Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut,

    Daca pornea normal cand era cald motorul era de la IMV - regulator de debit/presiune.

    Asta am patit si eu plus un injector "slab". Fa totusi un test si la injectoare, in timp datorita IMV-ului se duc injectoarele...


    Originally posted by Rouge de Feu View Post
    Am un kiss fm de 85 CP di februarie 2008 cu 35 000 km. Nu am avut pana acum nici o problema cu motorul, cu felul cum trage, cu pornirea, sau cu turatia. Sunt foarte multumit de cum se comporta. Am alimentat doar de la Mol.
    In schimb fratele meu a avut - am scris si in topicul "Pompa De Injectie (regulatorul De Presiune)" -
    Sper ca intr-adevar sa nu fie probleme la injectoare. Oricum cred ca trebuie sa-i faca (cum am citit pe aicea) un test la injectoare cu eprubete. Stie cineva cam cat costa un asemenea test si unde l-ar putea face la un service de incredere. Mersi.

    Comment


    • #77
      pt. Marius Tm 29, vezi pe forum actuator de debit ,aceeiasi problema am avut si eu la 67500 km + dupa 4000 km am ajuns sa schimb si duzele injectoarelor( 72000 km) + montat o piesa pe tur la motorina intre filtru si pompa.

      Comment


      • #78
        Originally posted by lau View Post
        De cati caluti e motorul.
        1.5 dci 85 cp si acum are 230.000km si zilele astea o duc la mecanic sa o puna pe tester si de acolo probabil daca nu sunt probleme va urma o curatare de egr.

        Comment


        • #79
          Si ce motorina ai pus ? Filtrul de motorina la ce interval a fost schimbat?

          Comment


          • #80
            Lau , eu mai am un Van 1.5 dCi care are 200 000 km , totul original pe el ...mai putin consumabilele . Revziile pana la 30 000 au fost facute la timp , pe urma ....
            MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

            Comment


            • #81
              Originally posted by lau View Post
              Si ce motorina ai pus ? Filtrul de motorina la ce interval a fost schimbat?
              Absolut toate reviziile au fost facute de mecanici recomandati de colegi(masina asta nu a mai vazut reprezentanta de cand am primit-o),reviziile au fost facute la interval de 15000km,puna la 210.000km,dupa care mi s-a recomandat de catre mecanici sa schimb mai repede uleiul (la 10.000km).Toate consumabilele au fost pe cat posibil de calitate,si le-am schimbat la intervalele de revizie de la reprezentanta,parca filtrul de motorina la 30.000km daca nu ma insel.Motorina de la mol-numai de la ei am pus(numai de la pompa,fara canistre si alte recipiente),din anumite motive(dar sunt convins ca asta nu e cea mai buna motorina de pe piata).

              ....si inca ceva pompa de apa inca nu a fost inlocuita si toti colegii strigau dupa mine ca trebuie schimbata,nu va luati dupa tot ce spun unii,sunt piese pe masina care trebuie schimbate doar cand se defecteaza,si altele care trebuie schimbate obligatoriu la un anumit interval de timp sau km.

              Ce nu mai inteleg eu,este cum reusesc unii sa puna in cap motoare care cu usurinta pot functiona peste 300.000km sau poate si peste 400.000km fara interventii majore la partea mecanica.La mai putin de 100.000km sa schimbi injectoare si turbo mie mi se pare inexplicabil,ori defectiuni majore din fabrica ori soferul trebuie sa nu se mai urce niciodata la volan la un diesel.Unii isi bat joc de banii lor si baga motorina din galeata,filtrele le schimba cu cele mai ieftine,alte piese consumabile cele mai ieftine(set distributie cu 150 ron),apai asa nu va suparati, asa o sa va si tina si daca aveti norocul sa se rupa distributia,puteti sa palngeti ca o sa fie tarziu si o sa va coste....

              Comment


              • #82
                Am fost acum ceva timp la un parc de dezmembrari de Logan , cand a auzit ala ca am 130 000 cu 1.5 dCi .... face vindeeeeoooo , fac eu : de ce frate ca nu mi-a picat injectia si nici turbina ( ce-i drept am avut o mica problema pe la injectoare , dar le-am desfacut , le-am curatat si acum este OK ) , la care repsectivul : SA INTELEG CA II DAI TURATIE DACA TE-A TINUT ATAT .... exaaact , nu stau sa schimb la 1500 de rpm tot timpul ma apropii de 3000 rpm si la fel ca @lenard uleiul schimbat la 15000 si filtrul de motorina la 30 000 .
                MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                Comment


                • #83
                  loganu de firma mcv 85 de cp din 2008, schimbat injectoare, pompa de injetcie la 65 de mii de km mentionez ca masina a fost luata second hand
                  sigpic

                  Broker de asigurari DESTINE

                  Comment


                  • #84
                    85hp, fabricatie 2008, si cumparata in Martie 2008, euro 4, pina la 120 000 nici o problema, dupa, cu un filtru TRIM, au picat si pompa si injectoarele. pilitura in 6000km facuti cu acel filtru. motorina numai Petrom si galeata, dar filtrata bine. de la galeata a vazut de noua, de la citeva sute de km, si a mers multe zeci de mii de la galeata, inclusiv a facut turul tarii fara probleme. dar o tineam pe filtru original cumparat numai de la reprezentanta Dacia-Renault. cum am trecut pe alta firma, s-a ales praful. dar am revenit la orginal, iar acum are 157000km, si de 8mii si ceva merge pe electric. adio pilitura!!!! adio probleme!!!! merge ca noua, mai ales la raspuns in acceleratie, porneste la sfert tot timpul, toarce perfect, etc numai de bine. curatat EGR de doua ori pina acum, o bujie incandescenta schimbata, valvele de retur inlocuite la 126000km la toate injectoarele, in rest revizii la 10mii si ulei numai Catrol Magnatech 10w40. plus un rind de cauciucuri schimbate.
                    forja cit cuprinde, si m-am ales cu maximum de troncaneli posibile pe fata. nu-i problema, se schimba. motorasul indiferent in ce moment, toarce perfect.
                    foarte multumit! bine...cind mi-a picat prima oara, mi-a scos peri albi si m-a uscat de tot vocabularul meu la capitolul injuraturi. in timp insa, mi-a aratat ca poate fi un motor care merita respect. omul cit traieste invata, deh.

