liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 MPI 2004 - sare de 7000 ture zilele astea, ca patineaza rau Bineinteles, face asta dupa ce se incalzeste

    1.6 16v RS - sare de 6500 ture zilele astea pt ca imi place cum se aude - zgomot specific de Renault Sport

    Duster 1.6 4x4 - ajunge in 5500 ture, imi place cum se da de-a latul
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Macar aveti ceva armasari, da poneiul meu e cam slabut Mai si pute a oua clocite dupa masina daca se intampla sa ajung pe la 4000 sau mai mult.

      Comment


      • dizain macar are zapada unde s-o dea de-a latu'. la mine e asfaltul uscat...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by ManGreek View Post
          Macar aveti ceva armasari, da poneiul meu e cam slabut Mai si pute a oua clocite dupa masina daca se intampla sa ajung pe la 4000 sau mai mult.
          Daca o sa o alergi si o sa o tii constant in sarcina la turatii mari, gen 5000 rpm., o sa-i treaca mirosul de oua clocite. Mie-mi mirosea daca mergeam mult timp ca baba pana in 3000 rpm. iar apoi ii dadeam o forja. Se simtea si mirosul apoi.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • O forja buna la vremea ei, e ca o cura la Amara!

            Comment


            • Ati imbatranit si v-a trecut cheful de alergare ? Inainte era activitate foarte mare pe acest topic.
              Conduc mai nou un dci si se misca destul de bine, depasesc cam tot ce imi sta in cale, problema e ca nu prea am gasit ceva masini puternice

              Comment


              • Oh, dCI, racheta rachetelor... Zici ca ai pus manaa pe un SLR, nu alta.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Logic vorbind, dci-ul e cea mai inteleapta alegere. La drum lung schimb lejer pe la 2500-3000rpm si se misca (ma refer la reprize) la fel cum as alerga un 1.4mpi cu schimbari la 5000rpm. Iar consumul la acelasi stil de mers (viteza) e cu vreo 3 litrii mai mic. (4.x% vs 6/7.x%).
                  Am condus si 1.6 16v si tot nu era cine stie ce, loganul pana la urma e o masina pentru oameni normali, oricat ai trage de un astfel de motor, sasiul isi arata limitele, iar confortul e scazut + ca nici motorizarile nu sunt cine stie ce. Acuma inteleg de ce nu o sa apara 1.2tce pe logan. Chiar e prea mult pentru o astfel de masina + nu ar avea cine stie ce cumparatori.

                  Comment


                  • Distrigaz 16v vs. 1.5 dci resoftat la 105 cp. 2-0, distanta mare de pe loc + una amicala din mers de la 40 km/h cu a 2-a pana la 140, de asemenea, distanta mare.

                    Distrigaz 16v vs. Ford Focus hatchback 1.6 16v cu GPL model 2011 resoftat la aproape 130 cp. 2-0 . Prima oara a fost distanta de o masina iar a 2-a oara de o masina si jumatate. In Ford erau doua persoane.

                    Amuzament intre masini acceptabile.

                    Urmeaza un vs. cu Logan 1.6 16v RS 133 putin umblat dar Dsign stie când. Suntem curiosi haha...
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Trebuie sa pun la punct softul. Dupa aia o incercam, sa vad ce mare branza am facut.

                      Oricum, la mine e masina completa, de strada. Are AC, are servo electrohidraulic, etc.

                      Apoi vom trece la nivelul urmator, Distrigaz vs Clio 1.6 16v
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Pai si a mea are A/C, servo electrohidraulic... fara geamuri electrice spate si ABS .

                        Cu Clio va fi umilinta pentru mine. Stiu cum e de la Twingo 1 1.6 16v.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • 1.6 87 vs astra 2005 1.7 cdti 101 2 de pe loc 1 din mers cu a doua, logan winner
                          Semințele acelaș gust are.

                          Comment


                          • bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu postez eu vs Distrigaz egalitate ...pleaca cu cativa cm mai repede a lui dar ii recuperez pe a2a si a3a si il iau cu cativa cm .
                            ...si din mers e cam acelasi lucru...el are talpa mai grea dar a mea trage mai bine la viteza mare .

                            Comment


                            • Da. Așa-i !
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Distrigaz ("revergorat") vs. BMW 320i e46 2.2 Coupe facelift 170 cp. 0 - 2 (două mașini distanță la 140 km/h dacă plecăm amândoi bine).

                                Cel cu BMW-ul că ce bine se ține Loganul ))) .

                                Ne-am dat de 3 ori. Prima oara am fost egali.

                                Iulică, te aștept pentru revanșă să vedem dacă e placebo sau nu )) .
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google