Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_Xp View Post

    da da, are )
    dupa logica unora remaparea strica motorina , si atunci se strica pompa si injectoarele )
    Eu nu cred ca am zis ca se strica injectoarele de la resoftare.

    Apropo, resoftarea nu afecteaza in niciun fel sistemul de injectie(pompa, injectoare, etc). Softul modifica timpii de injectie si cantitatea injectata. Unele softuri poate modifica si presiune din rampa, dar nu cu foarte mult. De aceea injectoarele si pompa nu sufera in urma resoftarii. Nu acelasi lucru se poate spune si despre turbina. Aceasta are de suferit, deoarece prin modificarea softului, se creste presiunea din colectorul de admisie, prin urmare si solicitarile mecanice sunt mult mai mari. Deoarece solicitarile sunt mult mai mari, oricine isi poate da seama ca fiabilitatea acesteia va scadea. Cum am mai zis, fiecare face ce vrea cu motorul sau. Dar repet, pentru a avea un motor functional si in bune conditii, lasati-l asa cum l-a facut uzina, ca e mai bine.

    PS. Acele doua loganuri sunt de firma, si au avut o multitudine de soferi. Sa aveti un week-end placut.
    Last edited by adicata2003; 1 April 2011, 20:37. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • pai si nu era mai frumos sa spui asa , decat sa pui poze cu 300 mii km pe o masina , si sa specifici ca vezi doamne au softuri nemodificate . Sunt o gramada pe forum care plang ca le-au crapat turbinele , si culmea au masinile nemodificate , si multi care le au modificate sunt cu ele ok .La o turbina e cam loz in plic , depinde de modul de exploatare ,daca dai prea tare in ea o uzezi prematur, daca nu dai in ea tot se duce .Daca nu ii dai ulei bun la fel , daca opresti masina imediat dupa ce ai incins-o la fel ,totul conteaza de cum o exploatezi .Daca dai in ea cu cap tine.Daca ai nimerit o turbina proasta , poate sa iti crape si cat e masina in garantie fara nici un soft.
      in discutie e vorba de un diesel de 65 cp la baza .
      Cristi: cati km ai in bord?
      Cristi: la masina ?


      Hide Recent Messages (F3)

      David david: 168.000
      David david: ceva de genu
      David david: de ce
      David david: ?
      Cristi: si cati km are masina ?
      David david:
      David david: 340.xxx
      Cristi: si cati cai ?
      David david: 130 cp
      @gelica daca am mai avut discutia asta,nu mai are rost sa o avem,probabil ti-am zis ce aveam de zis atunci .
      Last edited by Cristi_Xp; 2 April 2011, 18:50.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Credeti ca aceasta marire a presiunii in turbina poate avea efecte asupra relantiului, gen vibratie mai puternica decat standard, zgomot mai mare, si chiar oscilatii ale turatiei?

        Comment


        • Salut am dci de 65 cp daca dau o spira jumate din tija magica creste puterea ce riscuri am as vrea sa stiu.Va multumesc

          Comment


          • chiar dupa ce am vazut tutorialul....m-am dus sa ma uit daca am tija )....sunt benzinar...,.
            MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

            Logan din Bicaz (Neamt)

            Comment


            • baieti .. am facut si eu chestia cu Westgate (diesel 65cp) si ghici ce ... mi-a crapat turbina :|
              am facut asta cu 3 spire am mers normal prin orash cateva saptamani si apoi am plecat la mare (300 km de la mine pana la mamaia) .. La dus ok , ma luam cu Golf (cine mai era ca mine) am facut acolo cam 1000 km intr-o saptamana (trafic ca in bucuresti doar cu mai multe treceri de pietoni )plecari in tromba de la fiecare semafor , totul ok (mai putin ca incepea sa dea din ce in ce mai mult fum ) la intoarcere nici nu intru bine pe A2 si sa vezi .. sa dus d...u turbina :| la 170 (chiar multumit de viteza si cred k mai mergea 175 ) in masina 5 persoane full de bagaje .. si eu cox ca tampitu
              Turbina a crapat chiar la punctul de taxare de la Cernavoda si nu a mai vrut sa mai porneasca masina pana nu am deconectat turbina dar nu se putea merge deloc cu ea .. de abia tinea relantiul si am venit ca BOU acasa pe rampa :|
              Concluzia mecanicului meu , a mecanicilor de unde am cumparat turbina si a mea ... TIJA MAGICA

              Comment


              • Originally posted by balanel View Post
                Credeti ca aceasta marire a presiunii in turbina poate avea efecte asupra relantiului, gen vibratie mai puternica decat standard, zgomot mai mare, si chiar oscilatii ale turatiei?
                nu are nicio legatura .

