Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este posibila o diferenta intre "automate" si manuale in aceasta privinta? Interesant!

    Comment


    • @C.Mike, in orice pozitie ai incerca, sa zicem doar putin accelerat (5% - 10% apasat, empiric bineinteles), daca o mentii se tureaza motorul pana in limitare?
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Da Silviu, asa face.

        Concluzia?
        Last edited by C.Mike; 16 April 2018, 13:41. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • E cel putin ciudat ce se intampla.

          Nu mi se pare normal sa nu poti controla turatia din pedala, la liber, cel putin de la 1500-2000rpm in sus.

          Asta s-ar traduce ca nu poti nici in mers sa controlezi turatia cand schimba cutia, dar din cate ai zis nu se intampla asta (doar la rece parca ziceai ca tureaza mai mult, schimba mai sus).
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Nici eu nu am reusit in iarna aceasta sa tin turatia constanta la prima pornire la rece atunci cand am piscat acceleratia pentru a nu se mai opri motorul dar am pus-o pe seama faptului ca aveam bocanci si ca pedala de acceleratie este prea sensibila. Oricum, din moment ce doar cu o simpla "piscatura" am reusit sa tin motorul in viata mi-a iesit complet din minte, cel putin pana acum. La cald insa se poate mentine (cu putin efort totusi) constanta orice turatie doar din pedala si cu maneta in N.

            Comment


            • gabrieln1960 la tine "la liber" cum se comporta? Poti sa o tii la o turatie anume?

              Scuze de intrebare, acum am citit din nou si pana la capat ce ai scris, deci la tine se poate mentine turatia constanta la liber.
              Se pare ca pana acum doar eu si georgstelsib avem alta manifestare cu motorul la liber.

              Este interesant deoarece la gabrieln1960 nu au aparut probleme cu trepidatiile easy-r. Sa aiba vreo legatura?
              Ar fi bine ca cei cu trepidatii easy-r sa expuna pe forum cum se manifesta mentinerea turatiei la liber.
              Last edited by C.Mike; 16 April 2018, 14:39. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Cu motorul rece este imposibil si la mine. Tocmai am incercat si se comporta exact cum a fost descris si de voi. Din amintiri pot spune ca daca motorul este cald se poate tine, insa destul de greu. Repet, din amintiri. Daca este chiar asa de important pentru voi, o sa incerc cu prima ocazie si la temperatura de regim.
                Am tinut sa fac aceste precizari pentru ca pana acum nu am acordat nici cea mai mica importanta acestui comportament si nu vreau sa dau aici informatii gresite.

                Comment


                • Multumim pentru intelegere, noi incercam sa intelegem si problema trepidatiilor (care la tine nu sunt, cred) si din aceasta cauza ne legam de orice detaliu. Eu de ex am observat diferenta de functionare, mai sus mentionata, intre 2 motoare identice(unul cu easy-r altul cu manuala) .

                  Comment


                  • Ce parere aveti despre aceasta pata de ulei aparuta pe motor??
                    logan 0.9 tce cu 25k km fara AC.

                    PS: sper ca se vede bine pe telefon
                    Attached Files

                    Comment


                    • @sebibv
                      Cum mai este cu uleiul, ai mai verificat nivelul? Eu am verificat astazi nivelul si am fost nevoit sa torn inapoi aproape tot uleiul care a fost scos cu seringa, deoarece era sub nivelul max. Se pare ca din nou georgstelsib a avut dreptate cand a zis ca o sa scada nivelul odata cu venirea caldurii si facand drumuri lungi.

                      Comment


                      • Da, am mai verificat și părea sa fi crescut o idee dar e irelevant pentru ca :
                        1. Sunt eu stresat
                        2. Masina sta pe alta suprafata

                        Cred ca momentan e ok...

                        georgstelsib e unul dintre oamenii care cam are dreptate.

                        Comment


                        • Referitor la anomalia de la postul #579, am facut un video. Cati dintre voi experimentati asta ?

                          Comment


                          • Prin anomalie intelegi fluctuatia turatiei sau faptul ca dupa pornire turatia sta la 1500 rpm?

                            Comment


                            • Si la mine face asa. Cine stie ce-i in mintea calculatorului. Probabil se grabeste sa incarce rapid acumulatorul.
                              Cat timp nu avem codul ce ruleaza in el, nu putem sti de ce il tureaza.
                              P.S. nu face asa tot timpul. Face pcazional asa

                              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                              Comment


                              • @DannyMc
                                Prin anomalie inteleg ca, dupa pornire, cand temperatura motor e undeva intre 20 - 30 gr C, sta turata timp de 30 - 60 sec la aprox 1200 - 1500 rpm, iar la accelerare usoara (in gol) motorul pare a fi innecat (la accelerare mai ferma peste 2000 rpm pare ca se tureaza normal). Exact cum am mai scris la postul 579.
                                O consider anomalie deoarece la temperaturi mai scazute sau mai ridicate fata de intervalul mentionat, porneste diferit, adica prin scaderea imediata a turatiei la relanti de aprox 850 rpm.
                                Last edited by cyrusmddd; 29 April 2018, 17:57.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google