Discutii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by NeMar View Post
    Ma apropii de 1300 de km cu Sandelul Stepway Prestige 0,9 TCe cu easy-r si vreau sa va spun cateva constatari:
    - tabla mi se pare mai subtire decat la precedentul meu Sandero, model 2009, 1,6 MPI 90 cp;
    - suspensii mai rigide (fata de vechiul meu Sandero 1,6 MPI );
    - dimineata la pornirea motorului (si nu numai, am constatat asta si la relanti uneori) are variatii de turatie, cand e pe la 500, cand sare la 1000, cand la 750 (fara nimic pornit, nici radio, nici navigatie, nici climatizare);
    - Cand motorul e rece, lungeste treapta 2 , adica trebuie s-o turez pe la 4000 si chiar peste ca sa schimbe in treapta 3;
    - te poti trezi ca la 50 de km la ora esti deja in treapta a 5 a, cu 1500 de ture , si daca o lasi fara sa mai accelerezi tine treapta a 5 a pana pe la 30 km la ora, retrogradeaza cam greu. Aici tine de modul de folosire al cutiei easy-r, daca la 50 km la ora cu a 5 a o calc mai abrupt, retrogradeaza in a 4 a sau a 3 a si, dupa un delay de 1-2 secunde accelereaza si tasneste.
    - Cand activez modul R stergatorul de luneta pleaca automat si face cateva curse chiar daca stergatoarele din fata nu sunt activate si ceea ce e si mai deranjant e ca face acele curse “ pe uscat” adica luneta nu primeste jet de lichid de parbriz.
    - Astazi a mai facut o chestie – stateam la coada la spalatorie am tras frana de mana si a intrat sistemul stop-start, motorul s-a oprit si am continuat sa ascult radio. Cand am vrut sa repornesc, motorul nu a mai repornit, am lasat frana de mana jos, am calcat frana, am calcat frana si am introdus in modul D, nimic! A trebuit sa opresc total totul, am rasucit cheia ca si cum ai opri motorul, si am repornit motorul. Poate nu am stiut eu ce sa fac, clipea un semn pe computerul de bord, dar cred ca nu prea e normal sa faca asa, o sa urmaresc sa vad daca se mai repeta.
    .
    Km parcursi : peste 12000 Km.
    - tabla mi se pare si mie mai subtire decat la vechiul Logan I
    - suspensiile mai rigide ? Nu cred , cred doar ca la 1300 Km sunt mai rigide , dupa un numar mai mare de Km se vor "mai muia"
    - dimineata la pornirea motorului ... dupa pornirea motorului (2-3 sec.) apasa pedala de acceleratie foarte putin (pana numeri la 10) si o sa observi cu bucurie ca nu mai variaza deloc turatia la relanti .
    -"cand motorul este rece lungeste treapta I si II " . Este normal . Calculatorul trebuie sa aduca motorul cat mai repede la temperatura de regim optim . Mergi mai incet fara sa turezi inutil peste 2500 ture . Sau treci pe manual si schimba tu mai des treptele , dar motorul se va incalzi mai greu .
    - In marsarier se activeaza automat stergatorul de parbriz . Normal , proiectantul a considerat ca este mai importanta securitatea . Cati dintre noi nu ar pleca asa "in orb" din lene , fara sa mai curatam luneta . Ei , pentru acestia a fost conceputa functia.
    - S&S a oprit definitiv motorul la coada de la spalatorie . Banuiesc ca ai stat foarte mult la coada si sistemul este programat pentru o limita de timp rezonabila . Daca a trecut mai mult timp calculatorul a perceput-o ca o oprire definitiva.

    Comment


    • #17
      post mutat
      Last edited by t0rquemada; 13 February 2018, 10:20.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google