Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    off topic:
    da o poza si da si detalii.
    Last edited by margelatu; 19 January 2009, 15:36.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #17
      @allydan2006: Injectorul 1 e stricat, daca mai face nu ai ce sa faci, decat sa il schimbi. Si incearca sa nu mai mergi subturat, daca asa mergi.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Pentru margelatu : incearca sa faci ca in figurile indicate de mine,si repeta operatia de 2-3 ori.Daca nu ai nici un rezultat,da-mi mai multe detalii...de data asta pe p.m.ca sa nu mai incurcam topicul omului,si sper sa te pot ajuta...macar cu un sfat si o vorba buna.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          mersi mult.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #20
            2000 de euro o pompa de injectie delphi !? ...
            nam mai auzit pretul asta ...
            stiam ca e 2000 de ron , dar nu de euro.variaza intre 1800/2000 ron.
            aaaaa nu nu nu ...stai ca iti zic eu de ce ti-au cerut 2000 euro pt operatiune.
            pentru ca baietii probabil banuiesc ca baga pompa si ceva pilitura de role, si pt asta , eu iti vor curata rezervorul , schimba conducte , distribuitor , injectoare ....si asa mai departe.iar aceasta operatiune , intr-adevar stiu ca la reprezentanta logan iasi , costa 2000 de euro ... noroc
            "fazele le face cand si cand scoate fum si merge neregulat plus ca abia urca in ture."
            clar .. pompa !! nu face presiunea necesara ... merge in suturi , si omoara injectoarele !!
            nu o mai forta , ca nu o sa mearga .mergi la reprezentanta cu ea, si vezi ce pot face cei de acolo ... ori cauta tu pompa de injectie , si mergi la ei sa o monteze , ori se poate monta si de un mecanic "care se pricepe cat de cat" *asta in cazul in care injectoarele nu is deja terminate, daca si ele fac probleme .... nu este alta solutie decat reprezentanta...
            apropo, dat fiind faptul ca pompa nu mai creeaza presiunea necesara pentru buna functionare a motorului, rezulta ca ai presiuni diferite in injectoare. acum pe tester ti-a gasit unul , daca mai mergi cu ea, sau o mai fortezi , o sa pice primu de tot , si presiunea se va muta in altul ... si tot asa... bineinteles , daca va mai functiona masina atata timp cu pompa defecta...
            *sambata am un drum la roman , daca vrei , ne putem intalni pentru vreo ora , sa ma uit si eu putin sub capota aia *nu is mecanic , dar la injectie "delphi" logan diesel ma pricep )
            sigpicSa traiasca urile , si

            Comment


            • #21
              off topic.mersi mult dar am rezovat problema.am dat-o mai departe masina.a luat-o socrumiu si schimba el pompa.nu ma mai intereseaza.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                sau masurat bujiile si sunt in regula

                momentan masina este in service, un mic incident in trafic

                ce ma frapeaza pe mine este ca sa mai aprins acel martor si sa stins singur acum ceva vreme, de ce sa stins?

                Comment


                • #23
                  @habib , cam de cat timp is bujiile pe masina !?
                  ca s-a stins martorul , e bine . cred ca ai o neregularitate in sistemul de injectie undeva. ori pompa, ori injectoare.... da te rog mai multe detalii , la modul cum porneste ... la a cata cheie o ia ? cand porneste sta in relanti ? adik toarce normal motorul ?ai pornit-o vreodata impinsa/trasa ... ?!
                  daca iti porneste , las-o in relanti/sau mergi cu ea pana se incalzeste putin , apoi dai turat 3500/4000 catva timp, poate ai ceva impuritati si la turatie mare sar alea. sa speram ca asta e. in cazul in care nu porneste , NICIODATA si absolut niciodata sa nu pornesti dci ul tras/impins , prin soc !!! nu faci decat sa sara de la punct ! vezi ca am zis eu mai sus alternative de pornire diesel ! spray de pornire/ flit ... dar impins niciodata !
                  incearca cu turatia , poate merge ...noroc , si sa auzim de bine
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • #24
                    Daca e o problema de la sistemul de injectie, supraturarea nu rezolva nimic.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      da andrei , dar daca e injectia , la turare , motorul o sa se opreasca singur , si asa stim una si buna , iar daca tine turatie cat de cat, poate are ceva calamina depusa , si poate isi da drumu... merita incercat , zic eu ...
                      cati km are masina habib ? s-a umblat vreodata la injectoare/pompa de injectie !? motorina numai din peco ai pus !? filtru de motorina schimbat la timp !?
                      nu prea dai detalii ..... noroc
                      sigpicSa traiasca urile , si

                      Comment


                      • #26
                        E adevarat ca daca e aprins martorul bujii poate sa fie un bec de far/stop ars?
                        Cumpar volan de Duster

                        Comment


                        • #27
                          nu... nam auzit ) . alea se aprind cand sunt probleme la bujii/cablaj bujii , si instalatie injectie .nu cred ca este vreun sistem care sa iti spuna cand ai becurile/stopurile arse. doar sistemul "ochi"
                          noroc
                          sigpicSa traiasca urile , si

                          Comment


                          • #28
                            of top:pe la wv pe cady este asa ceva dar nu cred ca o sa vedem pe dacia maine.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #29
                              Salut tuturor, sunt nou pe forum asa ca va rog sa ma scuzati pt nestiinta. Am inteles ca mai multe persoane a avut probleme cu martorul bujiilor la logan 1.5dci, astazi fiind 24.03.2009, pe data de 22 acum 2 zile pe cand ma aflam in trafic a aparut si la mine aceeas problema, sa aprins becul bujiilor. Culme, masina (motorul) functiona normal. Adoua zi dimineata a pornit foarte greu, intrerupea, mergea motorul sacadat, nu se tura, ce sa mai zic de fum....uhhh ceata, un fum dens si albalbastrui. Am fugit repede cu masina in service, au pus baieti testerul pe ea si nimik, totl in regula. Plec din servis in speranta ca is revine......... Mare noroc am avut cu un prieten care a vazut problema si a rezolvato in 5 minute cu o surubelnita si o cheie fixa de 10 sau 13 nu mai stiu sigur. A demontat filtrul de aer, a demontat o asa zisa supapa IGR (nu stiu ce este dar are legatura cu turbosuflanta), a curatat-o cu o perie de sarma, a suflat-o cu aer....a montat totul la loc si...............surpriza.....merge masina perfect......A spus tipul ca uneori mai ramane aceasta supapa blocata pe deschis din cauza impuritatilor (a calaminei). Acum tin sa va spun ca si becul de la bujii functioneaza normal. Am un logan 1.5 dci cu 128236Km la bord, si sunt destul de multumit, este fabricat in 05.2007. O zi buna tuturor, si sper sa aveti o problema la fel de simpla ca a mea.

                              Comment


                              • #30
                                Da, probabil e de la vana EGR. Incearca sa nu mergi subturat, sa schimbi filtrul de motorina la timp si nu vor mai fi probleme.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google