Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna domnilor. Sunt nou pe forum ca membru dar urmaresc de mult timp discutiile. Referitor la ulei pot spune ca la vechiul logan 1.4 folosit taxi l-am luat io pe la 200k si cine il avusese a folosit doar ulei de la butoi eurolube 5w40 sau 10 bagat la un anumit service. Pe la 400k motorul si-a dat duhul. Intrebarea mea pt dumneavoastra e ce sa ii bag la noul taxiu, sandero 1.2, schimburile le fac intre 7500 si max 9000km iar stil de mers relativ normal cu schimbat treptele intre2500-3000. Pana acum am bagat dacia la inceput dupa care motul 5w40 x-cess de care am fost multumit in parte( vara cand stateam cu ac o perioada deja incepea sa "trancane" motoru). Dupa asta am bagat liqui moly 5w40 bidonu mov...mare greseala...cea mai mare...trancane motoru efectiv de zici ca are sute de mii. Comparativ cu cealalta masina tot un sandero de 1.2 dar cu 335k aia e pisicuta pe langa asta la 76k.acum uleiul are 3000km dar nu il prinde 4000km. Ma gandeam la un ravenol vst 5w40 sau ce recomandare mai dati dumneavoastra. Va multumesc

    Comment


    • Ma gandeam la un ravenol vst 5w40 sau ce recomandare mai dati dumneavoastra. Va multumesc

      Si VSI-ul merge, dar nivelul de performanta e mai scazut fata de VST. Depinde doar de d.ta ce sa alegi.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Ma gandeam la un ravenol vst 5w40 sau ce recomandare mai dati dumneavoastra. Va multumesc
        Mobil1 0w40, daca tot ies bani cu masina si conteaza ca motorul sa reziste mult, merita niste bani in plus pe ulei.

        Comment


        • Multumesc. O sa iau unu din ele, in functie de ce gasesc in oras sau comand de pe net. Dupa ce il pun revin cu impresii. Off topic: motorul cred ca o sa tina...mai rau de celelalte...deja probleme cu caseta de directie(pacane), bloc lumini schimbat, instalatie gaz landi fabrica picata(schimbata), navigatie schimbata( s-a ars), sensor ambiental(parca asa ii zice) dus, altu 450 lei( cupla si decupla compresoru intr-una) si alte probleme marunte. Precizez ca chiar am grija de masina bine, e masina de facut banuti si in acelasi timp de familie.

          Comment


          • Până la urmă mi-am comandat Ravenol-ul SSL 0W-40. Prima comandă am făcut-o pe e-piesa.ro și, deși pe site scria că este în stoc, am fost sunat ulterior de un flăcău care și-a cerut scuze pe motiv că „produsul nu este în stoc și nici nu știm când va intra din nou în stoc”. Intrând pe e-mag, am văzut același ulei, tot de la e-piesa, dar cu 13 lei mai scump. Mi-am zis: „oare cât de absurd ar fi ca pe e-mag să-l aibă ăștia de la e-piesa în stoc, iar pe propriul lor site nu?”, așa că am riscat și-am făcut o comandă. Ei bine, absurdul este la el acasă în lumea comerțului on-line, fiindcă după un sfert de oră mă sună un flăcău de la e-piesa (cred că era același cu care vorbisem cu o oră mai devreme) care mă anunță că produsul este în stoc, dar îl voi primi abia luni, fiindcă livrarea durează 3 zile și urmează week-end-ul.
            După ce uleiul va fi turnat în motor o să revin cu impresii.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Nu este nimic absurdau facut o intelegere intre ei (Emag cu epiesa) , ca produsul sa fie cumparat doar de pe Emag.ro ca sa mai manance si gura lor ceva pai nu ?
              Faza cea mai tare era sa gasesti pe epiesa la acest produs "Cumparati-l de pe xyx.ro"
              Oricum eu nu mai cumpar de pe emag produse la care ei sunt doar intermediari , cand mi-am comandat eu uleiul habar nu aveau nici cei de la emag si nici cei de pe epiesa ce numar de AWB am pe colet.Praf..
              Last edited by prometheus; 13 September 2017, 18:01.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • @daniel, recomand cu căldură M1 0w40 NL.

