PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomasetto e foarte cunoscută și veche pe piață.
    Dacă sunt montate și reglate bine, nu ai probleme.
    Agc e ok.
    La Logan într-adevăr e o problema culbutorii...
    Problema ca lumea ignora sa o facă...
    Chiar dacă mașina e numai pe benzina...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • salutare domnilor am si eu o intrebare.De ce atunci cand merg pe gpl calculatorul de bord imi indica ca merg pe benzina.Astazi am resetat calculatorul din bord atunci cand mergeam pe gpl si imi indica urmatorul lucru
      -carburant utilizat de la ultima resetare 2.7
      -distanta parcursa de la ultima resetare 41.8km
      Acesti 42 km i-am facut numai pe gpl mai exact pe DN cand mergeam am restat calculatorul si pana am ajuns acasa a mers numai pe gaz ?

      O seara placuta

      Comment


      • Adaug si eu nemultumiri cu privire la calitatea montajului executata de SuperGaz Chitila !!!

        Sun inainte la ei, vorbesc cu nu stiu cine (un "inginer" zic ei) ca sa imi exprim punctele de vedere in legatura cu montajul. El ma aproba si ma asigura ca asa mi se va face.
        Bun, vorbesc iar cu doamna de la "info", stabilim data montajului si pretul, platesc si ma duc la ei pentru montaj. Pana aici totul roz, totul frumos, totul ideal. Dar doar pana atunci caci ajung la service. Nimic de reprosat despre service, mare, aerisit, lumina, aparate/instalatii/etc, nimic de reprosat despre calitatea comunicarii cu ei la telefon, nu am avut surprize cu programarea, DECAT cu a lor calitatea in privinta montajului.
        -LENEA este la ea acasa acolo, desigur ca se poate si mai rau dar ca la ei nu am vazut.
        -fumeaza la locul de munca, arunca pe jos, urla unul la altul si/isi vorbesc urat.
        -tot ce discutasem la telefon cu "inginerul" am facut-o degeaba caci pus in fata faptului nu mai recunostea si uite asa m-am ales cu montajul cum au vrut ei nu cum am vrut eu. (din lipsa de timp si presat de situatie am acceptat ca ei, caci masina urma sa plece intr-un drum de +3000km)
        -suportul rezervorului toroidal (pe care am platit 150ron) facut pe "genunchi" care nu s-a potrivit deloc in locul rotii de rezerva. Prea mare, prea lung , deloc centrat. Dar cu ciocanul s-a fortat pana a intrat. Abia abia la insistentele mele l-au dat jos ci l-au mai ajustat, dar doar de ochii mei caci tot prost este.
        -in mers se freaca suportul rezervorului de oala rotii de rezerva rezultand un scartait.
        -in zona de intrare/iesire a conductelor GPL nu s-a izolat cu nimic de jur imprejur, prin urmare intra plaf/apa pe langa si ajung in portbagaj.
        -mi-au desfiintat, din cauza suportului prost conceput, locul pentru cric/cheie/etc cu mentiunea ca, citez " ...asta e, le tii in portbagaj"
        -unul din ei a utilizat polizorul unghiular, pentru ajustari suport rezervor toroidal, langa gura neacoperita a rezervorului GPL. O parte o ajuns in rezervor.
        -desi sub masina sunt cleme pentru conducta GPL, langa cele de frana, ele nu au fost folosite, s-au preferat niste suruburi autofiletante direct in podea. Fara vreo alta protectie la coroziune.
        -suruburile de la busonul de alimentare au ruginit in 2luni, cele de sub masina din podea au inceput si ele sa rugineasca.
        - s-a demontat tubulatura de admisie pentru montaj vaporizator, dar au uitat sa o puna si la loc.
        - In loc sa puna un racord T din motor, pentru circuitul cu antigelul care ajunge la vaporizator, au preferat sa taie furtunul.
        -furtunurile circuitului prin care trece antigelul catre vaporizator sunt de slaba calitate, sunt tari.
        -nu au strans colierele pe respectivele furtunuri prin urmare am pierdut cam vreo +2L antigel.
        -furtunurile care pleaca din injectoare GPL catre admisie nu au dimensiuni egale.
        -reglaje in mers nu au facut
        -mi-au promis ca montajul v-a dura 4ore, rezervand programare RAR in aceeasi zi, dar a drat 7ore, pierzand si rezervarea RAR. Adica a trebuit sa imi iau o alta zi libera ca sa ajung si la RAR.

