Dacia Solenza Probleme Ambreaj (banuiesc)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Solenza Probleme Ambreaj (banuiesc)

    Buna. Am o problema legata de ambreaj banuiesc, la dacia solenza 1.4 benzina.
    Astazi dupa ce am mers vreo 20 km cu ea am simtit brusc ca sa intarit ambreajul (putin ,nu foarte mult) Mi sa parut ciudat , asa ca am incercat sa scimb viteza si am sesizat ca patina . Mam oprit si am incercat sa plec din nou dar antaia intra ingrozitor de greu si patina ca d...u iar dupa in a doua a treia..... intra ok (nu la fel cum intra la inceput dar ok)dar aceasi problema e ca patineaza.Alceva am mai observat ca mergand cu viteza , imi intra aerul prin ventilatie, chiar daca aceasta este oprita si asta proportional cu viteza masinii, deci e clar ca ceva nu e ok. am ajuns acasa si am verificat la motor si am vazut un ulei negru sau asa ceva prelins in partea din fata a motorului , am verificat totul ulei de motor servo ,frana si nam vazut sa curga undeva......
    Mie frica sa o mai scot din garaj sa n-o stric mai rau. Eu banuiesc ca e ambreajul sau cutia de viteze si am de gand sa o duc la service, dar nu as vrea sami iau teapa la pret sau sami schimbe si ce nu trebuia.
    Daca are cineva idee care e problema si aproximativ cat ar costa ...

    Multumiri anticipate

  • #2
    Kit ambreiaj aproximativ 350 lei depinde de producator.
    La solenza cred ca ambreiajul este hidraulic nu pe cablu sau posibil sa fie pe cablu ca la golan , pata aia de ulei care defapt e lichid de frana poate fi de la cilindru receptor al ambreiajului .
    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

    Comment


    • #3
      ms. deci cutia de viteze e exclusa?

      Comment


      • #4
        Nu e exclusa. Se poate sa iti curga culeiul ala din cutie pe la semering si ajungand in disc, sa il faca sa patineze. O cauza probabila a petei de ulei de sub masina.

        Ambreiajul patineaza din cateva cauze:
        s-a dus dracu discul
        s-a decalit placa
        este unsoare pe disc

        Intra greu in viteze:
        s-a bulit placa
        s-a desirat cablul ( de aici si pedala mai tare)

        Ulei sub masina:
        prea multe cauze posibile

        PS: nu am inteles ce treaba are ambreiajul cu ventilatia
        sigpic

        Comment


        • #5
          Asta ma mirat si pe mine, ca imi intra aer prin ventilatie chiar daca e oprita si a inceput sa faca asa exact din momentu in care mi s-a intarit pedala ,n-a mai intrat in antaia etc
          Cred ca ii fac un diagnostic si daca ma costa pana in 7-800 lei o fac ,daca e mai mult o las oleaca in garaj.

          Merci pt ajutor!

          Comment


          • #6
            250 - 300 lei maxim kitul de ambreaiaj si manopera in jur la 300 lei este la mine la service , recomandat sa schimbi si uleiul din cutie daca nu a fost schimbat , verifica si cablul de la ambreiaj , mai desfileteaza putin piulitele alea 2 , mai tragi de ea cateva luni

            Comment


            • #7
              Ai dreptate ,am sa incerc asta cu piulitele!

              Comment


              • #8
                verifica si cablul de la ambreiaj
                inseamna ca solnita are ambreiajul pe cablu?! nu ca super extra nova hidraulic?!
                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                Comment


                • #9
                  Sincer nu ma prea pricep , dar din cate am vazut eu cand apas pe ambreaj se misca ceva acolo tras de o sufa precum cele de la biciclete ,deci banuiesc ca e pe cablu... .
                  Pana la urma care ar fi mai bun?(loganul de care are?)

                  Comment


                  • #10
                    nu prea o sa gasesti un proprietar de solenta care sa nu fi patit ca tine chiar au avut probleme toate cu ambreiajul dupa 5-60000 km.
                    la supernova era ambreiaj hidro si nu exista problema la solenta ai cablu
                    sigur este discul dus
                    schimba tot .si rulm de presiune si placa altfel nu faci mare branza o sa vezi atunci de unde este si uleiul care de fapt poate fi vaselina rulmentului de pres. sau semeringul dintre cutie si ambr.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google