Consum Ulei 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca iti schimba segmentii si daca intradevar de aici era problema ta nu o sa mai ai alte probleme insa fii foarte atent la ce atelier mergi si cu ce recomandarii sa nu dai gres lasa mecanicul sa faca o proba sa asculte motorul sa se uite pe la masina sa isi faca o parere.
    mult succes !

    Comment


    • #17
      sal.segmentii nu pot sa ced ca ti s-au dus asa repede indifirent de stilul de mers,dar eu cred ca daca ti a cazut turbina in mod sigur cuzinetii sunt praf iar pompa de ulei tre sa i mai intinzi arculetul ca sa bage presiune cum trebuie pt ca mai mult ca sigur nu mai ai presiune sa ti unga turbina si tocmai dasta ti a uzat si turbina reparata.bafta
      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

      Comment


      • #18
        razvan mai lasat fara cuvinte eu stau mai tot timpul pe forum dar sa sti ca unde nu stiu cu ce se mananca un anumit subiect nu ma bag sa spun o prostie ,daca ai fi intrat pe internet ai fi stiut unde se afla cuzinetii si ca o paranteza pt. cultura ta generala acestia din urma se comporta cu batai asupra chiuloasei pt. jocul creeat este intre biblochen -bolt-biela-piston si implicit chiuloasa;asa mai spunea cineva pe aici de pompa de ulei de arcuri aberatii si asa mai departe ,bai nene ai nu este forum de prosteala daca nu stiti ce vb. mai bine stati la locul vostru numai dati sfaturi si voi habar nu aveti cum arata un motor desfacut si o pompa de ulei,daca tot ti-ai dat cu parerea despre pompa ulei putei sa te gandesti ca turbosuflanta putea sa pice si daca nu ia facut schimbul de ulei la timp .

        Comment


        • #19
          Cuzinetii uzati nu dau batai in chiuloasa, ci bate biela pe "biblochen"
          Treaba cu pompa de ulei care datorita presiunii mici uzeaza turbina e cat se poate de reala.
          Nu ar fi singurul care schimba turbina la o saptamana din cauza pompei.
          Cand schimba turbina, un meserias bun verifica si cauzele care au dus la defectarea ei, iar ungerea deficitara e principala cauza.
          Asa ca "daca nu stiti ce vb. mai bine stati la locul vostru numai dati sfaturi si voi habar nu aveti cum arata un motor desfacut si o pompa de ulei"

          Nu spun ca e neaparat pompa de ulei, dar e o posibilitate. La urma urmei cat timp ii ia sa verifice presiunea de ungere?
          Last edited by $$ilvviu; 28 December 2009, 19:19.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #20
            Va rog sa incetati cu cearta.

            Comment


            • #21
              Ok, mi-am mai facut niste idei. Eu as merge pe varianta ca turbina acum e in regula. Evident, daca nu se repara restul, probabil va pica din nou la un moment dat. Pe ce ma bazez: consumul de ulei a crescut treptat in timp in ultimele luni, de la 1 litru la 500 km pana la 1 litru la 100 km. Deci daca reparam turbina si era singura problema, ar fi trebuit sa fie cat de cat ok in prima faza, lucru ce nu se intampla, consumul este de cel putin 1 litru la 100 km, dupa o zi - doua avand nivelul la joja clar mai mic in conditiile a catorva zeci de km facuti. Ca sa fiu sigur ca nu vor mai fi probleme, ar trebui sa verific pompa de ulei, sa ma asigur ca e presiune suficienta.

              Mai departe, se pare ca e o problema la motor. Pot fi segmenti, poate si altceva. Nu am experienta, sa pot identifica asa ceva, printr-un test de compresie se vede? In mers, la pornire, cum ar trebui sa se vada? Pentru ca la -10 grade, masina a pornit de la prima cheie.

              In orice caz, cred ca ma ajuta sa vad mai multe pareri, apreciez raspunsurile voastre, sper sa iau apoi deciziile bune.

              Comment


              • #22
                deci: primul lucru masori presiunea de ulei(tre sa fie min 1)la relanti parca,dupa care masori compresia in pistoane (tre sa fie min 10,5) pt a verifica segmentii,apropo dupa ce ti a facut turbina nu a verificat si presiunea in ulei pt ca nimeni nu ti da garantie daca nu ti masoara presiunea de ulei...bafta
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • #23
                  Originally posted by $$ilvviu View Post
                  Cuzinetii uzati nu dau batai in chiuloasa, ci bate biela pe "biblochen"
                  Treaba cu pompa de ulei care datorita presiunii mici uzeaza turbina e cat se poate de reala.
                  Nu ar fi singurul care schimba turbina la o saptamana din cauza pompei.
                  Cand schimba turbina, un meserias bun verifica si cauzele care au dus la defectarea ei, iar ungerea deficitara e principala cauza.
                  Asa ca "daca nu stiti ce vb. mai bine stati la locul vostru numai dati sfaturi si voi habar nu aveti cum arata un motor desfacut si o pompa de ulei"

