Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa astern si eu patanii... Cred ca am mai scris, primele modele de Logan au avut jantele prost gandite. Foarte prost! Suruburile acelea erau simple, fara saiba conica precum la modelele urmatoare. Datorita acestei deficente, frecvent m-am chinuit la demontarea lor. Saiba aceea isi are un rol bine gandit. La a mea, le strang cu cheia dinamometrica, 105 Nm, la desfacere se simte ca sunt stranse corect.
    In primavara i-am schimbat rotile, le-am strans tot cu cheia dedicata (ma refer la a doua masina din familie, a tatalui meu). Dupa cateva luni...problem: se slabisera in mers, rau!
    Acum...a venit momentul sa-i schimb iar setul. Nu aveam la mine pistolul pneumatic. Am ramas uimit cat de tare stransese la vulcanizare suruburile pe o janta de tabla (pana intre timp). Restul erau din aliaj. Aveam cheie in cruce careia i-am taiat capetele originale si sudate unele tubulare (profil patrat la polizor, sa fie teapana).
    In cele din urma au fost applicate lovituri de ciocan (cred ca avea cca 2 kg) printr-o bara de bronz in capetele suruburilor.
    Asa au cedat! Toate, imediat. Pana in schema asta, reusisem sa indoi cheia aceea, usor (pusesem o teava pe ea)
    Cheia masinii mi se pare de plastelina, usor o pot indoi.
    Ce mai buna solutie pentru schimabarile frecvente sunt prezoanale. Adica tija filetata pe care o fixezi in butuc si strangi prin intermediul piulitei.
    Acela este prezonul, ce e in dotarea loganului se numeste surub ( frecvent observ eroarea asta)
    De aceea sunt f eficiente pistoalele pneumatic, aplica lovituri concomitent cu miscarea de rasucire.
    Last edited by 77sky; 13 November 2017, 19:44.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Anvelope

      Salut, ce pareri aveti de anvelopele de iarna Kama?

      Comment


      • Despre ....ce?

        De Karma am auzit, de Kama, niciodata.
        Pe net scrie ca sunt fabricate in Rusia, iar rusii n-au excelat in viata lor la ceva, decat la vodca.
        F pe umed la cele de iarna, probabil ca-s jalnice la franare si pe curbe, ca si Debica Frigo 2, care au tot F.
        Last edited by mr.K; 13 November 2017, 21:58.

        Comment


        • Si-a cumparat un coleg 195/65/16 kama (de vara) asta primavara . Fac zgomot si se uzeaza neuniform. Deabia au prins toamna si au abia 12.000 km. Pretul spune tot ...
          Astea de iarna cred ca te tin 2 sezoane maxim.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment



          • Despre astea e vorba..

            Comment


            • Daca scopul tau e doar sa ai niste anvelope de iarna pentru a nu fi amendat, imi inchipui ca-s bune prin prisma pretului.

              Foarte buna anvelopa si au si pret bun


              Review adaugat de Alexis
              27 Sep 2017


              Exemplu de comentariu fara valoare. Asta isi ia anvelopele de iarna la final de septembrie si i se par excelente cand afara erau peste 20 de grade.
              Last edited by mr.K; 13 November 2017, 22:26. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by 77sky View Post
                Aveam cheie in cruce careia i-am taiat capetele originale si sudate unele tubulare (profil patrat la polizor, sa fie teapana).
                .
                Eu folosesc o cheie de tip L, d-alea care se lungesc, costa vreo 30 de lei una, imperecheata cu o tubulara lunga de impact. N-am gasit inca prezon/surub pe care sa nu-l pot desface ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • exact! tot cheie "telescopica" folosesc si eu. am moment bun pe ea si nu mai spun de parghie, ma las cu toata greutatea la nevoie
                  sigpic

