica la numarul de km mentionati de tine, poate mai degraba 200 -300 k.
                      Incearca o bobina de inductie de la un amic si vezi daca iti mai face fitele cu accelerarea greoie. Fisele le-ai schimbat vreodata, le verifici seara sa vezi daca au izolatia strapunsa pe undeva. Cand este intuneric cand este motorul pornit se vede arcul electric intre fisa si blocul de aluminiu daca sprayezi niste apa se vede.
                      Ca fapt divers injectoarele se pot curata de catre tine, daca ai rabdare sunt niste tutoriale foarte multe, pacat ca nu esti din Craiova ca iti faceam eu toate astea, bine dadeai un cola ca murim de cald.

                      Comment


                      • #26
                        Fișele dau scânteie toate, nu mai dă nimic la diagnoza, mașina merge în 4... La fiecare service la care am fost mi s-a spus că au curățat injectoarele. Mi-e să nu fi dereglat ceva pe acolo, cum spuneau și domnii în comentariile anterioare. Poate un reglaj greșit al culbutorilor. Mi-e imposibil să cred că ar fi injectoarele. Pică 1, să zicem dar nu cum mi s-a spus la reprezentanță că toate 4 nu mai sunt bune, nu zău? Mulțumesc frumos, dau și un bax dacă veniți în Piatra-Neamț să o rezolvati, aici oricum este mai respirabil aerul.

                        Comment


                        • #27
                          trebuie verificat sa nu ajunga apa pe bobina
                          eu am avut un sprituitor parbriz defect stropea si pe dedesupt apa se prelingea pe capota si picura exact pe bobina
                          recomand montarea sprituitoarelor cu silicon apa de ploaie se scurge pe sub el si tot pe bobina ajunge

                          Comment


                          • #28
                            Imi cer scuze ca deschid din nou topicul asta dar am o rezolvare din mai multa experienta cu solenza 1.4 logan 1.4 si acum ca detin un ambition 1.6mpi

                            Referitor la reglajul tachetiilor cu 0.10 admisie si 0.25 evacuare (0.30 cele cu gpl)

                            ​​​​​​Mașina daca a mers un timp cu supapele dereglate si nu s-a dat importanta la reglajul de 30.000 gpl si 60.000 benzina prinde niște depuneri intre scaun si supapa (nu mai inchid bine) si pana nu se pasuiesc dupa noul reglaj masina va merge putin galopand si va avea un mic tremurat.

                            Am patit eu cu loganul meu 1.6mpi cand l-am cumparat in martie 2020 sa am tachetii dereglati. La rece avea un galopat si licarea intermitent check engine-ul in bord pana se incalzea. Totul bun reglez supapele. masina merge bn cu un mic tremurat. Merg primi 10.000km pana in schimbul de ulei. Dupa ce mai fac iar reglajul la supape gasesc tachetii iar stransi.. exclusa treaba cu stransul supapelor... n-am gpl pe masina. Problema ca dupa primul reglaj cand galopa la rece supapele sau mai curațat( pasuit) dupa ce i-am facut iar reglaj masina nu a mai avut nici un galopat si nici un tremurat. Merge ca noua... Dati importanta la reglajul tachetiilor periodic ca ajungeti la supape arse in timp depuneri intre scaun si supapa si atunci apar problemele astea
                            Last edited by CristyYcM; 26 December 2020, 01:20.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google