                Originally posted by gabi logan View Post
                Salut am dci de 65 cp daca dau o spira jumate din tija magica creste puterea ce riscuri am as vrea sa stiu.Va multumesc
                ti greu sa citesti posturile anterioare ? sau vrei sa reluam discutia ...asa de dragu artei.
                uite ca a si postat ineva sub )

                @ sedativ18 inseamna ca ai dat la tija nu te-ai jucat
                si acolo se da cu bun simt ,se verifica si reverifica cu diagnoza presiunea ) nu se da direct 3 spire,pentru ca asa a spus streulea ) . Conteaza ce filet e acolo , ce rezistenta are arcul ala din interior .
                Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2011, 18:22. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Cristi, eu am facut o diagnoza la masina, si imi aparea la turbo 2000 mbar. Ce reprezinta asta? De ex, cu Vag-Com-ul, pe un Audi de 116 cai aparea 2300 mbar, pe Octavia 110 cai 2500 mbar.

                  Si inca ceva, uite ce mi-a aparut cand am facut diagnoza.Imi spui te rog de reprezinta eroarea?
                  Attached Files
                  Cumpar volan de Duster

                  Comment


                  • in general eroarea are treaba cu o bujie incadescenta in cele mai multe cazuri bujia e de vina , mai rar sistemul de preincalzire .
                    2000 mbar inseamna aproape 1 bar peste presiunea atmosferica , deci un 0.9-0.95 baga turbina .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Si inca o nedumerire. Acolo scrie Fault Mileage 19 273 km. Cand aveam 19 273 km a aparut? Sau de atatia km? Masina a prins prima iarna cu km astia, si a pornit foarte usor, asta in cazul in care ar fi o bujie.
                      Cumpar volan de Duster

                      Comment


                      • presiunile in colectorul de admisie la 70 cp ajung pe la 1.6 bari in turatii mari; la 85 cp ajung pina la 2 bar, fapt pentru care a aparut acel furtun metalic. nu va sfatuiesc sa umblati la reglajele turbinei, veti cistiga ceva putere dar veti pierde la capitolul fiabilitate (o turbina este 700-800 euro), ca sa nu mai vorbim ca se poate rupe axul turbinei provocind inundarea admisiei cu ulei, fapt ce conduce la deteriorarea grava a motorului. sfatul meu este sa lasati motorul asa cum a iesit din fabrica. daca vreti un motor mai nervos, schimbati masina (a aparut motorul euro 5 de 90 cp)

                        Comment


                        • 1.6-2 bari ? vorbim de subaru ? alea saracele au de fabrica 0.8 )
                          cum ziceam depinde la ce te raportezi, daca vorbim despre ce indica senzorul MAP acolo arata presiune incepand de la 1900 mbar inclusa presiunea atmosferica ,deci vreo 900 mbar peste presiunea atmosferica ,in niciun caz 500mbar peste ca e foarte putin .Cat despre 1600 mbar peste atmosferic catre 2000 e o exagerare.Loganul diesel incepe de la 0.8-0.9 bar peste atmosferic .Ce arata acolo e presiunea asboluta adica cu atmosferica inclusa .In general se discuta cea relativa , ca nu intereseaza pe nimeni cea absoluta .
                          Originally posted by soboBN View Post
                          Si inca o nedumerire. Acolo scrie Fault Mileage 19 273 km. Cand aveam 19 273 km a aparut? Sau de atatia km? Masina a prins prima iarna cu km astia, si a pornit foarte usor, asta in cazul in care ar fi o bujie.
                          n-are nimic , a memorat odata ca nu e in parametrii , mai poti merge asa o gramada de timp .
                          Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2011, 22:21. Reason: Automerged Doublepost
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • presiune la mine scria 1.1 bar ... am dat cu simt de raspundere si cu testeru langa mine si de fapt erau cam 2 ture juma

                            Comment


                            • inseamna ca ai avut doar ghinion si o turbina proasta .Stiu o gramada care merg la 1.2-1.3 si n-au crapat la nici care .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by sedativ18 View Post
                                presiune la mine scria 1.1 bar ... am dat cu simt de raspundere si cu testeru langa mine si de fapt erau cam 2 ture juma
                                Ce tester ai folosit sa citesti presiunea?
                                Cumpar volan de Duster

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google