Generalitati Mecanica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de fapt fenteaza clapeta de aer, lasand sa treaca ceva aer fals, mai mult decat permite de fapt clapeta de gaz.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Salut am nevoie de o informatie capetele de bara , logan 2006. 1.5D se potrivesc la vreun model de reno si care ar fi acesta ,va multumesc

      Comment


      • #18
        Mpp este cel mai ieftin din cate stiu motor de pe piata,se foloseste foarte des nu numai in industria auto ,de exemplu la cd-rom ai mpp.Marele dezavantaj este faptul ca el poate transmite o informatie falsa,in sensul ca el zice ca a mai facut un pas,desi nu l-a facut.Mai avea si alte dezavantaje dar nu le mai tin minte,dar fata de restul e foarte ieftin (ca o completare la ce s-a spus din ce mai tin eu minte).
        sigpic

        Comment


        • #19
          mpp nu transmite nimic, nu-i de-ala cu encoder pe el. pur si simplu controllerul ii da comanda si presupune ca a executat-o. oricum, un soft "destept" stie sa calibreze plaja de lucru a mpp si se "calibreaza" pe stilul de functionare al mpp. sper sa nu ma insel, dar mpp e adus la pozitia de zero la punerea contactului, pana se actioneaza demarorul. tot atunci se calibreaza pozitia pedalei de acceleratie, se citesc temperaturile si presiunile initiale.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Da.Se poate pune si encoder,dar din cate stiu nu are rost,ca ii creste pretul.Am folosit eu cuvantul gresit "transmitere".
            sigpic

            Comment


            • #21
              sa pui encoder ca sa ce? ca nu-i servomotor de putere si precizie, se da comanda, se masoara debitul de aer, daca nu-i cat trebuie, se mai da o comanda de executie a unui pas si gata. n-are sens sa pui encodere la steppere in montaje ce nu necesita precizie si putere, nu se justifica investitia, cum ar veni.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Da,asa e.Apropo,ca mi-am adus aminte.Firma ,unde fac eu practica 2 saptamani,colaboreaza cu Renault-Dacia.Acum au cateva proiecte cu ei,si unul interesant.Vad ca astia de la Renault vor sa scoata un motor H4 in 3 cilindrii.Cica ar avea undeva la 90 de Cp,si 900 cm3.Oare o ajunge asta si pe Logan?
                Am vazut blocul motor,ca ei au de pus piese pe el,si ...intra naiba intr-o sacosa de cora ).
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Am cautat un subiect cat mai aproape si asta a fost cam singurul in care m-as incadra cu intrebarea si sper sa fie si cititori.

                  Motoarele sunt stantate cu tipul motorului exe: k7j 710 si dupa urmeaza seria motorului. In afara de aceste doua serii mai exista si o alta serie ascunsa in care sa se specifice tipul sau cilindreea?

                  Am auzit de multe masini care au fost aduse de afara, unde nu aveau seria si se trecea in talon motor fara serie. In cazul asta cum poate rar-ul sa demonstreze ca nu e un motor de 2l si e de 2.5?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google