Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca e de la benzina... Poate e o combinatie de factori... Întrebarea e care....

    Comment


    • Se pare ca problemele la pornire sunt daor la TCE.. la SCE nu am auzit (inca) de aceste probleme. Iar la a mea nici atat..cred ca toata probleme a de la soft..

      Comment


      • Oricum, azi am fost mai atent la renaultul de la munca...1.2 tce. Si la ala oscileaza turatia..

        Comment


        • Nu amesteca 1,2 TCe în discuție, ăla are problemele lui, cunoscute și ascunse muritorilor de rând
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Singura problema de remediat este o bascula si amortizorul dreapta fata
            In rest masina foarte fiabila
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by stoicanu View Post
              Singura problema de remediat este o bascula si amortizorul dreapta fata
              In rest masina foarte fiabila
              Salut. imi aduc aminte ca spuneai tu sau a zis cineva ca ai schimbat 2 lanturi de distributie pana acum(stiu ca il consideram consumabil), la ce interval de km ai facut asta?

              Comment


              • Da e l-am schimbat
                Cam la 100.000 km
                L-am bgat în categoria consumabil
                Iar bascula a mai fost schimbata tot cam pe la 100.000 km
                Este a2a pe dreapta
                Last edited by stoicanu; 16 November 2017, 08:59.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  ...Sa ridice mana cei care nu au dat spaga vreodata la ITP pentru Dacia...
                  eu. o data am dat, preventiv, dar am vazut ca e degeaba, teapa mea ultimele 3 inspectii le-am trecut pe bune. de fiecare data s-a suit pe stand si I s-au masurat gazele, s-au verificat franele, directia. deh, euro4, resoftare si abs; in plus, masina a vazut doar piese originale (sau mai bune), nici un singur surub/plastic/bucsa de la buticul cu biscuiti din coltul strazii

                  cu restul postului tau sunt de accord...

                  ps: scuze de offtopic...
                  Last edited by Seba; 18 November 2017, 16:41.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Ei nu am mai dat spaga din 2010 de când am logan.

                    Comment


                    • Daca lantul de distributie e consumabil pe motiv ca se uzeaza odata cu funzionarea motorului, atunci si motorul e consumabil, ba chiar toata masina e un consumabil.
                      Altfel, lantul nu are interval de schimb stabilit de manual, ca o curea, si nici nu sufera o uzura cuantificabila clar, ca o placuta de frana de exemplu, sau un capat de bara/pivot/bucsa.

                      Comment


                      • Dacă vreunul dintre voi reuseste sa îmi spuna care e diferența intre o piesa de schimb și un consumabil are tot respectul meu.
                        Granita intre cele 2 este atat de subtire și de interpretabila încât este foarte dificil a încadrezi anumite componente intr-o categorie sau alta.

                        Comment


                        • Pe consumabil nu ți se oferă garanție de la producător, în schimb la piese de schimb ai garanție initiala data de fabrica și ulterior cam 24 de luni conform normelor europene.

                          Comment


                          • Originally posted by sebibv View Post
                            Dacă vreunul dintre voi reuseste sa îmi spuna care e diferența intre o piesa de schimb și un consumabil are tot respectul meu.
                            Granita intre cele 2 este atat de subtire și de interpretabila încât este foarte dificil a încadrezi anumite componente intr-o categorie sau alta.
                            Uite, de exemplu o roată, anvelopă şi jantă, anvelopa = consumabil, janta = piesă de schimb ( ar trebui să fie pe viaţa maşinii, dar ştii tu, gropi, borduri, etc )

                            Comment


                            • Buna, Logan Prestige 1.0 sce 2017, 2500km rulati preponderent in oras si pe distante scurte.Astazi la o verificare a nivelului uleiului, pe capacul jojei si pe filetul din interior a acesteia am observat o spuma(gen cafea cu lapte).Uleiul este in parametrii nivelului,culoare normala,vasul de expansiune aspect si nivel normal.Sa fie doar condensul datorat drumurilor scurte si faptul ca joja este la un nivel mai inalt si se incalzeste mai greu?Si a doua problema, in sase luni am observat in doua randuri,chiar in prima zi de cand am cumparat-o si de curand, dimineata la pornire stand in relanti acul vitezometrului oscileaza usor timp de cateva secunde apoi e ok.Sunt motive de ingrijorare?Repet 2500 km,mers ok,in limita a 3500 ture.

                              Comment


                              • Nu sunt motive de ingrijorare.

                                Cat mai multi kilometri fara incidente!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google