Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conteaza despre ce masina e vorba, cele cu start stop lucreaza la voltaje un pic diferite, alternatorul livreaza chiar si 15 volti...
    La masinile fara start stop trebuie ca incarcarea s[ fie intre 13.7 si 14.4

    Comment


    • Originally posted by RazvanF View Post
      La unele masinii trebuie sa tii apasate ambreiajul si frana inainte de a porni, chiar daca ai cutie manuala.
      Ajuta in acele momente cand 'uiti" sa verifici schimbatorul daca este pe liber, pe incepatori, pornire accidentala etc.
      De regula incepatorii pornesc motorul cu ambreiajul calcat. (Cine a facut scoala de soferi cu instructor, nu cu asistent la condus). In afara de asta, ambreiajul calcat la pornire ajuta demarorul. In cartea de logan1 scria ca nu e necesar dar eu consider ca nici inutil sa calci ambreiajul inainte de a porni motorul. La un moment dat iti intra in reflex.

      Comment


      • Aveti idee daca sunt chiar atat de putine masini care ies din fabrica cu 0,9 gpl? Postez aici pt ca e mai activa zona aceasta decat cea dedicata gpl.
        Eu vreau pt uz personal, 30% oras si 70% concediu, cam 10k km pe an... In conditiile in care imi iau cu gpl, o sa fiu tentat sa merg si mai mult, 15000 poate, 50% oras, 50% extern. Vreau varianta asta datorita pretului redus la combustibil insa la reprezentanta imi spune ca nu se stie daca ma incadrez in Rabla (cele 120 zile de cand ma inscriu efectiv pana cand primesc masina fizic), cum ca se asteapta sa se stranga un lot mai mare, chiar asa greu o fi? E vreo statistica undeva?
        Mi-a luat din entuziasm faza asta...

        Comment


        • Originally posted by ten View Post
          a masurat cineva cu un aparat de masura incarcarea bateriei la un logan 0.9 sau 1.5 dci?
          154,2 pana la 14,4 V ,difera doar amperajul .

          Comment


          • 154,2? Nu inteleg
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • Originally posted by ten View Post
              154,2? Nu inteleg
              14,2v pana la 14,4v

              Comment


              • n are nicio treaba... eu am vazut si 13.7-13.8 cand am luminile pornite si ventilatia.... si asa e de noua si n am avut nicio problema cu bateria.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • Unde vedeti voi valorile astea? La mine nu apar niciunde


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by ten View Post
                    n are nicio treaba... eu am vazut si 13.7-13.8 cand am luminile pornite si ventilatia.... si asa e de noua si n am avut nicio problema cu bateria.
                    E normala valoarea asta cu consumatori porniti amperajul se modifica (creste).

                    Comment


                    • Originally posted by Fanez View Post
                      De regula incepatorii pornesc motorul cu ambreiajul calcat. .... In afara de asta, ambreiajul calcat la pornire ajuta demarorul. ... La un moment dat iti intra in reflex.
                      Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor decat al incepatorilor... se aplica si in cazul franarii continue cu masina oprita la lumina rosie a semaforului!
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • Originally posted by danut.benghiu View Post
                        Unde vedeti voi valorile astea? La mine nu apar niciunde


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        eu vazusem cu un aparat de masura... dar din caute imi amintesc daca ai un player original, parca are un meniu secret unde vezi tensiunea.
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • Originally posted by tipicarul View Post
                          Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor...
                          Instructorul cu care am facut scoala de soferi m-a invatat sa calc ambreiajul la pornire si sa trag frana de mana la semafor daca e nevoie in loc sa tin piciorul pe pedala de frana.

                          Comment


                          • Originally posted by tipicarul View Post
                            Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor decat al incepatorilor... se aplica si in cazul franarii continue cu masina oprita la lumina rosie a semaforului!
                            Care regula? Sa calci ambreiajul? Nu cred.

                            Originally posted by Fanez View Post
                            Instructorul cu care am facut scoala de soferi m-a invatat sa calc ambreiajul la pornire si sa trag frana de mana la semafor daca e nevoie in loc sa tin piciorul pe pedala de frana.
                            Cu ambreiajul are perfecta dreptate. Cu frana a gresit si nu e bine sa faci asa ceva. E normal sa stai cu piciorul pe frana, dar nu e normal sa tragi frana de mana. Nu e proiectata sa o folosesti atat de intens, in mod normal stai cu piciorul pe frana sau la liber. E indicat sa stai cu piciorul pe frana din motive de siguranta, dar la o masina cu cutie manuala in coloana poti s-o lasi usor pe liber.

                            Comment


                            • Originally posted by valioglu View Post
                              ... Cu frana a gresit si nu e bine sa faci asa ceva. E normal sa stai cu piciorul pe frana...
                              Fiecare face cum considera.

                              Comment


                              • Originally posted by valioglu View Post
                                [...]Cu frana a gresit si nu e bine sa faci asa ceva. E normal sa stai cu piciorul pe frana, dar nu e normal sa tragi frana de mana. Nu e proiectata sa o folosesti atat de intens, [...]
                                de ce? ce se strica?
                                n-o fac, da-s curios...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google