Micul Lilu - 1,5 Dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    cred ca e si treaba de rodaj ... adica turatii mici, motorul nefortat, si de aceea nu urca la 4 linii... la mine la fel e, 2 linii tot timpul, rar 4 (si alea in trafic "bucuresti")

    Comment


    • #47
      Atunci mai stau liniistit si in privinta asta ...
      Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

      Comment


      • #48
        pe al tau dci si pe cel de 70 cai este intercooler, acesta este motivul pentru cele 2 linii.
        doar la cele de 65 cai urca imediat la 4 lini, in in cazul meu
        Last edited by crististreulea; 14 November 2007, 00:26.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #49
          Salut.

          Am deja 130 de km de cand am dat ultimul reset si consumul in oras a sarit la 6,8. E alarmant? Oricum, fata de celalalt calcul care l-am facut, de 5,4. e cu 1 litru in plus. Oricum, nu am mai mers atat de puturos ca prima data, acum schimband ceva mai sus, pe la 2300 rpm.
          Inca nu m-am obisnuit....inca nu il simt cum i-ar fi bine, schimb "cu frica" si in oras inca ma "hurduca". Maine plec in Buc, avand deja 830 km. La intoarcere ma astept sa am deja 2000, si sa ies din rodaj. Am sa o mai menajez totusi dupa aceea, sa nu ii dau mai mult de 140 pentru inca un timp :P
          Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

          Comment


          • #50
            nu cred ca trebuie sa te sperii de consum ... uita-te la mine

            deja consumurile astea fantastice de 3.5 - 4 - 5 litri nu-si au rostul in discutie, cel putin cand mergi prin oras...
            iar in afara, eu n-am de gand sa merg cu a 5-a la 90 ca sa merg cu 4% ..

            Comment


            • #51
              pai nici cu 90 nu am sa merg, da nici cu 160. :P
              Ideea e ca nu ma sperie cine stie ce, pentru ca ma astept ca pe viitor sa imi ia in oras undeva la 6,5....sper sa nu ma insel
              Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

              Comment


              • #52
                sef ... a mea a fost virgina ... am facut vreo 350 km mers sportiv prin oras am cam 220 km,am schimbat pe la 2500 ... foarte rar am depasit 2500, in schimb am facut pe A2 130km tot sportiv am urcat progresiv in ture. treapta 4 inclusiv am schimbat normal ca la carte insa la drum in treapta 5 am ajuns si chiar am mers constant cu 3250 rpm, am urcat intr-o depasire de coloana la 155 ca ma grabeau unii din spare,pot zice ca i-am dat talpa(se dce si mai putea )... cu consumul nu sare de 6.4. Daca pun la calcul orele petrecute in traficul din oras nu mi se pare deloc unul mare ..."veta" pe benzina manca vreo 10-12 nu ma ierta la buzunar...
                oricum tine la rodaj ca e bine... eu am lasat-o moale rau nu sar acum de 2000-2200,m-am convins ce poate.
                http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                Comment


                • #53
                  Salutari din nou.
                  Uite ca am ajuns la 2000 Km. Am facut drum de bucuresti. Plecat la ora 17:00 din Iasi. Ajuns la 23:00. Consum afisat 3,8. Viteza maxima 110 la max 2500 RPM.
                  Plimbat pe acolo o gramada. Pe drum inapoi, am mai luat pe cineva plus o namila de tv de vreo 50 de kg - nu ma intrebati de ce - si consumul a fost de 4,4 la o viteza de 120km/h cu vreo 2700 rpm maxim.
                  Ajuns in orasul de bastina, resetat din nou km. Dat in "gura" pana in Iasi cu vreo 130 km/h - soseaua super libera - consum de 4,6.

                  Mi-am propus sa nu ii dau mai tare de atat urmatorii 1000-2000 km. ca e inca mic.
                  Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                  Comment


                  • #54
                    Bravo tie. Eu am consum de 8 in B si la drum lung am avut 5,6.

                    Comment


                    • #55
                      Am observat o chestie. Placajul ala (sau ce o fi el) de sub picioarele soferului e casant rau. Cand ma mai asez si eu pe scaun, ma spijin putin mai tare pe podeaua de sub pedale. Si tot aud cum crapa. Stiti ceva de zona aia ?
                      Ps: am deja 2400 de km si motorina tot creste la pret
                      Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                      Comment


                      • #56
                        marfa versiunea care ti-ai ales-o.....te astept duminica la intalnire.....;)numa bine
                        0.9 tce SL plus

                        Comment


                        • #57
                          @morariu_alex: Peste tabla propriu-zisa e o bucata de polistiren expandat, de aia auzi tu ca se rupe.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            foarte frumos. Nu ma asteptam.
                            Inca o mica chestiuta. Ma doare piciorul drept cand conduc mai mult de 20 minute. De la sold in jos. Ma ia cu furnicaturi si toate alea....am o pozitie foarte ciudata si din aceasta cauza. Totusi cred ca nu am nici distanta adecvata pentru pedala de acceleratie. am incercat sa o tot schimb, dar tot ma doare. Precizez ca la alte masini conduse pana acum nu am avut nici cea mai mica prob, doar pe a mea masina stau mult inclinat pe partea dreapta...nu este alta posibilitate? ca nu as sta relaxat daca ar trebui sa stau drept ca un cocos. Dar nici sa imi tai piciorul nu as vrea....
                            Last edited by crististreulea; 27 November 2007, 23:16.
                            Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                            Comment


                            • #59
                              Regleaza scaunul in inaltime, poate asa se rezolva problema cu durerea piciorului drept.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Salutare din nou.
                                Azi am inceput procedura de inmatricluare a masinii...tot azi a trebuit sa trag o fuga pana in hirlau, sa imi platesc niste chestii la primarie, la taxe si finante, numai bine ca am uitat copia dupa factura si nu am rezolvat nimic. In fine, ideea era in felul urmator: a inceput un scartait la scaunul soferului, sunet care l-am mai auzit la un logan si cica asa ar face numai cand e centura de siguranta on. Si mi se pare ca asa si e, cand nu aveam centura, nu se mai auzea. nu am apucat sa observ exact.

                                Azi am mers cu 140 destul de ok, insa nu am tinut-o decat in 130 ca era si soseaua destul de uda. Consumul a fost de 4,9. Zic ca e destul de bine.
                                Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google