Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu incerc pe cat posibil, si imi iese aproape intotdeauna, sa nu ajung sa fiu flashuit. ma asigur temeinic ca nu incurc pe nimeni iar apoi daca e cazul depasesc normal,nu ca melcul, eventual retrogradez etc.

    nu e deloc greu, incercati si voi
    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

    Comment


    • o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Originally posted by gecmc94 View Post
        Mă doare fix în cot de cel din spate, de flashurile lui, de claxoane și de defectul lui psihic legat de viteză pe drumul public. Eu sunt unul dintre cei vreo 10% de pe șoselele României care circulă legal și care formează dopuri când merg prin localități unde refuză cu încăpățânare să "meargă cu trafic" ilegal de aproape 70 km/h (când limita este 50).
        He,he,he... și eu fac parte din „clubul celor 10%”.

        O fază asemănătoare am pățit eu în urmă cu vreo 3 ore, dar la o intersecție dirijată prin indicatoare. Aveam „cedează trecerea”, am încetinit (trebuia să țin drept înainte în intersecție), din stânga mea vine un alt Logan pe drumul prioritar, semnalizează stânga și virează, intrând exact pe unde trebuia să merg și eu. Îl las să facă manevra și intru și eu în intersecție, moment în care nenorocitul oprește mașina foarte brusc, fiind încă în intersecție, ca să coboare „balena” de sex feminin din dotare. Eu am rămas blocat în spatele lui fix în mijlocul intersecției și ca să-l pot depăși am fost nevoit să dau puțin în spate. Norocul meu a fost că intersecția cu pricina e destul de puțin circulată, așa că n-am incomodat pe nimeni.
        Dacă animalul știa că urmează să oprească, ar fi putut măcar, când a semnalizat stânga, să-mi facă semn să trec eu înaintea lui...
        Last edited by Cherubino; 8 September 2017, 20:43. Reason: Automerged Doublepost
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • Cred ca nu își au rostul cuvinte ca "balenă" și "animal" în descriere. Oricum în București, când nu funcționează semafoarele în intersecții aglomerate se circula lejer.

          Comment


          • "Un poliţist de la Poliţia Autostrăzi a fost rănit grav, luni, într-un accident produs pe Autostrada A1 Sibiu-Sebeş, zona Aciliu. A fost lovit de un TIR. Traficul rutier a fost deviat pe DN1, la Săliştea.
            Potrivit IPJ Sibiu, accidentul s-a petrecut între kilometrii 274-275. Poliţia face cercetări la faţa locului.
            Din primele date, un poliţist de la Poliţia Autostrăzi, aflat în misiune pe autostradă, oprise maşina şi coborâse să verifice o autoutilitară oprită pe banda de urgenţă. A fost acroşat de un TIR, ce circula spre Sebeş.
            A fost rănit grav şi transportat în stare de conştienţă la un spital din Târgu Mureş. A fost preluat de un elicopter SMURD."

            Foarte trist pentru polițist. Vina îi aparține șoferului de TIR, fără discuție, chiar dacă ar putea exista circumstanțe. Eu cu o mașină mică, când văd ceva oprit pe margine, mă duc în stânga benzii, cât pot. Cam greu asta cu un TIR.

            Dar un subiect legat de caz și pe care îl văd frecvent este șoferul care se dă jos din mașina aflată pe carosabil și care se crede în propria sufragerie, începe și se simte în largul lui. Mai dă jos o paporniță mare de pe banchetă, tot pe partea de pe carosabil, mai se întinde, își dezmorțește picioarele vorbind la telefon. Asta în timp ce se află pe carosabil în stânga mașinii lui, iar alte mașini trec în viteză pe lângă el. Oricând riscă o oglindă în rinichi și devine legumă.

            Mi s-a întâmplat și ca biciclist. Ajunsesem la aproape 40 km/h și un șofer, după ce își parcase mașina perpendicular, pe trotuar, dar cu portbagajul 30 de cm pe carosabil, era în spatele mașinii după ce umblase la portbagaj, vorbea la un telefon și făcea pași micuți în spate (adică spre axul drumului) uitându-se aiurea în sus și departe. După al doilea pas, eu venind în viteză, el se afla deja la jumătatea benzii și am început să strig foarte tare să se dea la o parte. Deja trebuia să iau urgent decizia dacă mai frânez sau am loc să trec prin stânga fără să schimb banda. Dacă trebuia să schimb banda, aveam nevoie de timp pentru semnalizare, apoi asigurare, .... nici vorbă să o mai pot face. Ca să am loc să trec prin stânga trebuia să îi opresc pașii haotici în spate și am țipat la el cât am putut. I-am spus și ce cred eu despre el cu această ocazie.
            Last edited by gecmc94; 11 September 2017, 16:14.

            Comment


            • Asta merita batut , pe langa anularea permisului si o amenda usturatoare. Tot felul de cretini.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Anularea permisuluio ca anulare...ca se poate obtine iar...mai de graba anularea dreptului de a mai detine permis.
                Imi este foarte calar...omul respectiv nu are ce cauta la volan...

                Comment


                • Are sapca/basca/palarie? Ochii in 4.

                  Mosnegii astia cu masini antice va dati seama ca au prins pana in '89 trafic din ala cand trecea o masina la 10 minute pe strada. Apoi au mers ocazional cu masina, acum nu-i mai ajuta nici reflexele, nici vederea, nici schizofrenia.
                  Deci, ferea'!