        In concluzie, sa ma ierte Dumnezeu ca nu vreau sa ii vorbesc de rau, dar eu alta instalatie nu mai pun acolo.
        Vreau doar sa va spun experienta mea cu ei si daca cineva se hotaraste totusi sa apeleze la ei, sa stie la ce sa se uite.

        P.S. In aceeasi zi a venit un client cu o masina mult mai scumpa si mai noua decat a mea care a primit mai multa atentie la detalii. Chiar mi-au dat de inteles in multe moduri ca am o masina veche si ca nu merita sa am pretentii asupra montajului. De parca banii mei au fost si ei vechi, iar cei ai clientului cu masina scumpa au fost din viitor.
        Deci se confirma vorba ca " haina (masina) IL face pe om "

        Comment


        • Originally posted by balauru_327 View Post
          -in zona de intrare/iesire a conductelor GPL nu s-a izolat cu nimic de jur imprejur, prin urmare intra plaf/apa pe langa si ajung in portbagaj.
          gaura este pentru scurgere GPL in caz de pierderi , nu se astupa
          -mi-au desfiintat, din cauza suportului prost conceput, locul pentru cric/cheie/etc cu mentiunea ca, citez " ...asta e, le tii in portbagaj"
          uneori se poate pastra o parte a suportului pt accesorii alteori nu, suportii sunt ganditi universal nu special pt o masina...unele firme fac si asa ceva dar pretul e in euro si vreo2 zerouri
          -unul din ei a utilizat polizorul unghiular, pentru ajustari suport rezervor toroidal, langa gura neacoperita a rezervorului GPL. O parte o ajuns in rezervor.
          esti carcotas, la cite impuritati are GPL-ul vreo 2 fire de praf de la polizor e 0.00001%
          -desi sub masina sunt cleme pentru conducta GPL, langa cele de frana, ele nu au fost folosite, s-au preferat niste suruburi autofiletante direct in podea. Fara vreo alta protectie la coroziune.
          asa se monteaza uzual, clemele care zici tu nu sunt special pt conducta GPL
          -suruburile de la busonul de alimentare au ruginit in 2luni, cele de sub masina din podea au inceput si ele sa rugineasca.
          se folosesc autofiletante galvanizate, rezista destul de bine...am vazut ruginite dupa 10 ani si inca isi faceau treaba
          - In loc sa puna un racord T din motor, pentru circuitul cu antigelul care ajunge la vaporizator, au preferat sa taie furtunul.
          sunt curios cum crezi ca pui un T din motor... instalatiile GPL sunt gandite universal... nu adaptate la cite un anumit motor... toate masinile au furtune si aproape toate au acelasi diametru...deci se pune pe furtun nu pe diverse "adaptari personalizate" care creste consistem pretul instalatiei
          -furtunurile circuitului prin care trece antigelul catre vaporizator sunt de slaba calitate, sunt tari.
          pe ce considerente consideri ca sunt slaba calitate? Ca sunt ceva mai dure?
          Ele corespund unui standard

          -nu au strans colierele pe respectivele furtunuri prin urmare am pierdut cam vreo +2L antigel.
          antigel se pierde la montaj... daca ai pierdut dupa aia ai dreptate
          -reglaje in mers nu au facut
          la motorizari banale nu se fac, o calibrare la relanti este de ajuns
          -mi-au promis ca montajul v-a dura 4ore, rezervand programare RAR in aceeasi zi, dar a drat 7ore, pierzand si rezervarea RAR. Adica a trebuit sa imi iau o alta zi libera ca sa ajung si la RAR.
          ~3-4 ore dureaza la o masina banala gen Logan , la una cu suport special si indicatii client poate sa dureze si 1/2 zi...

          Restul nu comentez...
          Poate era bine sa specifici ce masina ai , ce instalatie ai pus si la ce pret...
          Pentru a ne putea forma o parere...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • -nu gaura pe unde se evacueaza in caz de urgenta ! ci acel tub in care sta conducta pentru evacuare de urgenta. Acel tub nu este etans, la periferie, pe oala-suport-roata-rezerva si intra pe acolo praf/apa.

            -este un suport "dedicat" pentru masina mea, asta au zis ei ! Dar daca era facut corect, si intra din prima cu usurinta, ramanea si locul pentru cric/cheie/etc. Repet este un suport "dedicat" care zic eu ar trebui sa respecte si acel spatiu, mai ales ca am platit 150ron pentru 2 platbande indoite "pe genunchi"

            -dar de ce sa gandim "lasa ca merge si asa, ca oricum e mizerie in GPL" ? Cand faci o treaba corecta te respecti pe tine in primul rand !