                  Comment


                  • Eu din 2004, cand am luat Solenza prima mea masina, numai baieitii de la vulcanizare au umblat la suruburi/prezoane. Aveam 22 de ani. Ce vremuri. Nu am avut niciodata vreo problema. Asta mai imi lipsea sa mai stau sa si insurubez la roti cu tot felul de chei.
                    Singura problema avuta a fost o singura data la o pana. M-am chinuit la un surub de mi-a iesit acru. De atunci pe toti "vulcanistii" i-am rugat sa le stranga manuela. De acum incolo oricum voi ajunge mai rar pe la ei avand doar un singur set de anvelope. Am sa mai trec totusi o data pe an la o vulcanizare sa le slabeasca putin iar apoi sa le stranga, pentru a nu ramane intepenite.
                    Last edited by Archangel80; 14 November 2017, 12:33.

                    Comment


                    • Pentru cei cu anvelope all season e chiar indicat sa ungi initial prezoanele cu foarte putina vaselina pe baza de cupru de cupru. In alta ordine de idei, e usor de imaginat ce se intampla la demontarea acestora dupa 4-5 ani de utilizare.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • 2017 All Season Tyre Test

                        Test Summary
                        Best tyre for dry roads Michelin CrossClimate
                        Best tyre for wet roads Continental AllSeasonContact
                        Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
                        Best tyre for snow Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
                        Continental AllSeasonContact
                        Kleber Quadraxer 2
                        The lowest fuel use Continental AllSeasonContact
                        The most comfortable Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
                        BFGoodrich g Grip All Season 2
                        Pirelli Cinturato AllSeason
                        The lowest wear Kleber Quadraxer 2
                        BFGoodrich g Grip All Season 2
                        The quietest tyre Nexen N Blue 4 Season
                        The best value tyre Kleber Quadraxer 2
                        BFGoodrich g Grip All Season 2
                        The 2017 Auto Bild all season tyre test placed ten 205/55 R16 all season tyres through dry, wet and snow testing using a VW Golf. Auto Bild are one of the most thorough tyre testers in the world, and as usual they've included a summer and winter tyre for reference. While Auto Bild sadly haven't published which summer and winter tyres they've used in this all season tyre test, they're certain to be well regarded premium offerings.

                        This is also the first test to include the new Continental AllSeasonContact tyre. The AllSeasonContact is Continentals first attempt at an all season tyre, and will be interesting to see how the German tyre performs against the established winter-bias Goodyear Vector 4Season Gen-2, and the UK favourite, summer-bias Michelin CrossClimate.
                        Dry

                        There are no prizes for guessing the best all season tyre in the dry. As the only summer-bias all season tyre on test, the Michelin CrossClimate wins


                        The 2017 Auto Bild all season tyre test has tested ten 205/55 R16 all season tyres touring tyres, using a VW Golf. This is also the first test to include the new Continental AllSeasonContact tyre.


                        CC-urile sunt cele mai bune pe uscat, pe umed Conti Allseason, iar pe zapada-Goodyear Vector.

                        Clasament global:

                        1st: Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
                        2nd: Michelin CrossClimate
                        3rd: Continental AllSeasonContact
                        4th: Kleber Quadraxer 2
                        5th: BFGoodrich g Grip All Season 2
                        Last edited by mr.K; 21 November 2017, 11:01.

                        Comment


                        • mi se pare aiurea sa pui pe primul loc goodyear cand spui ca cel mai bun compromis e michelin, iar conti care imparte locurile cu goodyear sa fie pe 3. din pct meu de vedere, conti&gy pe 1, michelin pe 2. daca nu cumva locuim in sahara, sa avem ierni uscate...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Daca as vrea all season si:
                            -as sta in zona cu putina zapada (spre deloc) iarna, as lua CC.
                            -as sta in zona cu ceva zapada, as lua GY Vector/Conti AllSeas.

                            Comment


                            • ... exact !
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • eu prefer CC-urile, oricum intr-un an sunt putine zile cu zapada. de obicei se baga plugurile si nu prea fac drumuri in afara orasului. prefer sa stea bine pe uscat si decent pe ud.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google