Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • s-a revenit la impactul frontal?

    Comment


    • din clip pare ca da, atat overlap partial cat si frontal 100%.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Euro NCAP pentru tonti , poate ar trebui sa va documentati un pic inainte sa dati cu parul. Pe scurt testele Euro NCAP, se schimba de la an la an odata cu evolutia tehnologiei.

        Comment


        • bine ca ne-ai luminat....

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            as fi curios nu atat pe rtezultatul final, cat de deosebirile fata de generatia trecuta. ce a fost mai strict, ce nivele de protectie ofera, raportat la eventualele modificari de stadarde.
            Pierde mult la categoria `Safety pack` si protectia la pietoni.

            Uite, de exemplu au postat testele Kia Stonic (2017), cu safety pack a luat 5 stele iar fara a luat 3 stele. Strict la impactul asupra pasagerilor si copiilor rezultatele si identice dar a ajuns la 5 stele din cauza functiilor de siguranta suplimentare ce ii creste punctajul la siguranta pietonilor si implicit la categoria `Safety pack`.

            ps: folxvagin a intrat din nou intr-un scadal, de data asta cu emisiile pe tuareg si transporter, motorizarea 3.0tdi, iar bmw cu 320d. nu-i mai simplu sa se interzica productia de motoare de utilaje agricole pe masini mici decat sa ne tot kkm pe noi ca teste, ca reglementari stricte, ca tehnologie complicata si scumpa?
            Da. Ar trebui interzise motoare mai mari de 1.6, ca la astea sunt probleme cu emisiile si eventual pe viitor eliminate complet.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • 3 stele obtinute de Duster sunt si din brizbrizurile noi punctate. Generatia veche, fara briz brizuri, cred ca ia 2 stele, in conditiile in care normele EUrONCAP au devenit mai restrictive.
              Pe mine, ca sofer, ma intereseaza siguranta mea si a pasagerilor, siguranta pietonilor o fi importanta, dar pentru pietoni.
              Care dintre voi ar cumpara o masina doar pentru ca are punctaj maxim la porotectia pietonilor, dar sta mai slab la protectia pasagerilor?
              Masina ramane tot slaba la impact.
              In caz de accident, Doamne-Ajuta!
              Last edited by mr.K; 14 December 2017, 12:57.

              Comment


              • @crabu: filmuletul e magnific, dar e un rezumat tradus al unui articol d epe site-ul euroncap, mai trebuie citite si chestiile tehnice de pe site. apoi, trebuiesc intelese, altfel, e degeaba. o masina nu e mai sigura la impact daca are esp si martor de centura. fierul la fel se deformeaza. nu mai facem teste de impact, facem teste generale si gata. atata timp cat dai cu fieru'n gard, ar trebui sa te doara undeva ca ai sau nu martor de centura, airbag decuplabil sau esp, pt ca din cate stiu eu, daca-ti aprinzi un led de 3mm in fata, nu scapi cu viata cand dai cu capu'n pom la 60km/h.