                  Comment


                  • Tatal meu, care daca ar mai fi trait, ar fi implinit anul asta 84 de ani, a fost sofer profesionist timp de peste 40 de ani. Unul dintr-ala care in atata amar de vreme a primit o singura data o amenda de 50 de lei pentru depasirea vitezei legale. A condus aproape tot ce se putea conduce in materie de autovehicule, pe orice vreme si in orice conditii de trafic (si aici ma refer la traficul de pana in anul 1996, cand s-a urcat ultima oara la volan, el fiind deja pensionar din 1990).
                    In urma cu vreo 7-8 ani, fiind in vizita la parintii mei si comentand cu el pe marginea unei stiri TV referitoare la un accident auto, tatal meu a recunoscut foarte sincer ca, daca ar mai fi fost la acel moment in activitate, i-ar fi fost extrem de frica sa mai conduca o masina pe un drum public.
                    Se pare ca nu toti mosnegii sunt in stare sa-si evalueze in modul cel mai sincer cu putinta capabilitatea de a se mai urca la volan dupa o anumita varsta si se incapataneaza sa se creada "asi ai volanului". Doar in ultimele 3-4 luni mi s-a intamplat de doua ori sa fiu pe punctul de a fi tamponat in interiorul sensului giratoriu de astfel de mosnegi care au patruns in sens fara a acorda prioritate si au trecut razant cu masinile, fara a avea nici cea mai mica reactie la sunetul claxonului. Pur si simplu aratau de parca ar fi intrat in vreun soi de transa, imobili, cu privirea drept inainte, fara nicio reactie la ceea ce se petrece in jurul lor. Se pare ca si in cazul prezentat mai sus soferul a avut acelasi comportament de "zombie".
                    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                    Comment


                    • Am cunoscut un sofer profesionist care avea un Moskvich nu mai stiu de care, avea schimbatorul la volan (asta pe la inceputul anilor 80). Mergea cu o medie de 40 de km/h fara sa depaseasca viteza impusa de lege. Avea pe la 60 de ani pe vremea aia. Din cate am inteles a fost si taximetrist. Imi amintesc ca dupa 80 de km a zis: "exact doua ore am facut." Desigur, pe vremea aia erau pe sosea doua autobuze si 7-8 autoturisme/100 de km.

                      Comment


                      • Buzău: Tânărul urma să intre la serviciu și se afla la volanul unui autoturism Logan, când în zona Verguleasa, atunci cînd a oprit să vireze la stânga, a fost lovit puternic din spate de un Opel. Ulterior, Loganul a fost proiectat într-o autocisternă și a luat foc. Flăcări uriașe au izbucnit rapid, iar bărbatul de 39 de ani nu s-a mai putut salva, fiind găsit făcut scrum de către pompieri, polițiști și apoi de către colegii de serviciu, chemați la fața locului pentru recunoastere.

                        ”Din primele date, un autoturism care circula pe Șoseaua Brăilei, pe direcția Buzău Brăila , la iesirea din municipiul Buzău nu a păstrat distanța corespunzătoare față de un auto care oprise pentru a efectua un viraj la stânga, a intrat în coliziune cu acesta si l-a proiectat pe sensul opus, unde a fost tamponat de o autocisternă, apoi a luat foc”, a declarat purtătorul de cuvânt al IPJ Buzău, Mihail Drăghiciu.

                        Incendiul a fost atât de violent încât nimic nu a rămas din mașina cuprinsă de foc. Șoferul rămas captiv a murit, fiind găsit carbonizat. Focul a fost atât de puternic încât iarba pe marginea șoselei a ars pe o distanță de 30-40 de metri.



                        - Benzina s-a aprins foarte repede. Mă întreb dacă motorina i-ar fi dat mai multe șanse să fie salvat.
                        - Mărturiile spun că era deja oprit. Probabil cu roțile virate stânga. A fost lovit din spate, s-a dus pe contrasens. Este oare mai sigur să fie ținute roțile drept când aștepți pentru viraj stânga?

                        Comment


                        • Pe vremea cand faceam scoala de soferi, instructorul meu a considerat ca este de maxima importanta necesitatea ca, atunci cand asteapta sa se elibereze contrasensul pentru a vira la stanga, soferul sa mentina rotile drepte si sa roteasca volanul abia in clipa in care poate sa execute manevra, motiv pentru care la sala am avut o lectie intreaga cu subiectul asta, care a fost apoi continuata in trafic.
                          Vazand o astfel de tragedie, imi dau seama cata dreptate a avut instructorul sa-l considere drept un subiect de importanta majora.
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • Da, corect. Deobicei rămân cu rotile drepte la viraj, îmi aduc aminte ca la un viraj la stânga un șofer de lângă mine mi-a zis ca de ce nu am barca rotile la stânga ca să iau mai repede, la care i-am zis ca nu e graba și e timp pentru toți.

                            Comment


                            • Foarte bun instructorul tău. Iată ce scrie în manualul de condus din Ontario, Canada.

                              Left turns
                              Unless signs or pavement markings tell you not to, always begin and end a left turn in the far left lane in your direction.

                              To make a left turn, signal well before the turn and move into the far left lane when the way is clear. Look ahead, behind, left, right and left again and check your blind spots. Make your turn when the way is clear.

                              When you are stopped at an intersection waiting for approaching traffic to clear, don't turn your steering wheel to the left until you can complete the turn. With your wheels turned to the left, your vehicle could be pushed into the path of oncoming traffic.

                              "Când ești oprit la o intersecție așteptând ca traficul de pe contrasens să se termine, nu întoarce volanul către stânga decât atunci când poți face virajul. Cu roțile îndreptate către stânga, mașina poate fi împinsă în calea traficului de pe contrasens".

                              Comment


                              • Sunt unii care atunci cand vireaza la stanga, nu numai ca stau cu rotile virate, dar sunt si cu juma' de masina pe contrasens. In capul lor cred ca economisesc din timp, dar cand ma intersectez cu ei tot timpul reduc viteza si, deci, asteapta mai mult.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google