Curatare Egr 1.5dci 85cp.Loterie Sau Nu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by FLORYN View Post
    Vllad , vad ca esti din Galati , la fel si Valeriuciprian. Probabil ca cel mai bine este sa stabilesti o intalnire cu el, si sigur te vei lamuri .
    Valeriu sper sa nu te superi pe mine ca "te-am bagat in carti".
    Nu e nici o problema...
    Vlad service-ul e cumva unul dintre cele agreate de Dacia?Si da...si acea teava trebuie curatata.
    sigpic

    Comment


    • #17
      da, dar nu alea 2-3 mari,dealeri ca sa nu dau nume, e in parcare la popescu.
      oricum trebuie sa-mi iau discuri si cand le schimb trec pe acolo, probabil peste 1 -2 saptamani.

      Comment


      • #18
        vllad incearca la apan pe digul braila-galati. sunt profesionisti oamenii de acolo.
        sigpic

        Comment


        • #19
          A fost la mecanici si au zis ca sunt pe duca injectoarele voi ce ziceti
          Last edited by matzu; 2 October 2010, 22:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Da, am fost si la alt service cu problema si mi-a zis 54Ron ,dar aceasi chestie ca o fac pe pielea mea, adica e posibil sa crape
            Fara Semnatura.

            Comment


            • #21
              Cum spunea si Floryn, daca te inspiri putin din tutorialul de la 65CP si ai un minim bun-simt tehnic poti sa faci singur operatiunea fara sa depinzi de "loteria cunostintelor" mecanicului. Inlatura capacul filtrului de aer sa vezi ce scule iti trebuie, si mai adauga 1L de diluant o perie de spalat sticle (cu peri nu cu burete) avand coada flexibila cat mai lunga (pentru teava de inox), vreo doua galetuse (goale) de iaurt, o periuta de dinti si niste carpa. Sunt trei suruburi la EGR si parca doua la teava de inox. Oricum ai merge, in 2-3 ani tot se depune mizerie.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Felicitari colegu Valpo, vad ca ti-a iesit treaba. Din pozele tale cu EGR-ul , pot spune ca era cam jegoasa. Cel putin fata de ce am gasit eu la mine.
                Bine ca ai facut-o , desi banuiesc ca racitorul nu l-ai curatat . Si parerea mea e ca in cazul tau , ar fi trebuit sa-l faci pe ala.
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #23
                  Multam. Rezolv si racitorul daca se mai incalzeste putin.

                  Comment


                  • #24
                    Salutare tuturor!
                    In primul rand imi cer scz daca nu postez unde trebuie dar doresc sa va supun atentiei o problema care o am de 1 saptamana la masina, poate ma ajutati ptr a depista eventuala cauza.
                    Am un DCi 85 CP din 2008, 43.000 km, si de cateva zile,mai intai pe A2 a inceput pe la 3.000 ture, parca se oprea o fractiune de secunda(nu mai tragea) si apoi isi revenea(mi-a facut de vreo 3 ori toata autostrada).
                    Cateva zile totul a fost ok, dar azi mergand prin Buc mi-a facut de vreo 3-4 ori si in treptele mai mici, la turatii de aprox. 2.500.
                    Am vb cu un amic care se pricepe mai mult ca mine si mi-a spus ca poate fi turbosuflanta(acestea fiind primele simptome),ea intrand sau nu in functiune. Mi-a mai zis ca peste ceva timp, km, s-ar putea sa nu mai pot depasi 80-90 km/h si sa ma pregatesc de vreo 1000 Euro ptr una noua.
                    Voi ce parere aveti? Credeti ca poate fi altceva, curatarea EGR poate avea vreun efect pozitiv?
                    Multumesc ptr raspunsuri.

                    PS Mentionez faptul ca de noua nu am mers foarte turata cu ea, schimbam vitezele cam intre 2.200 si 2.500, mai rar o duceam pe la 3.000.(primul meu diesel).
                    Reviziile le-am facut pe toate la timp la dacia pantelimon, am folosit numai ulei castrol 5w 40.

                    Comment


                    • #25
                      omule prea bn nu ma pricep dar cu siguranta turbosuflanta nu este 1000 euro maxim 500 euro da ...e netul plin de ele!

                      Comment


                      • #26
                        dupa cati km se face asta?(curatarea egr?)

                        Comment


                        • #27
                          la mine sunt momente cand in trepta a doua isi da in nas o fractiune de secunda ce poate fi nu tot timpu.

                          Comment


                          • #28
                            la citeva zeci de mii km se curata , si nu uitati sa curatati si teava metalica in forma de..s

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by catalin81noc View Post
                              Salutare tuturor!
                              In primul rand imi cer scz daca nu postez unde trebuie dar doresc sa va supun atentiei o problema care o am de 1 saptamana la masina, poate ma ajutati ptr a depista eventuala cauza.
                              Am un DCi 85 CP din 2008, 43.000 km, si de cateva zile,mai intai pe A2 a inceput pe la 3.000 ture, parca se oprea o fractiune de secunda(nu mai tragea) si apoi isi revenea(mi-a facut de vreo 3 ori toata autostrada).
                              Cateva zile totul a fost ok, dar azi mergand prin Buc mi-a facut de vreo 3-4 ori si in treptele mai mici, la turatii de aprox. 2.500.
                              Am vb cu un amic care se pricepe mai mult ca mine si mi-a spus ca poate fi turbosuflanta(acestea fiind primele simptome),ea intrand sau nu in functiune. Mi-a mai zis ca peste ceva timp, km, s-ar putea sa nu mai pot depasi 80-90 km/h si sa ma pregatesc de vreo 1000 Euro ptr una noua.
                              Voi ce parere aveti? Credeti ca poate fi altceva, curatarea EGR poate avea vreun efect pozitiv?
                              Multumesc ptr raspunsuri.

                              PS Mentionez faptul ca de noua nu am mers foarte turata cu ea, schimbam vitezele cam intre 2.200 si 2.500, mai rar o duceam pe la 3.000.(primul meu diesel).
                              Reviziile le-am facut pe toate la timp la dacia pantelimon, am folosit numai ulei castrol 5w 40.
                              ...) stai linistit ca asa fac toate, cel putin a mea face de noua asa, adica in unele momente cand pleci cu ea subturata, ''gandeste'' un pic apoi o ia...nu cred ca la km astia ai probl cu turbosuflanta, sincer

                              Comment


                              • #30
                                Nici pana acum nu am reusit sa desfact egr-ul....lipsa de timp.Sper ca in sapt de dinaitea pastelui sa o desfac si sper sa nu am probleme.
                                Fara Semnatura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google