Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pana la urma am rezolvat montajul arcurilor la AutoRacing, le-am ramas dator cu bere
    N-am apucat sa merg prea mult de azi dimineata dar am observat cateva lucruri, unele bune, unele rele.

    Bune:
    1. nu se mai inclina in curbe.
    2. nu se mai inclina la accelerari/franari.
    3. e joasa . 63 cm de la buza aripii fata la asfalt masurati prin metoda "standard" de masurare LoganClub Bucuresti

    Rele:
    1. rigida la gropi mici si dese
    2. rigida la gropi mari si rare
    3. rigida la "speed bumps"
    Poze n-am inca, am parcat masina la inghesuiala la servici si n-am avut loc sa-i fac. O sa revin pe seara cu imagini.
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

    Comment


    • #32
      Gata, te "trantisi", sau vorba lui Skandal, "bagasi" caramizi (borduri) in ea .

      Sa le stapanesti cu placere si vezi cu gropile.....fii prudent ca te catapulteaza .
      Last edited by Eu4yas; 12 June 2009, 15:31.
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • #33
        Baga poze, cred ca arata super iar ca tinuta de drum de asemenea. Felicitari si ai grija la virajele luate in viteza foarte mare!
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #34
          As promised, pics!
          Cam slabe ca-s cu telu, dar cat de cat detaliate!
          PS: Ignorati murdaria :P
          Attached Files
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • #35
            Arata altfel !
            Sa ai grija de el !
            http://img229.imageshack.us/img229/8592/sigpic3405.png

            Comment


            • #36
              Vrum vruum, Prestige pe Rial Nogaro de 17" (Photoshop)
              Uitasem ca la un moment dat voiam Nogaro pe masina....
              Cred ca lupta finala se va duce intre:

              1. MAM W2:

              Avantaje:
              -arata misto pe argintiu
              -sunt simple ca design si dau foarte bine cu liniile simple ale Logan-ului
              -ieftine (~500 lei/bucata)

              Dezavantaje:
              -grele (probabil au peste 10kg/bucata)
              Eu:"Jantele MAM W2 in dimensiunea 17x7.5 sunt mai grele de 10kg?"
              MAM:"Nu sunt cu mult mai grele!"
              -nu gasesc in stoc versiunea pe argintiu (se gaseste doar negru cu crom, o combinatie mai putin fericita din punctul meu de vedere)

              2. Rial Nogaro:

              Avantaje:
              -design clasic, au 8" latime
              -importatorul le vinde la pret decent (640 lei/bucata)
              -medii ca greutate (9 kg/bucata)

              Dezavantaje:
              -9kg s-ar putea sa fie prea mult

              3. ATS Superlight:

              Avantaje:
              -foarte usoare (7.4 kg/bucata)
              -in stock la Racing Nick.

              Dezavantaje:
              -pret (~800 lei/bucata)

              Daca aveti sugestii de alte jante de 17" mai usoare de 10kg si cu pret decent, sunt deschis la sugestii!
              Attached Files
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • #37
                salutare ,frumoasa masina ,o vad mai tot timpul prin zona mosilor . spor la modificari

