Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vad ca deocamdata sunt numai 6 cazuri... cum o fi procentul de deces la injectoarele de pe 1.5 dci 65 si 70?

    Comment


    • #32
      Salut.Am 85cp din 2008 am 24500km nu am avut nici o problema.Schimb la peste 2200pana la 3000.Mai bine mai turat decat sa l inec.BAFTA si la un MILION de km.

      Comment


      • #33
        decembrie 2007 am aproape 70 000 km si nici o pb cu injectia .
        Last edited by mae; 17 November 2010, 13:45.
        1.5 dc

        Comment


        • #34
          Kiss fm 85 cp noiembrie 2007, are 30 000 km , nici o problema la injectie . Alimentez numai de la Rompetrol. Are si a mea ''greerasi'' tacane la rece cateva minute dupa pornire si uneori mai zdrangane si capacul de la motor , in rest sunt foarte multumit.

          Comment


          • #35
            Revin... dupa revizia de 60000 (58000) efectuata la IATSA, la testul efectuat de mecanici a reiesit ca inca variaza prsiunea din rampa comuna.

            (La NALBA GL am intampinat ceva probleme de cooperare si cred ca o sa-i evit pe viitor.)

            Au mai constatat ca injectorul 2 (altul) mai da rateuri uneori...

            Deocamdata porneste bine motorul; sper ca injectorul sa-si revina sau sa mai tina... Garantie nu mai e.

            Oricum, trebuie sa pun bani deoparte... multumesc Dacia.

            Motorina nu este o cauza, am cumparat si folosit numai de la pompa Rompetrol, sau rar alte peco de la firme mari
            Last edited by vdnick; 18 November 2010, 21:43. Reason: Completari

            Comment


            • #36
              Revin cu informatii noi...

              Am fost la un service din Galati Delphi Point... si in urma testului cu borcanase pe retur, a reiesit ca injectoarele sunt excelente.

              S-a confirmat insa variatia mare a presiunii in rampa (160 - 245). Ramas fara rezolvare, e costisitor de facut teste, etc. Nu ma pricep.

              S-a descoperit ca senzorul de temperatura al aerului de admisie indica permanent 0 grade. Asta nu stiu ce mai inseamna... Poate ma lamureste cineva...

              Comment


              • #37
                trebuie schimbat regulatorul de presiune , probabil iti merge intrerupt si la relanti .
                aia cu 0 grade , posibil e mort senzorul .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  Kiss Fm martie 2008, am 26000 de km remapata pe la 10000 cred, n-am avut nici o problema cu injectia sau altceva.acel tacanit se aude cateodata si la mine dar am auzit la inca alte 3 modele asemanatoare si cica asa "face" toate.schimb intre 2700-3200 si in depasit nu mai tin cont.sper sa nu am probleme in continuare.motorina numai de la rompetrol.sa auzim numai de bine
                  Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                  Comment


                  • #39
                    @vdnick....la injectorul nr.2 scotea mult pe retur,curgea incontinuu motorina,si am schimbat supapa retur, in apartament,am executat lucrarea singur caci nu mi-am permis servicele.de atunci porneste bine. am uitat sa spun ca pornirea era f.f.f.f.grea inainte . Bafta.

                    Comment


                    • #40
                      iulie 2008 resoftat in decembrie 2008 la 6000Km in prezent am 36000km.pana acum mananca jar mereu si nu am probleme,uneori dimineatza are un tacanit un injector dar din cate stiu e o supapa de retur dar pana nu imi face figuri mai rau o las asa.Sper sa fac 100k si sa nu am probleme lafel sa fie la toti
                      Bafta

                      Comment


                      • #41
                        mai 2008 , 56000 km ,motorina de la lukoil , petrom , omv , nici o problema la injectie

                        Comment


                        • #42
                          Logan diesel 85 cp,ianuarie 2008,63000 km .nicio problema .Motorina 90% Petrom.

                          Comment


                          • #43
                            Salut.decembrie 2007,1,5dci 85cai 60000km fara probleme

                            Comment


                            • #44
                              salut!

                              Kiss Fm 85 cp, nov. 2007 80.000 km absolut nici o problema, merge ca nou!

                              Comment


                              • #45
                                Am vazut ca de obicei injectooarele la 85 de cai cad pe la la 100K -130K nu e regula generala dar am cateva cunostinte care care au schimbat valvele de control ... Apropo am gasit o sursa cu vlve de retur cu garantie cu 160 ron

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google