Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    rezista...dar cat timp?
    cat despre faza cu prea putina motorina, aia e discutabila, dat fiind ca la motorina nu exista riscul de detonatii dac amestecul e prea sarac, nu ii faleste cu nimic motorului daca i se da mai mult aer. singura diferenta e ca cresterea de putere nu va fi la fel de mare ca si atunci cand dai mi multa motorina la aer mai mult.
    mumus, ai fost pilot de kart, deci ma astept sa ai niste minime cunostiinte de mecanica...ai vazut tu vreun benzinar ASPIRAT s aiba wastegate? sau loganurile benzinare au turbo?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Andrei21us View Post
      de unde stii ca la cel de 65 se da 3 la ala de 70-6 si ala de 85-2???
      Unde scrie??? te rog spune-mi
      am testat cu laptopul legat pe diagnoza. nu am testat la o singura masina, am testat pe vreo 5-6


      Originally posted by anca16v
      nu zau? )
      ma refeream la cei care au logan
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #18
        Salut, am facut si eu la un logan 1.5 dci de 70 cp chestia cu tija "magica" dar eu m-am luat dupa un baiatu' care merge cu masina ca nu e bine sa stragi piulitele , ca nu vede rostu, le desfaci ca sa impinga tija mai mult, m-am luat dupa el si ce crezi .....ii deschide mai repede turbina (cat de mult o deschide nu stiu), a dat cu ea a 1 a , a 2 a pana in 4500 rpm si nu sa aprins nimic in bord. ce am remarcat ca se aude turbina mai repede si mai tare
        Intrebare: am procedat bine sau e total gresit?
        Bafta.
        Last edited by miki_stan; 16 September 2009, 19:16. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          daca ai facut invers ...s-ar putea sa ai presiune mai mica in turbo ca de obicei )
          ca sa lamuresti treaba , nu trebe decat un ceas de boost ,si se rezolva.
          Costa 1.7 mil si vezi exact ce ai facut , si stii ce trebuie sa faci.
          Ce fac majoritatea , o faceti ochiometric ...daca e bine e bine..daca se aprinde becu iar asa.Stiu un mcv de 85cp+soft care avea 1.5 bar si nu ii aprindea nici un bec si nici nu ii limita... acum cum ti-o fi norocul .De aia zic, cel mai bine un ceas si gata.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            salut eu am un dci de 65 si am dat nu mai 2 spire si se cunoaste un pic diferenta intrebarea mea cristi ore sa o dau si pa treia??

            Comment


            • #21
              ia-ti ceas de boost , si vezi sa nu fie mai mult de 1.3 bar .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                @cata29: da-i si a treia spira, mai rau decat sa se aprinda becul in bord nu se intampla. dai inapoi si ai rezolvat problema. toti cei din timisoara care au de 65 cai au 3 spire

                @miki_stan: nu prea am inteles eu ce ai facut tu, banui ca ai destrans piulitele, in directia opusa de cum am indicat eu. ma indoiesc ca asa iti creste presiunea in turbina, din contra, o descarci continuu in evacuare. eu am pus diagnoza si dupa ce am dat o sapira a crescut cu 0.2 presiunea, inca una spira si mai 0.2 bari, deci clar e in directia cea buna.
                dar daca tie iti merge bine asa, e perfect!
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #23
                  Am o intrebare.Daca dau 3 spire si se aprinde martorul in bord,am aflat ca turbina revine automat la presiunea standard,cel putin asa mi-a zis Crististreulea,dar tija tot in aceeasi pozitie ramane.Deci ce se intampla?
                  Cumpar volan de Duster

                  Comment


                  • #24
                    da in nas moara cu ciocane si nu mai macina cum trebuie
                    mai bine da-i inapoi juma' de spira de la momentul cand se aprinde becul si tuseste. daca nu-i trece tusea, inca o juma' de spira pana ii trece...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Crististreulea mersi de raspuns sper sa nu crape ceva

                      Comment


                      • #26
                        soboBN: ai inteles gresit, cand se aprinde becul iti taie alimentarea si scade presiunea la 1 bar, moment in care pierzi putere, deci e aiurea'n tramvai. de ce sa mergi cu 1 bar cand poti merge cu 1,3.
                        sa ca faci ce-a zis tata Seba si dai inapoi cate juma de spira pana nu o sa mami ai problema becului
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #27
                          Salut, cred ca daca am dat invers intra turbina mai repede si clar merge continu, pentru ca inainte nu se auzea mai deloc , acum se aude imediat turbina.

                          Comment


                          • #28
                            waste-gate-ul nu controleaza cand intra turbina, ci e un dispozitiv de siguranta mecanic pus sa evite suprapresiunea. un waste-gate deschis partial nu lasa turbina sa se invarta cum trebuie, suieratul poate proveni de la faptul ca ai ambele porti de gaze deschise, nu musai ca se invarte turbina mai tare. turbina se invarte tare cu waste-gate-ul blocat pe pozitia inchis, adica ce-a facut streulea dus la extrem, nicidecum lasata libera poarte de suprapresiune.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Sa inteleg ca la modelele cu intercooler este safe?

                              Comment


                              • #30
                                Crisi te rog da-mi un sfat:
                                La mine dupa remapare presiunea pe ceas arata maxim 1 bar, tu ce parere ai sa umblu sau nu la "tija magica" si eventual cate spire sau pana la ce valoare sa las presiunea maxima?
                                Multumesc.
                                sigpicFast&Furious
                                Team CSR
                                Logan Club CLUJ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google