1.2 16v Remapat - Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.2 16v Remapat - Discutii Generale

    oare cum se comporta un "polizor" remapat.
    M-ar interesa, am citit pe celelate sectiuni, dar fiind un motor nou, nu am gasit foarte multe asemanari.
    Difera remaparea la 16v vs 8v?
    se intampla vreo ceva cu garantia? Au cum sa isi dea seama la revizii?
    Last edited by rhadoo_ds; 26 August 2010, 20:07.

  • #2
    Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?

    Comment


    • #3
      Iara va dati numa cu pareri aiurea fara sa stiti nimic... @CSH daca nu stii tata despre remapare atunci lasa pe altii care au habar despre ce se intampla sa vorbeasca.
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #4
        Este un chiptuner pe forumul asta care nu face softuri pe genunchi in bucatarie, ba in schimb le gandeste foarte profund si le testeaza pe cateva masini personale cumparate special pentru a-si testa softurile (niciodata nu o sa faca teste pe masina clientului)! Din pacate astia cu 1.2 16V mai trebuie sa mai asteptati vreo 2-3 ani ca sa-si testeze meseriasul softul, astfel incat voi sa fiti uluiti de puterea motorului si sa aveti si consum mai mic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by CSH View Post
          Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?
          Se da pe ulei, nu o mai ia la cheie iarna, se inneaca....

          Ontopic: merita remapare la Logan, pe viitor cred ca si la 1.2 16v.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            Originally posted by KeanuRev View Post
            Iara va dati numa cu pareri aiurea fara sa stiti nimic... @CSH daca nu stii tata despre remapare atunci lasa pe altii care au habar despre ce se intampla sa vorbeasca.
            Pai eu am vazut la 3 prieteni care au patit toate mentionate mai sus : SKODA OCTAVIA 2, A3, X5. Nu vorbesc aiurea

            Comment


            • #7
              Si eu am vazut la 3 care nu au nimic. Logan 1,4, 1,6 8v si 1,6 16v .
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cristi_LCD View Post
                Si eu am vazut la 3 care nu au nimic. Logan 1,4, 1,6 8v si 1,6 16v .
                abia astept sa vad 1,2 remapat

                Comment


                • #9
                  Si io abia astept sa vad ce masina o sa'si cumpere CSH
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CSH View Post
                    Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?
                    Am auzit ca consumul scade la remapare

                    Comment


                    • #11
                      @fanrenault ai auzit de la cine nu trebuie, unui motor caruia ii dai mai multa benzina la aceasi turatie nu are cum sa consume mai putin niciodata, sa ma ierte meseriasii daca gresesc si sa explice ei de unde putere in plus la benzinar aspirat.

                      Comment


                      • #12
                        @vasile78,e unul "cristreaulea" care a "patit" asta,el are diesel ,probabil ca la diesel numai se intampla asta Eu imi tin masina stock,nu am nevoie de remapare,ca merge de se "incinge botul ca asteroidul in contact cu atmosfera". Numai bine

                        Comment


                        • #13
                          Ai citit/vazut tot ce a facut crististreulea? Daca da ai fi observat ca pe langa remapare el si-a bagat nasul si prin alte chestii. Si chiar si asa motorul nu s-a stricat.
                          Consumul nu scade de la remapare. Doar ca avand un cuplu mai bun tendinta este sa folosesti o treapta superioara la turatii mici in loc de o treapta inferioara la turatii mari. Si turatiile mici au consum mai scazut chiar daca dai un pic de benzina in plus.
                          Last edited by Cristi_LCD; 2 October 2010, 09:35.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Niki B View Post
                            Si io abia astept sa vad ce masina o sa'si cumpere CSH
                            Tot nehotarat ). Banii ii am , dar grea alegerea

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by CSH View Post
                              Tot nehotarat ). Banii ii am , dar grea alegerea
                              1,2 16v CSH

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google