                Comment


                • #38
                  Dece vrei 17??sa ai probleme cu politia??mai multe riscuri sa le strambi??Baga ATS DTC 15 cu ceva cauciucuri bune si esti mai scos decat roti pe 17,(niste cauciucuri pe 17 bune,ajung la 17mil setu.+jantele)Nu mai trage nici masina la fel,in timp bulesti si directia mai repede,de la roti mai grele...intradevar arata mai bine,dar am inteles ca nu o faci de show cu bari si nebuni...Sper sa alegi ceva frumos
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Adevarul e ca si eu vreau sa le fac pe toate....
                    Echilibrul intre performante si look e cel mai greu de gasit din punctul meu de vedere.
                    Din punct de vedere estetic, vreau ca masina sa arate bine si sa para ca asa a iesit de pe portile fabricii, look-ul numit in cercurile de tuning "OEM+". De asta vreau sa evit jantele cromate si/sau negre. De asta caroseria nu va suferi modificari, cel mult o bara fata de MCV.
                    Pe partea performantelor, nu voi face nici o modificare daca aceasta nu aduce un plus cat de mic de performante masinii. ATS-urile DTC pe 15 sunt printre cele mai usoare jante de 15 disponibile si pe deasupra au un pret decent, dar avand latime de 7.5" imi va fi greu sa pun cauciucuri de 185 pe ele (vezi poza atasata) deci probabil va trebui sa pun mai late, moment in care oricum voi avea probleme cu Politia. Linia intre legalitate si ilegalitate e fina si daca hotarasc sa o trec, voi merge pe 17, tot ATS ca sa n-am probleme cu greutatea rotilor.
                    Attached Files
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • #40
                      interesante planurile tale... si eu m am gandit la roti de 17'' pt vara... referitor la jantele pe 17'' cu siguranta trebuie sa pui ceva cat mai usor... eu m am orientat spre mak xlr ice black (7,7 kg bucata).. m am uitat si prin oferta oz, dar sunt ceva mai scumpe... sper sa le imperechez cu pirelli p zero nero (205/45/17) se fac la fabrica unde lucrez si sunt oem pt alfa... bafta!!!!

                      Comment


                      • #41
                        De ce nu treci limita de legalitate pe 16"? Poti pastra aspectul "original", nu modifici diametrul rotii, totodata pui niste gume un pic mai late si cu talon mai jos. Avantajele in tinuta de drum sunt evidente, si nu "bat la ochi" ca cele de 17".
                        In plus gumele pe 16 sunt mult mai ieftine, la fel jantele...La 16" te poti uita deja la preturi decente la OZ Superturismo, Ultralegerra (6 kg), etc.
                        Eu am 2 Loganuri echipate pe 16" si nu am avut niciodata probleme cu politia din acest punct de vedere, iar raportul confort/tinuta de drum mi se pare optim, trec peste speed bump-uri cu orice viteza, mai pot urca si cate o burdura...

                        Comment


                        • #42
                          Intr-un fel ai dreptate detail, pe 16 ar merge niste OZuri usoare. Singurul impediment e ca nu-mi plac Superturismo si Ultraleggera deloc
                          Lista tine sa se restranga, se pare ca ATS DTC pe 17" sunt 225E/bucata, cam peste buget, pacat, erau in stock la Racing Nick (nu ma injurati ca-i fac reclama, omul merita tocmai pentru ca macar are stock!!!)
                          MAM W2 sunt prin stock-uri doar pe negru/crom, o combinatie nefericita zic eu. Din pacate nici producatorul nu mai are pe stock. De la Keskin Germania (ei fac si MAM) am primit recomandarea cat se poate de romaneasca sa le iau pe cele cromate cu negru si sa le vopsesc ca ei n-au habar cand o sa refaca stocul de argintii. Cred ca numele de arab, pardon, "oriental" al reprezentantului cu care am dialogat prin email spune multe despre abilitatile sale de relatii cu clientiii!

                          Am incercat intre timp sa gasesc si alte marci care fac jante cat de cat usoare si la pret decent dar m-am lovit de impotenta magazinelor online/offline de jante si anvelope care au stocuri penibil de infime, de cele mai multe ori inexistente, contrar celor mentionate de site-urile lor, si care nici macar nu vor sa-ti accepte comanda pentru jante care nu sunt in stock spunand ca nu merita ca dureaza prea mult sa le aduca. M-am saturat sa inchei dialogurile cu vanzatorii cu fraza nesimtita "daca nu e in stock si nu puteti aduce la comanda, de ce le puneti pe site!?".
                          Saracii astia, "patroni" de magazin incearca sa convinga lumea sa cumpere ce au ei pe stock, o dovada a caracterului de bishnitzari care s-au saturat sa vanda castraveti in BIG si s-au apucat de "magazine de jante online".

