Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu e hidraulic. e tot pe cablu...cablu care se poate sa agate uneori. vezi sa nu aiba "mustati" si sa nu alunece usor in teaca, sau sa aibe mizerie...da-i cu spray de vaselina sau ulei de motor pe cablu si n-ai probleme.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Prima gresala: Da scuze, gresala mea am dat "serci pe goagle" (cum zice "Maran" Vanghelie) si nu am fost atent la topic.
      A doua gresala: A fost una de incepator aveam scaunu prea in spate si m-a aruncat pe scaun daia imi facea urat masina
      M-am invartit pe langa ea aseara si tine normal (pleaca inainte sa ajunga la jumatatea cursei) ceea ce cred ca e bine
      Si cum zic moderatorii gandeste-te bine inainte sa postezi ceva ca nu esti in piata si aveau dreptate !!!

      P.S. Promit pe onoarea mea de cercetas ca o sa fiu mai atent , nu vreau de la moderatori
      sigpic

      Comment


      • #48
        sigur aveti pe motorizare de 70 cp cutie jr5????? din ce stiu eu jr5 se pune doar pe 85 cp si pe 1.6 16 v.

        caz exceptional pe pikup la motorizarea de 70 diesel se mai pune jr5 pt ca masina e gandita sa care si sa fie chinuita.

        jr5 are comanda cu calburi si ambreiajul hidraulic. jh are comanda cu bara si ambreiaj mecanic.
        Last edited by mae; 11 November 2009, 11:02.
        1.5 dc

        Comment


        • #49
          Cu siguranta nu toate, dar sunt si dci-uri de 70 care au fost dotate cu jr5.

          Comment


          • #50
            De unde le scoateti , loganlovers ?
            Numai DCI are JR5.

            Comment


            • #51
              Originally posted by mae View Post
              jr5 are comanda cu calburi si ambreiajul hidraulic. jh are comanda cu bara si ambreiaj mecanic.
              Si vrei sa spui ca dci-urile de 70cp nu au cutie cu comanda pe cabluri si ambreiaj hidraulic?

              Comment


              • #52
                Exact,dci de 70 nu au asa ceva.

                Comment


                • #53
                  Singurul dci din gama logan care nu are cutie cu comanda pe cabluri si ambreiaj hidraulic este dci-ul de 65cp ala vechi euro3.
                  E diferenta mare cand apesi ambreiajul unui dci de 65cp(e mult mai tare) sau cand schimbi vitezele la el(se schimba mai greu,opune rezistenta mai mare) fata de un dci de 70cp sau 85cp, va zic din experienta ca le-am condus pe toate.

                  Comment


                  • #54
                    eu mi-am luat ieri logan dci de 85 cp si am intrebat si la dealer cu e comanda. cablu!
                    sunt curios daca si acceleratia e pe cablu

                    Comment


                    • #55
                      diferenta dintre 65 si 70 sau 85 este ca la 65 se lipeste mai repede discul de placa la plecare sau in mers la schimbarea treptelor.Si e normal ,pana circula lichidul ala inainte si inapoi in pompa dureaza .

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by adrloc View Post
                        eu mi-am luat ieri logan dci de 85 cp si am intrebat si la dealer cu e comanda. cablu!
                        sunt curios daca si acceleratia e pe cablu
                        Esti sigur pe ce a spus dealerul. De obicei spun orice numai sa fie pe placul clientului.
                        Toate Loganurile cu diesel de 85 CP au ambreiaj cu comanda hidraulica si potentiometru la pedala de acceleratie (nu are cablu).

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by mae View Post
                          Am auzit prin serviceuri ca un ambreiaj tine in mod normal in jur de 60-70 000 km. Mai mult reziste cele de la masinile care merg mult in afara oraselor(normal-schimbi mai rar vitezele)
                          cine va minte in halu asta am 90 mii cu ea si condus mai sportiv si nu sa dus ambreiajul asa ca nu va faceti griji

                          Comment


                          • #58
                            SALUT.Fratilor va rog frumos AJUTATIMA .CHIAR NU STIE NIMENI CUM SA REGLEZ CURSA PEDALEI AMBREIAJ HIDRAULIC?Nu mai pot conduce in stilul asata .Doar apas putin pedala si intra in viteza la revenire se tureaza si abia cupleaza .VA MULTUMESC DIN SUFLET .POATE ,POATE A FACUT CINEVA SA SE ELIMINE SI ACEASTA PROBLEMA ?.SA LAS PAEDALA ,CURSA MAI JOS.MULTUMESC

                            Comment


                            • #59
                              Stie cineva cum se aeriseste instalatia ambreiajului hidraulic?
                              Sunt super recunoscator daca ne ati impartasi si noua {la cei ce nu stiu}cu sigur sa fac si eu o aerisire a ambreiajului.Va multumesc din suflet anticipat.

                              Comment


                              • #60
                                Cursa pedala

                                Salut .Am desfacut cilindrul de la pedala ambreiaj hidraulic .Am pus distantier intre tija si pistonas {de 10mm}si sa lasat pedala la jumatatea cursei.Este aproape de punte.Am facut bine?CE ZICETI?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google