Consum Ulei 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ai grija mare cu "biblochenul", sa nu sara pistonul prin "chiuloasa", mai "documenteazate" si tu, la naiba !

    Comment


    • #32
      Lightage imi place subiectul tau.Nu vreau sa te bag in ceata dar 99 la suta e turbina la chilometri astia nu se putea duce motorul doar nai bagat nisip in el),asta binenteles daca erau chilometri reali cind ai cumparato.Iti spun un ex. daca nu te plictisesc un amic pateste la fel ca tine, consum exagerat de ulei are megan2 1,5 DCI merge la reprezentanta reno masina iesita din garantie 130000 de KM.Constata baietii ca e turbina ca sai dea garantie ii spune ca trebuie inlocuit si interculeru,ulei etc.Le face il coasta o caruta de bani dupa o luna aceeasi treaba consum excesiv de ulei,merge inapoi o verifica din nou,era turbo!!,fiind in garantie iau pus alt turbo dar pe linga asta au constatat ca pompa de ulei avea presiune slaba si+facea pilitura,a schimbat si pompa acu e k asta a fost in martie anu trecut si are Km la greu face externu.Sfatul meu e ca ar trebui sa scoti furtunul de pe turbosuflanta sa vezi daca ai ulei acolo si daca are joc axul,inainte de a desface motorul,totusi turbina e reconditionata nu prezinta garantie.Daca e k verificai compresia, nici decum nu e minim10,5. 10 aveam pe dacia 1300,nu styu exact dar se invirte la 18-20 ie raport 16 la 1 nu 10 la 1ca benzinaru,daca si comresia e buna clar semeringurile la supape.Cauta un mecanic bun nu un frizer si iti va rezolva problema.Bafta si sa scapi cit mai ieftin.

      Comment


      • #33
        turbo cazut baga ulei in admisie clar
        ulei in admisie segmenti cocsati pa uleiul
        reparatie desfacut motor segmenti noi cel putin

        Comment


        • #34
          postat de :CRISX
          Ai grija mare cu "biblochenul", sa nu sara pistonul prin "chiuloasa", mai "documenteazate" si tu, la naiba !
          CRISX cand esti bata cu mecanica este de asteptat o asa concluzie din partea ta.
          daca ai fi stiu in ce sens se strange un surub poate ti-ai fi dat si tu cu parerea in legatura cu subiectul nostru dar asa te-ai bagat si tu ca musca in lapte (((((.......

          Comment


          • #35
            @gelica75
            Probabil ai vrut sa spui "vibrochen" in loc de "biblochen" adica arbore cotit si probabil ca ai vrut sa spui CHIULASA in loc de "chiuloasa".

            @Ceilalti.
            Bataia de cuzinet se aude ca un zgomot infundat undeva in zona blocului motor.
            Bataia de ax cu came se aude ca un zgomot ascutit in chiulasa.
            Bataia de bolt se aude ca un zgomot infundat in chiulasa.

            @db-75-mai
            Adevar ai grait.

            Comment


            • #36
              Ce adevar a grait? Adica daca iti baga ulei pe admisie trebuie sa schimbi segmentii?
              Voi stiti ce rol au segmentii?

              gelica75, ai dreptate, eu nu am vrut decat sa punctez faptul ca in discutie nu apar cuzinetii de la vibrochen. N-au aia treaba cu consumul de ulei.
              Last edited by vitriol; 20 January 2010, 08:59.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                Segmentii sunt, de regula, in numar de trei, montati paralel pe pistoane si anume:
                -Primul segment (cel de sus) se mai numeste si segmentul de compresie (asigura etanseitatea camerei de ardere);
                -Al doilea segment se mai numeste si segmentul de radere (curata peretii camerei de ardere de ulei si impuritati rezultate in urma exploziei)
                -Al treilea segment se mai numeste si segment de ungere (asigura distribuirea uniforma a uleiului pe peretii camerei de ardere)

                De ce se duc segmentii daca iti intrea ulei pe admisie? Simplu! Uleiul uzat care patrunde pe admisie este ulei uzat, plin cu tot felul de reziduri, care reziduri im momentul arderii se depun pe peretii camerei de ardere sub forma de calamina, iar in momentul in care segmentul atinge zona cu calamina apare uzura pe segmenti (materialul din care sunt facuti segmentii e mai moale decat calamina).
                Multumit de raspuns?

                Comment


                • #38
                  Ce inseamna pentru tine "de regula"? Noi aici vorbim de un motor diesel. Uleiul care patrunde in camera de ardere este acelasi ulei care il ai in baia de ulei. Daca il tii in motor 50 000 km, e posibil sa ajunga "uzat" si "plin de reziduri".

                  Uleiul patrunde in camera de ardere. Punct! De acolo nu mai pleaca nicaieri, pleaca sub forma de fum pe esapament.

