Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa inteleg ca si tu ai ambreiaj hidraulic? Daca da, du-te la service si spune-le sa-l regleze de la pedala, stiu ei mai bine cum, e destul de greu de explicat.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      eu am 37.800Km si la fel prinde ff sus, daca apas pe el 5mm debraiaza deja!!! daca accelerez puternic in treapta IV si V patineaza ambreajul!!! am fost la service, dar binenteles, acelasi raspuns: nu se "regleaza domne!!"
      din aceasta cauza se uzeaza prematur discul de ambreiaj!

      PS: daca stie cineva cum se face, l-as ruga frumos sa ne explice pe-ndelete, ca sa-l reglam noi. Multumesc anticipat!!
      Last edited by raduSB; 26 March 2009, 21:02. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Pentru cei ganditori desfasuratorul.
        ceea ce urmeaza este doar o supozitie :
        In desen exista o tija de metal, la capt are o nuca si se poate ajusta prin infiletare insa cred ca ia ceva timp sa reusesti sa ajungi la ea, inca o problema s-ar putea sa trebuiasca de demontati pompa de ambreiaj pentru asta si sa fiti nevoiti sa taiati putin din ea, eu am 26785 km si tine tot sus nu ma mai incurca m-am obisnuit cu el
        Va pot confirma ca rulmentul este hidraulic, se vede si din explozie.
        Attached Files
        Last edited by mdi_pro; 28 March 2009, 13:09.
        http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

        Comment


        • #34
          orice piesa mai devreme sau mai tarziu se va uza;) si la mine tine sus ambreajul si imi place, m-am obijnuit (pt. incepatori mi s-ar parea greu pt. ca daca nu esti atent, pana te obijnuiesti sa ridici putzin pedala..hop iti moare motorul daca nu esti atent) pe cand ..daca ambreajul tine sus...iti moare motorul rar de tot;) ce am mai observat se este interesant este ca merge singura masina si cu relanti-ul in treapta 5 cu relanti-ul merge cu 45-50 km/h....e marfa senzatia poti sa tzii picioarele pe geam si masina mergeD

          ..poti merge ca "Tarzan" cu masina.... Ati auzit de "Tarzan?" >
          Last edited by TRUSHA; 2 July 2009, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Ai dreptate, merge singura, ECU injectie este programat sa mareasca cantitatea de motorina injectata dupa circa 2-3 secunde de "omor", in care motorul da in balbaiala pentru ca a ramas intr-o sarcina nedorita, la o turatie nedorita...
            Ai mari sanse sa nu faci foarte multi km cu masinuta ta daca o conduci asa la 1000 rpm ca Tarzan. Evita in general mersul subturat si in special mersul la relanti.

            Comment


            • #36
              Originally posted by PAULIC View Post
              Sigur ambreiajul hidraulic se poate regla. O sa revin cu detalii.
              eu port 38 la pantof...cu scaun si toate alea reglate,abia ajung cu varfurile degetelor la ambreiaj...concret,ce e de facu??????mi s-a spus ca e hidraulic si nu se poate regla deloc

              Comment


              • #37
                lasi scaunul mai jos si il aduci mai in fata daca nu iti ajung picioarele la pedale.
                Nu inteleg cum se poate intampla chestia asta de care zici pentru ca sora-mea are 1.45 si 34 la pantof si conduce fara probleme... Singura ei problema este cu centura care o cam strange de gat indiferent cat de jos o coboara pe stalp.
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #38
                  Si eu am un prestige 85 dci si am aceiasi ''problema''O sa te obisnuiesti cu timpul>felicitarii pt masina

                  Comment


                  • #39
                    salutare tuturor..
                    acest sistem hidraulic e cu mult mai bun ca cel cu cablu,motive sunt multe,ca sa lasi pedala ambreiajului mai jos cum s-a spus si mai sus,exista o tija(le fel poti proceda si cu pedala de frana) pe care o poti insuruba sa iti fie pedala mai jos,sau desuruba sa iti fie pedala mai sus,nu afectezi cu nimic presiunea lichidului pt ca acesta se auto regleaza singur(aerisire trebuie sa ai faci ca daca are aer nu are cum sa se autoregleze),mi-am permis sa aduc o usoara modificare pozei atasate de mdi_pro,pt a vedea unde trebuie sa umbli si ce trebuie sa faci
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #40
                      scuze am uitat de poza
                      Attached Files
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #41
                        eu parca in loc sa ma obisnuiesc cu ambreiajul, ma transform in incepator. DCI -ul meu de 85 CP este luat second la 16000 km si acum am 30000 km, din februarie. Ma confrunt cu 3 situatii, bineinteles nu in permanenta, si incep sa-mi pun intrebari ??? Cand ma grabesc si accelerez brus, ceea ce presupune si trecerea din treapta injerioara in treapta superioara supraturez motorul pana prinde ambreiajul. La pornire de pe loc, in treapta 1, cateodata simt o trepidatie a intregii directii, de parca actioneaza ABS-ul (ma scuzati ca nu am un limbaj tehnic, dar incerc sa ma fac inteles). Si nu in ultimul rand, am monete cand masina primeste socuri daca nu ma sincronizez cu atentie la schimbarea vitezelor. Am 11 ani de permis si am condus multe masini cu motor diesel si nu sunt multumit de ceea ce sesizez la ambreiajul meu. Sa am o problema mai grava de fapt?

                        Comment


                        • #42
                          Am un dci de 70 si are cutie jr5 ,deci si ambreiaj hidraulic.Intradevar tin foarte sus acest sistem dar totul e din obijnuinta.Iar din ce spui Caius29 cred ca dai drumul prea tarziu la ambreiaj pentru ca e foarte putin probabil sa patineze la km astia.
                          Last edited by costin158; 20 October 2009, 00:41.

                          Comment


                          • #43
                            si eu am dci de 70 si totul este sa te obisnuiesti cu ambreiajul.prinde nu sus..ci foarte sus si daca nu il stapanesti iti mai face figuri...si eu m-am obisnuit destul de greu cu el dar cu timpul te inveti cum sa-l manevrezi
                            http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                            Comment


                            • #44
                              Da se pare ca si eu am problema cu ambreiajul aseara mi-a facut si mie figuri cum explica caius29 se pare ca mi-a patinat ambreiajul si pur si simplu topaia discu si nu isi revenea m-a smucit de vreo 4 ori si desigur am vrut sa plec mai repede.
                              Masina e un prestige din 2008 aveti idee ambreiajul e hidraulic?
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Daca masina dvs este pe benzina , nu are ambreiaj hidraulic , este dotat cu cutia de viteze jh3 , ambreiaj pe cablu . Daca este diesel atunci are ambreiaj hidraulic (cutie de viteze jr5)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google