                in alta ordine de idei, m-am uitat pe datele din 2011 si de acum din 2017. la ambele dustere, daca scoatem punstele bonus, rezultatele ies "cam pe-acolo". in cazul dusterului 2017, asta are 27p =71% protectie, ala din 2011 are 27p=74% la impactul frontal, punctajul e cam acelasi, la lateral insa duster 2017 a scorat aproape maxim, cu un plus de 2pt din 15, fata de 2011. impactul din spate e o idee mai bun, dar din film mie mi se pare ca la testul din 2017 tetiera nu avea inaltimea corecta. sa zicem ca-i tot aia...
                la copii, lucrurile stau mai bine de fapt, insa din punctarea unor kkturi care nu ajuta (lipsa etichete, de exemplu, lipsa unei cuple speciale in plus fata de cea universala), rezultatul pare mai prost. in fapt, in 2017 s-au luat 25pt, in 2011 doar 23
                la protectia pietonilor si sisteme de prevenire nu m-a interesat sa compar, ideea de baza e ca masina din 2017 e marginal mai buna decat aia din 2011, diferenta facand-o in special airbagul cortina, inexistent in 2011. conform euroncap, caoseria a ramas stabila, exista insa riscul lovirii la genunchi daca ai gabarit mai mare sau nu esti in pozitia "standard".
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Autoritatea de transport a descoperit că Volkswagen a folosit două dispozitive ilegale care „păcăleau” emisiile pe modelele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri.
                  Autoritatea de transport germană KBA a anunțat un recall global pentru modelele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri, după ce două dispozitive ilegale care manipulează emisiile au fost găsite la un control al SUV-urilor, scrie Automarket.ro.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Este discutabil.
                    Ce am inteles eu:
                    In anumite conditii nu se mai injecteaza AdBlue. In special cand motorul este rece.
                    Dar si asa...AdBlue functioneaza doar cand este cald motorul (nu's ce chestei cu descompunerea ureii care se face doar la temperatura ridicata etc)...si se face prin injectarea de AdBlue in galeria de evacuare. Prin urmare, in anumite situatii nu mai injecteaza. Eu zic ca mai degraba este un bug/scapare. Nu de alta, dar injectarea sau neinjectarea de AdBlue nu influenteaza functionarea propriu-zisa a motorului (se injecteaza cred ca dupa convertorul catalitic...deci dupa tot sistemul de turbina senzori etc.

                    Comment


                    • @bolovan, e vorba de doua dispozitive. Unul este acela de care spui tu si care reduce cantitatea de AdBlue injectata in anumite conditii, considerate neacceptabile de la KBA.

                      Al doilea se refera la un alt sistem, zice KBA, de reducere a emisiilor pintr-o metoda speciala ce se activa doar cand masina era pusa pe testerul de control al emisiilor iar in testul din trafic, in conditii reale nu s-a activat aproape deloc.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Da, de al doilea n-am reusit sa citesc prea mult...si n-am inteles ce face si cum face si de ce...si n-am vrut sa vb mai multe prostii decat vb de regula

                        Comment


                        • Dieselgate Renault s-a musamalizat deja?

                          Comment


                          • Potrivit informaţiilor publicate de ziarul Libération, Direcţia concurenţei, a consumului şi a represiunii fraudelor, bănuiește firma Renault că a instalat un dispozitiv care măsluieşte teste antipoluare. Documentul la originea anchetei din Libération l-ar putea costa scump pe PDG-ul Carlos Ghosn.
                            Astăzi, grupul VAG a admis faptul că peste 85.000 de exemplare echipate cu motorul V6 TDI au softul instalat. Aceste automobile aparțin mărcilor Volkswagen, Audi și Porsche și au fost produse între anii 2009 și 2015. Toate aceste unități au fost comercializate doar pe teritoriul nord-american. Asta nu exclude posibilitatea ca și o parte din exemplarele vândute în Europa să fie dotate cu softul incriminat.

                            Anunțul a fost făcut prin intermediul unui oficial responsabil cu comunicarea. Acesta a mai spus că softul folosit pentru motorul V6 TDI este diferit de cel instalat pe motoarele TDI cu patru cilindri.
                            Hotii dovediti sau care recunosc ca au trisat, trebuie sa aiba acelasi tratament; nu conteaza ca e reno, foslfagen, toyota ori altcineva.
                            Despre asta e vorba.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Sa fii anchetat de un guvern strain, e una, dar sa te ancheteze propriul guvern, ca pe Renault, iar apoi sa se puna batista pe tambal, asta spune totul despre corectitudinea frantuzeasca.
                              De ipocriti ce sunt, se mint singuri, ca si atunci cand se credeau pregatiti sa tina piept in razboi nemtilor, iar astia i-au pus cu cracii in sus de 2 ori.
                              Statul francez e actionar Renault.

                              Comment


                              • Ca si alstom, apanova si orice e de luat bani morman din banii "guvernului". Si ne întrebam de ce sunt nemtii suparati pe noi... e simplu, am dat totul francezilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google