Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prestige 85cp din mai 2008 pana acum am 50000km si nici o problema.motorina bag de la orice peco rompetrol,petrom,omv,viva care imi iese in cale.Exclus agip si altele.Masina merge ca in prima zi si stilul de mers este sportiv.
    Fara Semnatura.

    Comment


    • #17
      IL AM DIN 2008 ,25000 KM,nu am avut nici un fel de problema la motor,alimentez doar de la MOL(cea mia scumpa motorina)...mas baga la o resoftare

      Comment


      • #18
        Prestige 85 cp decembrie 2007,35000km alimentez doar de la mol ,nici o problema!

        Comment


        • #19
          Prestige dci 85 fabricatie septembrie 2008 cred, achizitionata martie 2009, in momentul de fata are cam 80.000 km. (ultima oara avea 77.000 acum doua saptamani), nicio problema, motorina de la Petrom sau OMV, schimbat intre 2700 si 3500 rpm. (cand se ia tata la discutii si tot accelereaza ), nicio problema, merge ca noua, el merge cu accelerari sporadice, nu o accelereaza niciodata in podea, iar eu cand o prind schimb intre 3000-4000 cu motorul cald, uneori reprize de 4500 chiar daca nu mai trage deloc acolo, o mai desfund, merge super.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            Kiss FM, decembrie 2007, 74000 km, fara absolut nici cea mai mica problema. Am alimentat in 95% din cazuri de la OMV si PetromV si ocazional de la Petrom, MOL, Rompetrol.
            I don't drive fast...I fly low !!!

            Comment


            • #21
              Ambition din noiembrie 2007 si are 43500 km,resoftata la 15000km.Nici o problema.Motorina de la petrom,o singura data sa aprins becul cu apa in filtru in primul an.

              Comment


              • #22
                MCV, 47500 Km din martie 2008. Pana acum nicio problema. Motorin numai de la Rompetrol
                Last edited by adicata2003; 2 November 2010, 22:14.

                Comment


                • #23
                  Hai si io :

                  Octombrie 2007 , 52.000 km ;
                  motorina numai OMV, ulei numai CASTROL ;
                  mers mai sportiv , in oras rar vede a 4-a , o tin mult in a 3-a ;
                  reviziile ca la carte si merge ca-n prima zi, adica perfect.

                  Comment


                  • #24
                    Kiss fm,2007 , euro 3,aproape 70 000 km si merge super(remapat la vreo 30-40 000 parca)
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by FLR View Post
                      @vdnick mai ai garantie pe logan?sa ne tii la curet cu diagnosticul...sa il faci bine....
                      S-a rezolvat... pe garantie... mai am o luna.

                      Comment


                      • #26
                        @vdnick ti a schimbat numai injectorul bulit sau toate?detaliaza ne putin...
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • #27
                          logan kiss din 2008,are 75000 km fara nici o problema,si eu schimb undeva 2500-3000 de ture uneori si 4000 la depasiri,foarte multumit

                          Comment


                          • #28
                            Logan kiss fm,august 2008,92000 km in prezent,75% facuti in extern pe autostrazi,resoftat la 20000 km,revizii la zi,bagat numai "delicatese" in ea,merge mai bine decat cand era noua.Fara probleme va urez la toti dieselarii

                            Comment


                            • #29
                              kiss fm 85 cp,din mai 2008 ,problema la injectorul nr.2 la 25 k km.mers destul de sportiv ,bagat motorina OMV pina atunci din sursa sigura [din masina mea de la servici]schmbat personal supapa de retur,acum merge,nu cred ca au schimbat romanii ceva la sist. de injectie. MARKETING.

                              Comment


                              • #30
                                Scuze ca am fost asa scurt cu descrierea problemei.

                                Era deranjant faptul ca motorul pornea din ce in ce mai greu - 57000Km.
                                In service, dupa ce au observat pe calculator variatii ale presiunii pe care o facea pompa, au determinat prin "metoda eprubetelor - pe retur" ca injectorul 3 returna o cantitate de motorina dubla fata de celelalte injectoare.

                                Au schimbat numai injectorul 3, pe garantie, nu stiu daca trebuiau schimbate toate... nu cred.

                                Dupa operatie, a mai dat odata (parca, dar intr-o masura mai mica, sau doar mi s-a parut) senzatia de pornire greoaie si am dat un pic la pompita de amorsare pana s-a intarit... era moale la inceput.

                                Dupa toate acestea nu au mai fost probleme deloc. Habar nu am cum trebuie sa fie pompa cand circuitul e amorsat... tare sau nu, nici nu am mai verificat starea ei.

                                Am alimentat numai de la Rompetrol sau alte peco serioase prin afara tarii, iar la revizii am folosit numai consumabile originale Dacia.

                                Nu stiu ce ar mai fi de spus, daca mi-a scapat ceva, intrebati-ma concret.

                                Va doresc tuturor Km multi si linistiti!

                                Sper ca si ceilalti posesori de Logan dci 85Cp sa descrie dificultatile pe care le-au intampinat, dupa cum au votat.


                                Originally posted by FLR View Post
                                @vdnick ti a schimbat numai injectorul bulit sau toate?detaliaza ne putin...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google