                  Si alta treaba: uleiul patrunde in interiorul cilindrului, iar segmentii sunt pe exterior... ce treaba are una cu alta... nu-mi dau seama...

                  Si ca sa-ti raspund la intrebarea din prima fraza: segmentii la diesel, la toate motoarele diesel, sunt in numar de 4. La motorul pe benzina se gasesc "de regula" 3 segmenti.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    ovidiu tu de ce ma corectezi esti cumva secretara lui CRISX sau purtatorul lui de cuvant ar fi putut sa imi spuna personal treaba asta nu prin intermediul tau .
                    dar va promit la amandoi ca o sa ma documentez in privinta scrisului corect a anumitor piese .

                    gresit domnu oviudiu nu stiu de unde te-ai informat dar schimba sursa ca ai scris numai prostii,hai sa vezi cum sta treaba cu segmentii un material care sa te mai lumineze putin am lu-at materialul de pe net si nu l-am scris cu cuvintele mele ca poate la sfarsit imi mai gaseai greseli asa stau linistit .
                    Segmentii



                    Constructie si functionare



                    Sunt inele elastice cu rol de etansare si de razuire a surplusului de ulei de pe peretii cilindrului.

                    Ei se monteaza in canalele de piston si sunt de etansare si de ungere.Pentru a nu intra uleiul in camera de ardere, segmentii sunt prevazuti cu orificii care corespund cu cele din piston. Segmentii transmit caldura de la piston la cilindru.

                    Sunt confectionati din fonta aliata sau din tabla de otel. Segmentii de ungere au forma de U cu fante de tip U.

                    Segmentii de compresie sunt doi la autoturisme si trei la motoarele diesel. Segmentul cel mai apropiat de camera de ardere poarta numele si de segment de foc ,iar cel de ungere se monteaza sub cei de compresie, in canalul prevazut cu orificii pentru scurgerea uleiului raclat in carterul inferior.

                    La unele motoare, pentru o buna etansare, segmentii de ungere sunt prevazuti cu arcuri expandoare.

                    Pentru ca segmentii sa poata fi montati in capetele pistonului sunt prevazuti cu taieturi numite fante. Ca forma, primul segment de foc, este de obicei dreptunghiulara sau trapezoidala ,al doilea cu sectiune tronconica ,iar al treilea segment are o degajare in partea inferioara cu proprietati de razuire a uleiului.

                    In scopul maririi duritatii ,segmentii de compresie si in special cei de foc se cromeaza.

                    La montaj segmentii se aseaza cu fantele decalate ,iar pistonul cu segmentii se asambleaza in cilindru cu ajutorul unui colier special.
                    Last edited by gelica75; 20 January 2010, 12:12. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Oare mai e cazul sa raspund? Cred ca nu atat timp cat nu am cu cine discuta in mod civilizat.

                      Comment


                      • #41
                        @Lightage: ce ai mai facut cu masina? Ai reparat-o?

                        Comment


                        • #42
                          pana la urma de unde incepe necazul,de la pompa de ulei sau de la turbina ?

                          cine pica prima ,pompa de ulei sau turbina ?
                          Last edited by DoruMTB; 23 February 2010, 23:04. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Ciupeste Ulei

                            Logan 1.5 DCI 65cp..productie 2006, 21000km : in prima faza am sesizat dupa ultima revizie de garantie , ulei agreeat Dacia la 7000 km.a scazut pe joja cam cat doua bete de chibrit!..am schimbat uleiul isi pierduse din calitati , Cu Mobil 2000x , iar acum la 4000 de km rulati dupa schimb, am lipsa cam cat o tigare pe joja. Verificat scurgeri , nu par sa fie, in schimb am gasit pe masca de plastic ce imbraca motorul la decuparea pentru joja urme de ulei...rulat in regim de oras mai mult , iar la drum intins in limita legala de viteza, nu am zgomote ciudate , s-au fum :Ce sa fie ?..Zi buna sa aveti !.

                            Comment


                            • #44
                              pai e ulei ars sau nou? poate s-a varsat la schimbul de ulei sau poate ai atins tu cu joja cand ai verificat nivelul. ia un spray de curatat discuri de frana , spala bine pe acolo si vezi daca mai apare.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by EUGEN2008 View Post
                                pai e ulei ars sau nou? poate s-a varsat la schimbul de ulei sau poate ai atins tu cu joja cand ai verificat nivelul. ia un spray de curatat discuri de frana , spala bine pe acolo si vezi daca mai apare.
                                Am sters acolo, si am completat nivelul, o sa il urmaresc !...parea ulei ars ...ma duce gandul ca a azvarlit pe langa joja ..nu e mult la 4000 km ...ma gandesc ca se mai arde si de la stilul de mers ...uneori mai bag piciorul in ea la demaraje, nu rau dar destul cat sa nu incurc circulatia !...cam in 5/10 secunde ma duc pana in treapta 4 ...la nevoie!..Zi buna si fara probleme in trafic!.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google