Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Motor 50kW, 59.000km, 3 ani și 8 luni, în afară de consumabile schimbat doar un cap de bară la revizia de 50.000.
    Revizii la 10.000km, alimentat de la Petrom, ocazional de la PetromV, o singură dată de la Rompetrol. Cea mai ieftină motorină de la petrom, foarte rar Top Euro Diesel.
    Mașina plimbată destul de mult pe munte, mă mir că nu au picat bucșe și pivoți.
    Când mă refer la mers pe munte vreau să spun că merg de câteva ori pe an la „Peștera Ialomiței”, o dată am mers la „Piatra Arsă”, de câteva ori la „Pecineagu” și am cuteierat într-o vară apusenii cu Loganul pe tot felul de drumuri forestiere. Oricum pentru mers pe munte mi-am luat Logan că nu aveam bani de SUV.
    Last edited by chelu_o; 30 October 2010, 11:12.
    LOGAN 1.5DCI K9K-K7 50kW

    Comment


    • #17
      eu am un dci din mai 2007 facut revizii din 10 in 10 mii numai consumabile originale, am 102500 km, nu am probleme cu injectoarele sau pompa. am schimbat 2 capete de bara si un rulment fata dreapta in rest doar consumabilele de la revizii.

      Comment


      • #18
        Am dci 70cp cu aproape 64000km in 3 ani si jumate si nu am avut nici-o problema pana acum desi recunosc ca mai mult de jumate din km facuti am alimentat cu motorina la pret redus(2 lei/ litru).

        Comment


        • #19
          Masina este din iunie 2006, 65 cai stock(resoftata la Doc la ~28.000km), acum are 62.000 km, reviziile facute la fiecare 10.000 km(filtrul de motorina schimbat la fiecare 20.000 km conform cartii), distributia proaspat schimbata, nici o problema cu injectoarele, pompa sau altceva.
          La 60.000 km cand am facut si distributia m-am uitat impreuna cu mecanicul sa vedem daca sunt chestii dubioase in filtrul de motorina si era in regula, fara apa sau alte balarii.
          In majoritatea cazurilor am alimentat de la OMV/PetromV si mult mai rar de la Rompetrol.
          Pana acum toate bune, doar revizii si 1 cap de bara + 1 bieleta.
          ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
          Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

          Comment


          • #20
            65CP, resoftat de mine (inclusiv modificat wastegate, cred ca 85CP acum - nu am cu ce sa verific), 61.000km (din care cca. 35.000 cu motorina "la galeata") DAR - filtrul schimbat la fiecare 10.000 (Mahle - ca cel de Renault tot Mahle e!) - nici un fel de problema. Mentionez ca nu rulez deloc sub 2.500rpm.

            Comment


            • #21
              81.000 km,schimbat la fiecare 10.000 km ulei filtre,filtru de motorina la fiecare 20.000 km,motorina numai de la mol,rompetrol si de cateva ori de la petrom;Schimbat distributia pe la 65.000 km cauciucurile toate 4 acum good yeear,pe la 15000 km un contact de la stop pe frana,cateva becuri,acum am constat ca am 2 bujii arse si va trebui sa schimb bieletele antiruliu,ma astept sa ma lase bateria ca saraca face 4 ani in februarie.In rest forta frate adica talpa cat cuprinde.

              Comment


              • #22
                Nu sunt de acord cu schimbatul filtrului la 20.000 km. E mult prea mult, la ce motorina avem e indicat sa il schimbati la fiecare 10.000 km, neaparat cu unul original.

                Comment


                • #23
                  Aproape 60.000 km. Alimentat de la Petrom... de la "camioane"... motorina euro 5 + aditiv 2+2, dintr-ala la 20 ron pt. 600 litri motorina. Revizii la timp, filtru motorina la 20.000, aer la 10.000, ulei de la reprezentanta, pana la 50.000, dupa... un Castrol Magnetic. Urmeaza distributia si capetele de bara si, eventual pivot pe dreapta. Stiti voi... DRUMURILE DIN ROMANIA.
                  Adrian

                  Comment


                  • #24
                    Salutare!
                    Am diesel 70cp remapat de la 12.000km. Masina are 4 ani, 70.000km, nici o problema. Azi dimineata au fost -3 grade, mi-a pornit in 2-3 sec. Primii 30.000km am alimentat numai cu motorina de la tir (2 lei fata de 3.8 lei cat era la pompa atunci). Cand nu a mai mers treaba am bagat de la toate statiile mari petrom, luckoil, mol si rompetrol (dintre toate cea de la luckoil se duce cel mai repede, de la rompetrol tine cel mai mult). Nu am fost niciodata cu ea la revizie la dacia pentru ca masina a avut doar un an jumate garantie si am preferat sa-mi schimbe un prieten filtrele, uleiul. Nu am folosit niciodata piese de origine: filtru de motorina (55 ron), de ulei (8 ron) si aer (17 ron) numai uniflux, ulei elf turbo diesel 10w40 schimbate la fiecare 10.000km si cu maxim 170ron fac schimburile, placutele de frana TRW (60 ron), distributia urmeaza acum nici cea mai prosta dar nici originala. Poate unii veti spune ca bag piese ieftine si nu o va mai duce mult masina, dar au cazut ele si cu cele originale, asadar consider ca promovarea produselor dacia care sunt destul de scumpe este pur marketing, parerea mea. Daca nu a cazut pana acum cred ca va mai tine injectia pana la 140.000km cel putin. Oricum mi-am scos banii.

                    Comment


                    • #25
                      Salut,

                      logan 1.5dci 65cp - 2005, remapat la 18000k,la ~35000km schimbat 4 injectoare+conductele , la ~50000km inca 4 injectoare+conducte, la 56000km inca 4 injectoare+conducte si pompa de inalta+kid distributie, la ~60000 rezervor conductele pana la filtru+filtru motorina .... toate operatiile fiind facute pe garantie. De la ultima interventie pana acum (~110000km) nu am mai avut nici un fel de problema. Reviziile le-am respectat cum scrie in carnetul de intretinere , revizii la 10000km, filtru de motorina schimbat la 20000km -numai original- (erau in jur de 17-18k ptr ca fac mai devreme schimburile) .

                      Comment


                      • #26
                        logan 1.5 dci 65cp - 2006, 60.000km, 2 revizii facute la service, a3a in fata blocului. alimentat cu motorina 'din alta parte', dar filtrata (cam 30% - 70% alta parte-peco) intretinuta, schimburile facute la timp, mers cu ea gen sofer de director, fara turatii prea mari. porneste greu, dar dupa pornire nu are probleme. masina familiei, condusa in special de tata.

                        Comment


                        • #27
                          1.5 dci din 2006 unic propietar am avut la 55.000 km toate 4 duzele defecte alimentez de la petrom revizii complete la fiecare 10.000 acum am 62.300 (cu distributia facuta) si nimic altceva sper sa nu mai am probleme cu duzele
                          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                          Comment


                          • #28
                            vad ca a votat si tvstar1 ..si el are 1,6 16v :|
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • #29
                              Am doua bucati dci 70cp, o berlina remapata la 85 clauti, 70000km si un VAN 72000km. La ambele am facut reviziile la 10000km si filtrul de motorina la 20000km. Numai de origine - fara probleme.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Tudor View Post
                                vad ca a votat si tvstar1 ..si el are 1,6 16v :|
                                o fi mai greu cu cititul , sau o fi avut diesel inainte.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google