Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Problema s-a rezolvat, primele concluzii... ax turbina descentrat, spunea ca palele turbinei se roteau independent.

    Comment


    • #17
      aia inseamna ca s-a rupt axul
      foarte ciudat ca exact dupa ce a plecat din service a crapat )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        L-au rezolvat "baietii" in mod sigur. Eu am avut masina lovita si dupa ce am scos-o din service (3 sapatamani) m-am apucat sa curat EGR-ul si l-am gasit rupt in doua, asa l-am si montat inapoi.
        Astia suntem. Scuze de "off topic", dar nu m-am putut abtine.

        Comment


        • #19
          Mie cand mi s-a aprins acel martor cu "spirala" a trebuit sa schimb injectoarele...

          P.S.: Nu a mai scris nimic initiatorul topicului; eram curios ce-a mai facut cu turbina pana in final.

          Comment


          • #20
            Originally posted by trl View Post

            P.S.: Nu a mai scris nimic initiatorul topicului; eram curios ce-a mai facut cu turbina pana in final.
            salutare

            scrie acum

            am "reparat" turbina pe care o aveam, a mers excelent aproximativ 6 luni) si aproximativ 20k km)...

            acum...curge iarasi...
            am cautat & gasit pe net turbine kkk la 1600 ron. cica e aceeasi turbina de pe masina.
            atunci de ce naiba la oarecare service-uri care vind turbine de logan costa 3000 ron??!!!

            concluzie... NU REPARATI TURBINA!!! cumparati-va una noua!

            Comment


            • #21
              e aceeasi forma ,adica se potriveste perfect la surub,insa nu se merita 16 mil pe o turbina de genul pentru ca ele valoreaza un maxim de 10 mil cu tot cu transport si din cate imi amintesc sunt fabricate in china .

              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Piata de turbosuflante e foarte variata: sunt si chinezisme care intradevar nu merita nici daca ar costa 100 lei (calitate slaba, se strica repede) dar nici chiar sa dai peste 3000 lei pe una care are eticheta Dacia. Exista si magazine care comercializeaza acelasi turbosuflante ca cele de uzina (Garrett, tip KKK) dar fara eticheta Dacia si pretul piperat cerut de reprezentate. Ideea e ca poti cumpara acelasi produs, dar cu un pret mai accesibil.
                Eu am cumparat o turbina Garrett pentru Logan si am dat pe ea 1800 lei. Nu am mers decat vreo 3000 km pana acum dar sunt foarte multumit. Cine e interesat pot da pe PM date despre magazin
                Last edited by 6diablo; 4 October 2011, 19:47.

                Comment


                • #23
                  KKK e firma ... tipul turbinei e kp35
                  KKK sunt puse pe VAGuri etc ...
                  Last edited by Cristi_Xp; 4 October 2011, 23:53.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    KKK e firma ... tipul turbinei e kp35
                    KKK sunt puse pe VAGuri etc ...
                    Da, ai dreptate. Din cauza vitezei.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google