Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    cred ca daca pui filtru inainte pompei o sa traga mai greu,cel putin asa am pus si eu la vechea dacie si abia mai tragea apoi mam inervat si lam scos,dar nah is curios daca reusesti,si daca trage mai bine motoru,am mai auzit un om ca la rompetrolu din arad inainte de podu de peste mures,a alimentat cu benzina si era "imbogatita" si nu ii mai tragea bine motoru,lam auzit pe om cind o venit si a alimentat de la un rompetrol dim timisoara.
    sigpic

    Comment


    • #47
      am si eu un un papuc 1.9 d si la prima cheie imi ramane martor bujii aprins
      o opresc si apoi o repornesc si dupa repornire merge ok am vazut tot un papuc cu aceiasi problema si mergea asa de vreo 80 d mii

      Comment


      • #48
        mai baieti am cam aceiasi problema ca si voi numai ca e ceva mai ciudata: dimineata am pornit motorul, am lasato cam 15-20 min sa se incalzeasca timp in care mi-am baut cafeaua, am mers cam 2 km dupa care sa aprins becul de deasupra martorului bujii, ala care indica temperatura ridicata la motor. Am coborat si am verificat lichidul de racire. Cel din vasul de expansiune era rece iar motorul era caldut. Dupa inca 10 min de functionare sa stins ala si sa aprins cel de la bujii. Acum sta aprins mereu. Nu stiu ce sa cred..

        Comment


        • #49
          20 de minute ca sa incalzesti un motor? Ce temperatura era afara? Oricum total nerecomandat sa stai atita sa se incalzeasca.

          Comment


          • #50
            becu de la bujii la diesel e ca Check engineu ... cand apare eroare el se aprinde, nu e aceeasi tot timpul ,este o eroare la sistemul de injectie .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #51
              Originally posted by lau View Post
              Nu inteleg cum de trece apa prin filtru. Doar nu am facut mai mult de 6000km cu el. Am scos motorina de la turul ce intra in pompa de injectie sa vad calitatea motorinei si avea bule foarte mici de apa.
              Motorina a fost numai de la OMV (direct de la pompa).
              Un lucru e clar, daca ajunge apa la pompa de injectie numai bine nu-i pica ( mai sunt amenintat si cu pierderea garantiei !!! ).
              De ce nu incerci mai bine sa schimbi statia, sa pui din alte parti...mai exista si Rompetrol,etc.

              Comment


              • #52
                schimba bujiile si vorbim dupa. am un coleg a patit la fel le-a schimbat si merge acu perfect la reprezentanta n-au stiut nu i-a dat de cap

                Comment


                • #53
                  ieri mi s-a aprins shi mie martorul de la bujii cand am plecat de la peco in fine masina mergea perfect chiar daca era aprins..in schimb azi nu a mai pornit deloc si mi s-a parut si ca se aude motorul cam aiurea ... ce ma sfatuiti sa fac stie cineva din ce cauza ar fi?

                  Comment


                  • #54
                    oare e ceva apa in motorina cu care ai alimentat , ori faptul ca ai alimentat a agitat apa si mizeria care era deja pe fundul rezervorului? ori motorina cu care ai alimentat e de vara si a inghetzat? Ar trebui vazut ce e in filtru sau chiar schimbat filtrul si suflate conductele de alimentare , si daca nici asa nu vrea sa porneasca trage o vizita in rezervor sa vezi ce inoata pe acolo.
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #55
                      merci eugen cred ca e din filtru nu l am mai schimbat de 25000 de km:| nu au fost bani ce sa ii faci o sa ma duc sa cumpar am omorat si bateria ca a dat tata la automat pana a luato naiba;)....ms oricum shi apa cred ca are la greu mai ales pe frigu asta a inghetat in filtru....;)

                      Comment


                      • #56
                        SOS Diesel - Martor Bujii Aprins

                        de doua saptamani s-a aprins martorul de la bujiile incandescente, in prima faza am schimbat bujiile, am stins martorul de pe calculator , am mers aprox 50km s-a aprins din nou, am pus-o pe calculator zicea "contact mufa injector 1", si am vazut in parametrii motor o fluctuatie la presiunea din pompa de inalta, am schimbat regulatorul , mai rau, l-am pus inapoi pe al meu, am stins becul, din nou am mers aprox 50km s-a aprins din nou , am curatat toate mufele de la injectoare am intarit piciorusele din mufe, am controlat injectoarele sunt identice toate 4, am purjat filtrul de motorina am stins, am bagat pe calculator era eroarea "02010 contact mufa injector 1" si "3264 defectiune necunocuta" am sters erorile s-a stins becul am mers aprox 100km buuuuum s-a aprins din nou. v-am ametit stiu scuze dar nu mai stiu ce sa fac am tensiunea 300. voi ce ziceti??????

                        Comment


                        • #57
                          poate e pe moarte injectorul si de aia zice ca nu se mai alimenteaza deloc .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #58
                            daca ar fi pe moarte injectorul, ar trebui sa si troncane
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #59
                              ma acel martor este prezent la toate motoarele desel un prieten cu hyundai avea probleme cu tot sistemul de injectie incepand de la rezervor si terminand cu injectoarele si tot asa a patit pana a aflat care era problema l-au plimbat de la un service la un service si aflat dupa ce i-au incercat injectoarele pe banc ca la testerul de retur (test normal) nu datea nicio probleme
                              pentru cei care vor sa vada cum se face testul la injectoare dati clic http://www.youtube.com/watch?v=Iq1Laz53m2w
                              Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                              Comment


                              • #60
                                pe moarte partea electronica pe eprubete a iesit beton 1,3,4egale doar 2era putin de tot mai mult, inteesant e ca merge trage spinteaza bine, nu scoate fum, consum normal, doar la relanti se aude un mic tacanit care se accentueaza cand o bag in sarcina la plecarea de pe loc , daca sterg eroarea nu se mai aude nimic merge frumos nu se aude nimic merge frumos, maine o sa incerc o idee a lui crististreulea sa schimb doua injectoare sa vad ce zice atunci, va povestesc dupa, oricum daca mai este vreo idee, va rog

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google