Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Bujii Aprins

    de curand sa reaprins acest martor in bord

    l-am mai avut aprins si am tot fost prin service dar nu stiu ce sa spuna si dupa

    o perioada sa stins


    partea poasta este ca acum masina merge foarte neregulat, dimineata porneste f greu si parca merge in 3 bujii

    care este semnificatia lui?
    Attached Files

  • #2
    martor de preincalzire in faza 1 si apoi martor de defect dupa pornirea motoruluifaceti o testare a sistemului de injectie unde va aparea ce defect este .cel mai probabil un injector care nu functioneaza cum trebuie(nu neaparat asta)daca ari mai fost in service si nu au sriut sa spuna ce defect este cautati alt service care are o dignosticare cu TESTER CLIP cu o versiune de program mai noua
    Last edited by zlate58; 28 December 2008, 16:36.

    Comment


    • #3
      Si sper ca dimineata il lasi sa se stinga, inainte sa pornesti motorul.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        chiar daca il lasa sa se stinga dimineata, nu are voie sa se aprinda dupa aia.asta in conditiile in care nu sint defectiuni prezente

        Comment


        • #5
          le las sa se stinga toate si chiar daca nu dau la cheie se reaprinde


          am fost in service DACOSERV de 4 ori si tot nu gaseau nimic acum 6 luni

          am lasat masina si peste noapte acolo si am pornito de dimineata cu mecanii langa, au vazut ca nu merge bine dar cand au pus testeru nimic

          cand ma gandesc sa o iau de la capat ma ia durerea de cap
          Last edited by habib; 28 December 2008, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Pai daca se reaprinde inainte sa dai la cheie atunci inseamna ca ai o defectiune care este prezenta nu vad de ce dacotecul de la DACOSERV nu vede asta pe CLIP cauta alt service

            Comment


            • #7
              Si eu am patit la fel
              Dupa un drum aproape de casa mi s-a aprins bujia. Mergea parca in 3. A2a zi cand am pornit-o mergea la fel si scotea un fum de mama mama. M-am dus in service , la dacoserv in militari. Prima data mi-au spus ca am bagat benzina peste motorina. Apoi un inginer mai tanar a spus s-o las acolo . Dupa 3 ore m-au sunat sa vin s-o iau. De atunci nu mai am probleme 2 luni sa fie. Pe factura mi-au scris ca au '' rescris calculatorul injectie ''( ceva de genu )
              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

              Comment


              • #8
                nu pot sa merg la alt service pt ca masina este de firma

                o sa merg in ian tot la dacoserv

                inca ceva, masina este diesel ce nu inteleg eu este de ce a inceput sa "bata" asa tare, tipic dieselului, bate tare inainte de problema asta

                Comment


                • #9
                  Nu stiu daca te ajuta cu ceva; dar dieselul in timp isi mareste zgomotul,dar ii scade consumul.Probabil ai ceva km la bord...

                  Comment


                  • #10
                    Si ce daca masina e de firma? Poti merge la orice service Dacia.
                    Sau daca nu, macar mergi la alt dacotec cu testerul, ca sunt 2 la Dacoserv.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      daca iti scoate fum mult , sa stii ca injectoarele is pe duca. iar cu martorul , incearca sa-i schimbi bujiile cu unele noi , si verifica cablajul cu un aparat de tensiune. noroc
                      p.s. acum am citit ca ai spus ca iti bate ceva tare ...
                      se cam leaga de injectoare, cand un injector nu este "citit" de calculator face o bataie puternica. daca ai fost la tester si nu ti-au gasit nimic , recomand o programare la reprezentanta logan , si verificat calculatorul. sau *sper sa fie asta* , urca masina pe o rampa si verifica suruburile la scut, la mine se slabise unul si tot asa batea sanatos la plecari , si la subturat. sper sa te ajute ... noroc
                      Last edited by darksid3; 13 January 2009, 13:55.
                      sigpicSa traiasca urile , si

                      Comment


                      • #12
                        Trebuie neaparat facut testul de injectoare, imposibil sa nu fie ceva probleme acolo.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          martor bord bujii diesel

                          am si eu aceeasi problema cu martorul de bujii aprins
                          am fost las reprezentanta au puso pe tester si mi-ai sters eroarea
                          dupa o zi a reaparut aceeasi problema
                          iar m-am dus la service si pe tester scrie circuit comanda cilindru injector 1
                          mi-ai anulat iara eroarea si merge dar nu stiu pt cat timp
                          dimineata la pornire mergea foarte imprastiat motorul
                          pana se incalzea dupa aia isi mai dadea drumul si scoteas un fum albastrui
                          si nu mirosea a gaze de motor diesel se simtea un motor de ars
                          ce ma sfatuiti?

                          Comment


                          • #14
                            am un papuc pe diesel la care se aprinde preincalzirea dupa ce pornesti motorul,am vazut si la un mertan aceeasi beleaua si de fapt e de la cel mai rau lucru care se poate stica.POMPA DE INJECTIE.la mertan fiind bosh s-a reparat la bucuresti dar la papuc ca e delphi se shimba si e 2000 euro atat au cerut astia de la dcia service.fazele le face cand si cand scoate fum si merge neregulat plus ca abia urca in ture.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              Margelatu-incearca sa-i resetezi calculatorul.Si la a mea de serviciu mai face cite o data,dar ii resetez calculatorul si merge bine citeva saptamini.Cred ca mai intra praf pe acolo.E o mufa mare sub capota motor...daca esti interesat,ii voi face si poze.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google