            -restul cu loc conducta GPL langa cele de frana/suruburi/racord T/furtunuri slabe le afirm dupa ce mi le-a spus un mecanic auto care mi-a schimbat distributia.

            Au lucrat 3 persoane in acelasi timp la masina mea, unul la rezervor, altul sub capota, altul confectiona conducta GPL, tragea fire, etc. Indicatii nu le-am mai dat dupa dezamagirea avuta asupra locului de instalare a injectoarelor GPL. Poate doar la suportul rezervor.

            p.s. rezervorul GPL nu trebuie sa stea la orizontala, "boloboc" ? Pentru ca podeaua portbagajului sta ridicata din acest motiv, in colt dreapta jos.

            Comment


            • balauru_327 sa sti ca si eu am instalatia agc compact tot de la ei din chitila si pot spune ca montajul a fost super ok oameni chiar stiu meserie ,nu am avut scurgeri de antigel sau probleme de pornire , am fost la verificarea de 1000 km totul a fos ok, deocamdata nu pot spune prea multe am doar 5k km cu instalatia,dar unchimiu' tot de la ei are instalatia pe un alt logan si are pana in momentul de fata 80k km cu 0 probleme ,cu aceasta instalatie
              Orice instalatie chiar si cea mai proasta de pe piata cred ca te tine peste 100k km daca ii schimbi filtre la timp si un reglaj pe ici pe colo cu minim de investitie

              Comment


              • Ma bucur ca nu ai patit ce am patit eu, ca cine vrea probleme? Si Doamne ajuta sa nu ai.

                Si eu zic sa nu comparam calitatea produsului (fabricat de o alta firma) cu calitatea manoperei (executata de service). Sa laudam instalatia deci si pe oamenii de au conceput-o/produs-o, nu pe cei care o monteaza. Eu m-am legat strict de seriozitatea lor.
                Deci sa nu confundam ceea ce a facut AGC cu ceea ce a facut SuperGaz.

                Comment


                • buna seara domnilor va scriu dupa calculatorul si contul unui coleg de servici deoarece eu nu dispun de un calculator acasa.Inainte sa ma criticati aiurea sa stiti ca am citit paginile din urma si nu am gasit ce ma interesa.Vreau sa montez o instalatie gpl pe logan 1.4 si am 2 variante prima ar fi agc compact pe soseaua chitila care este la 100 metri de mine si a doua tomasetto
                  La instalatia agc compact am vorbit cu inginerul de la service si zice ce instalatia agc compact este net superioara fata de tomasetto ca este an mai nou ca are nush ce calculator cu auto adaptare , ca vaporizatorul este mai complex etc.
                  La service la cei care monteaza tomasetto au zis ca astea tomasetto sunt cele mai fiabile din romania si au o raspandire mult mai mare fata de cele agc compact
                  Acum nici nu stiu ce sa aleg as merge mai mult pe agc compact, ma gandesc ca e an mai nou tehnologie mai avansata si asa mai departe dar nu stiu cat de fiabila este in timp si cat de scumpa ar fi la piese daca s-ar stirca ceva
                  Va rog sa nu o luati in nume de rau sa merg pe tomasetto cum au mai toti colegi de pe forum sau sa pun agc compact care are serviceul chiar langa mine sunt diferente mari intre cele 2 instalati sau fiecare isi promoveaza produsul ?
                  O seara buna

                  Comment


                  • Suna si iti desenez care sunt variantele tale.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • sall moog cum pot lua legatura cu tine un nr de tel pe privat poti sa imi dai

                      Comment


                      • gpl-iasi.ro /contact/infotehnic
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • cat mai costa o instalatie cu butelie toroidala? stiu ca exista 2 marimi de butelii.
                          cine a mai montat recent poate spune unde si cat a costat, daca accepta rate etc

                          Comment


                          • buna seara,
                            doar ce am achizitionat un logan 1.2,2011 si vreau sa-i pun gpl.
                            Rog recomandari in Bucuresti,atat legate de service,cat si de firma instalatiei !

                            multumesc

                            Comment


                            • Recomand Pro Gaz, loc. Vernesti, jud Buzău

                              Comment


                              • Tomasetto, Qbox basic sau Stag 200 Plus, AcW-01, toroidal de 55l sau 47l depinde de preferințe.
                                Prețul pleacă de la ~2400-2600 funcție de montator și varianta.
                                Găsești și în București... AGR sau ala cu fiul... Vezi pe aici ca s-a mai discutat...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google