Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wastegate, Acum Home Made

    nu va recomand sa va faceti asa ceva! provoaca dependenta!
    cei cu benzinare, nu intrebati, pentru voi nu este asa ceva
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Cu spire multe se obtin "maxim shasa cai" si un furtun spart...
    Trebuia sa pui si filmul cu "blow-off" pentru impatimitii de putere...

    Comment


    • #3
      sa vezi de no sa apara micii tunari...de no sa se laude ca le fuge dieselul de numa..ca au dat sase spire..sau 8...pana le face poc
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        Daca faci ce a zis cristi,cresti presiunea in turbo.Riscul sa spargi furtune e destul de mare.Un lucru care se schimba printr-o remapare,nu e presiunea in turbo?
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #5
          nu ... presiunea in turbo e mecanica ... din cunostintele mele minimale despre motoarele disel

          remaparea consta in modificarea timpilor de injectie al uce injectie corect?

          cat despre modificarea presiunii in turbo ... ma abtin .. cristi a fost foarte specific cand a zis :,, poti sa strici cam tot ce e pe acolo" dar la fel de bine poate sa nu faca nici un rau dar la modificarea planeitatatii vanelor s-a gandit cineva?

          intrebarea mea e ... turbo baga aer da? bun ... tragem cheia 2 3 6 ture ... bagam mai mult aer da? bun ... dar motorina care intra nu e aceiasi? adica ...
          Last edited by DeLuXe; 26 July 2009, 01:46.
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            Lasand gluma la o parte (aia cu shasa cai frumooshi), dupa remapare (care evident aduce mai multa motorina) este bine sa se creasca presiunea in turbo, dar din cunostiintele mele cu cca. 1 tura...

            Comment


            • #7
              la benzinar nu exista nici un fel de tija magica???
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Chiar la inceput scrie ca pt ce-i cu benzinare nu exista asa ceva,deci n-are rost sa intrebati.
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • #9
                  mumus: a fost deja unul, dupa ce a dat 8 spire mi-a zis ca si-a bulit distributia, o sarit de la punct 4 dinti. iti dai seama ce "bestia dracu" o devenit masina aia?
                  soboBN: din remapare creste foarte putin presiunea in turbina, 0.1, 0.2bari, dar cu cheia magica cresti pana la 1,4bari, moment in care intra ECU in protectie si taie alimentarea. e chiar neplacut sa vezi cum trage ca nebuna si dupaia isi da in bot
                  DeLuXe: corect punctat. dar ce face wastgate, cand ajunge la o anumit apresiune, wastegate deschide si arunca presiunea in evacuare, deci pierde putere si arunca si motorina nearsa (fum). prin modificarea tijei, deschiderea o face mai tarziu, deci putin mai multa putere si arderea completa a combustibilului.
                  nu stiu cum se comporta pe un motor stoc, dar la cel remapat se stie ca are debitul marit.
                  mumus: imi pare rau sa te dezamagesc, dar la benzinare nu exista tije magice. dar ai putea monta tu una
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #10
                    deci in concluzie e o completare necesara la un debit de motorina marit in urma remaparii corect? de ce nu se modifica cu mai mult(necesarul de ardere completa) presiunea in turbo din remapare?
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #11
                      penca softul nu poate controla mecanic deschiderea wastegate, care banui ca se face pe baza unei supape.
                      din cate am inteles, stoc e 0.6bari, dupa remapare 0.8bari si cam atat. banui ca asta e limita ce poate face softul. dar ce spun eu acum sunt presupuneri.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        si niste teste, before/after? hai Cristi, ca se poate

                        Comment


                        • #13
                          nu, nu am teste before/after, va las pe voi sa concluzionati
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #14
                            de unde stii ca la cel de 65 se da 3 la ala de 70-6 si ala de 85-2???
                            Unde scrie??? te rog spune-mi

                            Comment


                            • #15
                              La cel de 65cp presiunea in turbina este de 0.8 bari stock,iar la cel de 85cp este de 0.9 bari...prin ''tija magica'' nu faci decat sa maresti presiunea in turbina,furtunul acela crapa doar la cele de 65cp deoarece ''traseul'' este mai scurt,la variantele cu intercooler nu are ce sa crape deoarece presiunea se mai pierde pe traseul intercooleru-lui.
                              Acest lucru se face deobicei la cei cu soft...este un castig destul de vizibil,dar daca masina merge pe softul de fabrica nu se merita sa dai de ''tija''
                              @Mumus:Nu are ce sa faca poc deoarece turbina stock de logan de 65cp nu poate mai mult de 1.25 bari motoarele 1.5 dci de pe logan rezista si la 2.1 bari, iti vine sa crezi?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google