                          Dar i-am balacarit destul pe foarte micii intreprinzatori romani, revenind la jante, sunt 75% sigur ca-mi iau Rial Nogaro pe 17x8, mai ales ca importatorul oficial pentru Romania e la... Sibiu Result de 25% il rezerv pentru vre-un miracol gen Okazii.ro sau cine stie ce alta sursa :p

                          Alte lucruri demne de mentionat cu privire la masinuta mea, ca tot e jurnal de bord thread-ul asta:

                          1. Mi-am luat cotiera originala neagra si mi-am montat-o singur. Mi-a placut mai ales partea cu dat gauri in prelungirea consolei centrale, a fost fun!
                          2. Am vazut postat de detail pe thread-ul lui parca cum sa-ti montezi detectorul de radar la oglinda! Super tare ideea, mai ales ca la al meu s-au rupt ventuzele si il tineam pe bord. Deloc eficient la cum merg eu pe viraje !
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • #43
                            Vezi ca MAM W2 este foatre asemanator cu OZ Hydra, care se face doar pe silver, si e OZ. Eu am pe MCV si sunt super OK.
                            Mai uita-te si la Borbet LS pe stilul "spite", sau Michelangelo 8 de la OZ.
                            Borbet are un importator direct din Germania care aduce orice in termen rezonabil, si destul de ieftin. De la ei am luat pentru pickup LV4.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Uite verde, nu e botu'!

                              Distractia e distractie pana ti-o strica cineva!

                              Azi dimineata veneam pe Bd Marasesti dinspre pasaj spre centru cand am fost lovit din dreapta de un BMW alb cu numere de Bulgaria care trecea pe rosu. Am fost la Politie pentru constatare si am rezolvat cu partea asta: posesorul BMWului nu avea Carte Verde la masina asa ca pe langa amenda si suspendarea permisului pe doua luni fara posibilitate de recuperare dupa o luna (tipul nu avea nici 2 luni de condus), a ramas fara talon si placute de inmatriculare pana face rost de Carte Verde (daca mai poate acum). Masina lui e "dauna totala", dar nu cred ca-l intereseaza din moment ce a dat 1000E pe ea. Tipul cu BMWul zicea sa rezolvam "altfel" dar din pacate pentru el, intersectia Marasesti cu Splaiul Unirii e supravegheata cu camera dupa spusele politistului de la accidente usoare iar la locul accidentului s-a prezentat un echipaj de Politie sa faca constatarea, BMW-ul neputand fi miscat.

                              Nici pentru mine nu e roz situatia. In primul rand trebuie sa-mi fac masina pe Casco, iar cei de la Fata Asigurari trebuie sa-si recupereze banii de la soferul BMWului. Habar n-am cat o sa dureze toata "distractia"
                              Desi nu se vade in poze, botul masinii e deplasat (pe stanga distanta dintre aripa si usa fata nu mai este constanta, asa ca probabil va fi dauna totala daca se dovedeste ca lonjeroanele sunt strambe. Daca e cel putin un lonjeron stramb, o sa fac tot posibilul sa scot dauna totala.

                              Pe termen scurt, sper sa rezolva tarasenia cat mai repede fara sa chiulesc prea mult de la servici. La intalnirile LC, o sa vin cu bicicleta, asa sa moara fanii de "tractorase" ca vehiculul meu consuma mai putin ca dieselul

                              Pe termen mediu, sper sa fie gata treaba pana la Intalnirea Nationala de la Sibiu. Daca nu rezolv, fie vin in masina cu unul dintre colegii de la LC Bucuresti (care ma primesti!?), fie vin cu Loganul PH2 al tatalui meu.

                              Pe termen lung, sper sa faca astia ceva cu privire la japitzele de masini de pe drumurile noastre. Cu inmatricularea in Bulgaria nu se poate face nimic din cauza reglementarilor UE, dar sincer, Politia rutiera ar putea face mai multe filtre pentru a verifica neregulile rablelor cu numere de Bulgaria decat sa vaneze tobe, folii si jante mari. BMW-ul asta de m-a lovit azi nu avea frane prea bune, avea roti de iarna cu cauciucuri cu profil "v" montate invers pe fata si jante de aliaj de cu niste "slick-uri" de toate frumusetea pe spate si desi s-a proptit cu botul intr-un stalp, i s-a spart rezervorul care e in mod evident, e in spate...
                              Attached Files
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • #45
                                aiurea....nici nu vreau sa ma pun in locul tau sper sa rezolvi repede si sa iese bine bafta sa ai
                                (\__/)
                                (='.'=)
                                (")_(")

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google