Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stiti undeva in Bucuresti o firma buna!!..care stie sa autocalibreze/calibreze instalatii de GPL? Eu dupa ce am facut remaparea calculatorului de benzina, doreii care mi-au instalat GPL-ul pe masina nu au stiut sa seteze timpii de injectie de pe GPL in asa fel incat masina sa aiba un mers mai bun, apropiat cu cel de pe benzina. Vroiau la un moment dat sa imi puna soft de 1.6 GPL pe calculatorul de GPL si le-am spus sa-l puna inapoi pe cel standard.

    Chestia e ca dupa un timp, s-au mai "egalat" acei timpi de injectie dar tot sunt in dubii, am o mica gatuiala la 2600 rpm in a 2-a si a 3-a. Daca bag piciorul in ea se duce, n-am treaba.

    O sa mai modific una-alta la motor si vreau sa fie si GPL-ul in "tema", sa nu ramana prost de tot sa se ingatuie sau sa aiba un mers ciudat pe viitor, n-ar fi mare schema de reglat dar eu nu stiu.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #32
      si ce anume calibrari se fac in mers? mie mi-au facut autocalibrarea la relanti si atat
      daca se mai face ceva si in mers mie de ce nu mi-au facut? incerc sa strang date sa ma duc peste ei. nu de alta dar dupa re-calibrarea de 1000 km , consumul a scazut , daca o fac si pe aia in mers sa ma scada ? cine stie ...
      pai masina ta teoretic tu mergi pe benzina doar la pornire si pana se incalzeste i-ti face o mapa pe benzina cam falsa avand in vedere regimul asta de functionare mai ales acum pe frigul asta.
      deci mapa ta pe gpl va fi obligata sa copieze pe aceasta mapa falsa.
      ajustarile se fac mai ales daca tu inainte de autocalibrare nu mergi pe benzina in toate regimurile de functionare mai ales in regimul care te caracterizeaza pe tine.

      Chestia e ca dupa un timp, s-au mai "egalat" acei timpi de injectie dar tot sunt in dubii, am o mica gatuiala la 2600 rpm in a 2-a si a 3-a. Daca bag piciorul in ea se duce, n-am treaba.
      pt ca la turatia asta probabil mergi tu cel mai des sau schimbi vitezele si asfel mapa pe benzina nu asigura corect acolo in zona timpii reali pt functionarea mapei pe gpl,crecteaza multiplicarea acolo.

      deci inainte de autocalibrare trb avute mai multe conditii:
      filtre curate
      gaz bun
      presiune buna in instalatie
      temperatura motorului normala
      mapa pe benzina concludenta
      etc.etc...
      pa!

      ,,DE_TOATE,,

      Comment


      • #33
        Am inteles, asta e, e obisnuita numai cu 5000+ mereu cand e calda, ziceam sa nu aibe gatuiala aia mica la ~2600 constant. Cand schimb filtrul de gaz sunt curios cum se va comporta apoi.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #34
          Interfata pentru Tomasetto stag 200

          Cine ma poate ajuta cu o interfata pentru Tomasetto STAG 200. Multumesc anticipat

          Comment


          • #36
            Va salut . Dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc cablu sa ma conectez la UCE gpl .
            Atesez harta de injectie ,as avea rugamintea sa imi spuneti daca este OK!!!!
            Tomasetto stag 200/4
            Va multumesc
            Attached Files

            Comment


            • #37
              este corecta si arata exact cum mergi tu
              desi vad ca pe gpl mergi mai cu grija la turatii mici
              o urmaresti periodic 2-3 alimentari sa vezi ca se va mai modifica

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #38
                probleme cu gpl

                daca aveti probleme sau nelamuriri cu gpl intrebati un expert ) lucrez la instalati gpl si va voi raspunde cu placere

                pt rimaru harta e buna deci e ok

                interfetele sunt la fel duar ca de ex landi renzo folosete plus rx dx minus
                tomaseto foloseste plus dx rx minus interfetele usb sunt ieftine va trebuiesc un convertor de la usb la rs232 si apoi va fabrikati singuri restu din max232 4 condensatori 10 micro f 2 condensatori 100 micro f 4 rezistente 1kilo ohm un condensator de 100 pico f si un tranzistor 7805 de putere cel cu radiator e mai bun si o placuta test si schema am vazuto mai sus e simplu piesele de interfata costa 10 lei convertoru de la usb la seriala se poate face din cabluri de date daca nu aveti cumparati un convertor usb rs232 de la konig este 50 roni deci faceti interfata cu 60 roni sau luati una gata facuta de la adresa de mai sus care este facuta din cablu de date nokia dku 5 si mufa de instalatie .
                calibrarea instalatiei se face la relanti
                ce vedeti voi la 3000 de ture se calibreaza senzorul de depresiune al masini adica map pe programele de diagnoza gpl care este o calibrare separata ca sa vedeti depresiunea sau pe romaneste aspiratia din galeria de admisie
                orikum senzorul ala nu ajuta la multe lucruri
                duar ca vezi ce valoare indika si reglezi tacheti atat. tacheti sunt recomandati sa ii reglati la fiecare 20000 filtrele schimbate la timp sa nu aveti probleme cu injectoarele costa mai scump va urez succes.

                important calibrarea se face fara consumatori porniti de ex faruri ventilatoare etc
                calibrarea se face numai dupa ce montezi instalatia sau umbli la injectoarele de gaz in rest nu e nevoie ar fi bine la masinile care nu sunt noi sa reglati tacheti inainte de a o calibra si salvativa calibrarile tot timpul e simplu si e bine ca sa observati cu ce calibrare merge mai bine cu aceea sa mergeti
                Last edited by mytyca545; 10 April 2011, 00:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #39
                  Salut.
                  Softul merge si cu windows7?
                  cel pt. landi renzo,de asta am eu
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #40
                    Nicutz

                    vezi ca nu e setat bine senzorul de temperatura deci cum se face
                    masori si tu cu un obd tem,peratura la masina si intri in program la senzorul de temp il selectezi pe cel care e daca e cel al masini sau e cel pus de instalatori apoi calibrezi temperatura de pe masina cu cea afisata de program sa fie la fel ]

                    Comment


                    • #41
                      Salutare

                      azi am incercat si eu sa ma conectez la ECU GPL si am primit urmatoarea eroarea care apare in poza. Intrebarea este: de unde fac eu rost de firmware pentru ECU GPL.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #42
                        Salut.
                        Te pot ajuta eu cu firmware-ul.

                        Numai bine.
                        schimba extensia din doc in hex
                        Attached Files
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #43
                          @Augustin.
                          Si dupa aia ce program sa folosesc?

                          Comment


                          • #44
                            Daca ai softul plus de la landi il va deschide el.Dar nu-l vezi,ala doar se incarca in ECU gpl.
                            ps:se poate vedea cu orice program HEX
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #45
                              EU ma intrebam cum il folosesc sa ma conectez la ECU sa vad parametrii setati (stiu sa deschid un fisier hex -lucrez in it )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google