                    Comment


                    • #85
                      Salut meggeo82.Adica cum electric?

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by meggeo82 View Post
                        85hp, fabricatie 2008, si cumparata in Martie 2008, euro 4, pina la 120 000 nici o problema, dupa, cu un filtru TRIM, au picat si pompa si injectoarele. pilitura in 6000km facuti cu acel filtru. motorina numai Petrom si galeata, dar filtrata bine. de la galeata a vazut de noua, de la citeva sute de km, si a mers multe zeci de mii de la galeata, inclusiv a facut turul tarii fara probleme. dar o tineam pe filtru original cumparat numai de la reprezentanta Dacia-Renault. cum am trecut pe alta firma, s-a ales praful. dar am revenit la orginal, iar acum are 157000km, si de 8mii si ceva merge pe electric. adio pilitura!!!! adio probleme!!!! merge ca noua, mai ales la raspuns in acceleratie, porneste la sfert tot timpul, toarce perfect, etc numai de bine. curatat EGR de doua ori pina acum, o bujie incandescenta schimbata, valvele de retur inlocuite la 126000km la toate injectoarele, in rest revizii la 10mii si ulei numai Catrol Magnatech 10w40. plus un rind de cauciucuri schimbate.
                        forja cit cuprinde, si m-am ales cu maximum de troncaneli posibile pe fata. nu-i problema, se schimba. motorasul indiferent in ce moment, toarce perfect.
                        foarte multumit! bine...cind mi-a picat prima oara, mi-a scos peri albi si m-a uscat de tot vocabularul meu la capitolul injuraturi. in timp insa, mi-a aratat ca poate fi un motor care merita respect. omul cit traieste invata, deh.
                        Filtrul nu-i inaintea pompei?Eu cred ca aveai pilitura si inainte.

                        Comment


                        • #87
                          asa est, filtrul e inaintea pompei, dar probabil nu am mentionat ca dupa ce am puss acel filtru, eram pe autostrada, 180 la ora constant si...am calcat-o. INJECTION FAULT!!! echivalentul becului de bujii. deci cind a inceput sa bage pilitura???
                          in fine, mergeam de 6000 km cu acel filtru Trim, dupa care am lovit masina. si in timp ce o aveam pe butuci in curte, am desfacut, aiurea in tramvai, pompa, doar asa,pt mine sa stiu cum stau, doar eram la capitolul revizie capitala. si atunci, surprise!!! pompa baga pilitura, si era abia la inceput. ce era sa fac? logic, reparata. si uite asa au inceput testele si munca. acum pot sa spun ca rezultatul final e minunat!
                          inainte as fi dat-o la prima strigare si mi-as fi bagat toate cele in el de motor. acum nici sa ma rogi cu nemtesti sau japoneze, nu as mai da-o. sau poate ma-as mai gindi doar daca masina respectiva ar avea sistem de injectie comon rail Delphi. acum ca stiu ce poate iesi din acest sistem de injectie, pot spune ca mi se pare mai fiabil si mai ok decit Bosch-urile, sau siemens-uri sau alte sisteme.
                          iar ca un argument, poftim: de cita forta e nevoie sa invirti axul la o pompa Delphi ca sa scoata o presiune de 1500 bari, fata de celelalte tipuri de pompe? deci energie minima consumata de la motor, in raport cu celelalte tipuri de pompe. in urma modificarii...adio probleme. costuri de intretinere...foarte ieftin doar comparativ cu celelalte tipuri, nu ca ar fi chiar asa de ieftin...dar totusi. durata de viata: la 100 000km sa bagi in pompa citeva milioane, eu zic ca merita, la ce consum iti ofera sistemul...
                          numai bine!
                          Last edited by meggeo82; 20 August 2012, 23:50.

                          Comment


                          • #88
                            zi ma ce pompa ai pus odata ca asta vrea lumea sa stie.
                            Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                            Comment


                            • #89
                              mă, daca tu esti lumea, atunci uite mă : pompa electrica de motorina, marca B O S C H !!! o gasesti la Megane 1,9dci, Scenic, si la mai multe. sau pe net
                              ti-era lene sa dai citeva click-uri sa vezi ca la topicul cu pompa de injectie, parca pe la motorizarea de 70hp, am detaliat cu lux de amanunte inclusiv si cu ce pompa?
                              lume multa, oameni putini! si exprimari frumoase si mai putine, mă!
                              Last edited by meggeo82; 22 August 2012, 21:16.

                              Comment


                              • #90
                                foarte frumos, era greu sa spui si aici ?
                                Crezi ca toata lumea stie toate threadurile pe dinafara...

                                pentru cei care nu stiu unde este povestea completa:



                                Multumim si felicitari !

                                PS:sper sa nu am nevoie
                                Last edited by me_catalin; 24 August 2012, 20:29.
                                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google