                  Nu spun ca e neaparat pompa de ulei, dar e o posibilitate. La urma urmei cat timp ii ia sa verifice presiunea de ungere?
                  auzi silviu ia gandestete de biela ce sta prins parca un piston nu daca tu ai joc intre biela si biblochen nu cumva se duce si pistonul mai sus adica bate in chiuloasa,eu am mai spus pe aici daca nu stiti mai bine abtineti-va inainte de a scrie o prostie .ps:mai documenteazate !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by lightage View Post
                    consumul de ulei a crescut treptat in timp in ultimele luni, de la 1 litru la 500 km pana la 1 litru la 100 km..
                    Eu, unul nu am auzit de asemenea consumuri la un astfel de motorash; daca ar fi asa, la teava, aproape indiferent de turatie ar trebui sa fie fum ca de la soba.
                    Tare mi-e ca sunt pierderi-scurgeri pe undeva unde nu s-a verificat cu atentie...
                    La acest consum nici nu renteaza sa mai pornesti motorul, daramite sa mergi cu el

                    P.S. Ce tip de motor este? de 65 sau de 70 cp? Daca este de 70 cp cum este intercooler-ul? Ca urme de ulei, evident...
                    Last edited by 77sky; 29 December 2009, 12:43.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      65 CP. Daca nu apas pedala tare, fumul nu este clar vizibil de la volan (adica mai mult decat normal). Cand accelerez, se vede intr-adevar.

                      Sunt sigur ca nu se pierde nimic, totul se consuma. Masina a stat si mai multe zile pe acelasi loc, nici o picatura dedesubt, am verificat de mai multe ori.

                      Comment


                      • #26
                        Cu siguranta e turbina dusa. Daca erau segmentii terminati in asa hal incat sa piarda 1 litru de ulei la 500 km sau la 100 km, compresia scapa pe langa segmenti. Corect? Se stie ca la diesel, daca compresia este mai mica de n atm. in piston, motorul nu porneste. Deci nu stiu cine ti-a reparat turbina, dar ti-a facut o treaba de mantuiala...
                        Treaba cu "biblochen" n-am inteles... Ce e ala?

                        L.E. gelica75, te-ai suparat degeaba. razvanypo se referea la cuzinetii axului turbinei, nu ai arborelui cotit ("biblochenul").
                        Last edited by vitriol; 29 December 2009, 20:14. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #27
                          salutare pana la logan 1.5 dci am avut o ascona pe benzina ! pateam acelasi lucru si anume ca papa ulei ,dupa indelungi cercetari s-a constatat ca pierdeam uleiul pe la simeringurile de supape ale celor de evacuare ! fumul negru albastrui rezulta ca urmare a arderii uleiului depus in toba!! dupa ce am reparat-o a trebuit sa schimb tobele pentru ca tot mai scotea fum

                          pt lightage: este foarte posibil ca segmentii raclori de pe pistoane sa nu isi faca treaba si sa lase in urma coborarii pistonului ulei pe peretii cilindrului ulterior la urcare sa produca explozia motorinei
                          In cazul asta motorul ar scoate fum tot timpul!
                          este la fel de probabil ca semeringurile de supape sa fie coapte sau uzate si sa piarda ulei pe la ele ma refer la cele de evacuare
                          In cazul asta fumul nu iese la turatii mici uleiul se depune nears (in mare parte) in toba ,iar la un mers mai sportiv toba incepe sa fumege
                          Last edited by pitarucea; 10 January 2010, 13:14. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            vitrol tata daca ma gandesc bine axul cu pricina sta in niste lagare cu niste amarate de bucsi si in nici un caz nu are cuzineti ar fi prea complicat pt. o amarata de turbosuflanta sa se complice meseriasi care au facut turbosuflanetele ,sincer eu nu prea nu stiu cum sa va mai explic aceste chestiuni simple care si fara sti prea multe despre mecanica ai fi gandit ca nu are ce cauta cuzinetii in turbosuflanta acestia din urma sant foarte fini si pretentiosi tinand cont cam ce mizerie se strange pe acolo nu ar rezista nici 5000 de km.

                            Comment


                            • #29
                              Pana la urma ai descoperit unde e buba?
                              ECUFix
                              Please don't visit my homepage!

                              Comment


                              • #30
                                Cat de curand vreau sa merg sa fac niste teste, un test de compresie mai intai si apoi sa trag niste concluzii. Daca iese bine, inseamna ca e posibil sa am sanse si sa schimb doar simeringurile, cum zicea pitarucea.... daca nu, clar ca trebuie cel putin segmentare.

                                Intre timp, circul prin oras, cat mai putin, fara sa turez motorul si completez ulei...

                                Cand aflu ceva, revin cu detalii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google