                Comment


                • De pe e-piesa mi-am luat rivanolul. Am comandat Shell 5w40. Nu mai aveau pe stoc decat 3 litri si nu stiau cand mai aduc. Asa m-am hotarat la Ravenol VST 5w40. La ei, Shell era 20 si ceva, pe la altii peste 40. Momentan nu am nimic de reprosat Ravenolului. Pana la anu' (sau 10kkm) poate o sa vreau alt ulei. Sa vedem cum "evolueaza" Shell (si ca pret si ca usurinta de procurare).

                  Comment


                  • Buna. Din toate problemele enumarate mai sus am uitat de cea mai importanata...la 21k km mi-a iesit biela sau bieleta cum i-o zice prin bloc. Nu eram io la volan,era cumnatu...el zice ca a dat 5-4 si a bubuit. In urma expertizei de la reprezentanta cica s-ar fi dat 5-2 si bla bla bla forte neadecvate...asa ca au scos-o din garantie deci schimbat motor pe barba mea. Intamplarea face ca aveam mobil in ea atunci, nu mai stiu exact care dar na...am zis ca mobil nu mai pun...poate gresesc in legatura cu mobilu dar am o reticienta. Ceva poze cu minunatia
                    Attached Files

                    Comment


                    • Euro 6 ?? pistoane cu frecare redusa la D4F ? tare asta nu stiam.

                      In legatura cu patania ta , nu cred ca uleiul a fost de vina , ciudat , la ce ture putea sa duca cumnatul tau motorul in asa hal incat sa zboare bieleta prin bloc ? eu cred ca e mai degraba defect de fabricatie la vreo piesa. Ti-a gasit pe calculator turatii prea mari ? astia imediat se spala pe maini.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Parca masina e euro 5 fiind fabr mai 2013 daca nu ma insel. La ce suparat si nervi aveam si cat asteptasem sa primesc un raspuns la problema nici nu mai stiu exact tot ce au balmajit. Ceva gen missfire piston si o gramada de erori care ma depaseau. Am mai incercat prin ceva cunostinte sa rezolv problema pe la Pitesti fara succes. Iar cand mi-au spus pretul la motor nou, aproape 10k lei am cautat frumos pe net second si am luat de la Arad de pe acelasi model sandero 2 lovit doar ca nu am gasit nicaieri in tara d4f734 si am pus d4f732. Masina nu era pe taxi cand s-a spart motoru.

                        Comment


                        • Nu are nicio legatura uleiul cu ce ti s-a intamplat dumitale.
                          Daca a fost o problema, nu turatia a fost vina ci socul primit de transmisie in internele motorului; probabil s-a smuls capacul bielei. oricum, nu prea auzi des despre asemenea probleme.
                          Cate luni are cumnatul dumitale, de cand are permis?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Tot ce e posibil sa aveti dreptate. Cumnatul chiar incepator nu era dar nici nu am putut mare lucru sa zic din moment ce nu eram in masina. Invatare de minte sa mai dau masina. Toata patania se intampla fix acum 2 ani.

                            Stiu. La momentul ala daca nu ma insel eram primul caz in tara la modelul nou si mai ales la km aia,21000. Cand am ajuns cu ea in reprezentanta se scarpinau in cap si nu le venea sa creada��.
                            Last edited by Danielciurdu; 14 September 2017, 14:36. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • @daniel, și eu am dat din greșeală din 5-2 la început, era mașina noua și nu s-a întâmplat nimic. Probabil o defecțiune de fabrica, ca nu avea cum sa crape asa ușor.

                              Comment


                              • Depinde si de la ce turatie. Stiu eu un caz care a dat de la 3 la 2 si a rupt distributia (clio cu 1.4 ca la logan). A zis ca " frana de motor".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google