Dci 85 Lipsa Putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mdaniel76 View Post
    deci nu are nimeni vreo solutie la lipsa de putere cand e rezervorul plin?
    Niste canistre ar fi de ajutor. La fiecare 100km mai torni cate 5-7 l in rezervor.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #47
      incredibil.......a fost o gluma nu?

      Comment


      • #48
        La asa problema asa solutie.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #49
          lipsa de putere nu are nici o legatura cu carburantul din rezervor. in ceea ce priveste egr-ul, personal nu prea cred ca el iti creaza probleme. mai degraba lipsa de putere poate fi atribuita unei functionari anormale a turbocompresorului, sau unei pierderi de aer in circuitul de admisie. La motorul de 85 cp, turbina este comandata printr-o electrovalva aflata in apropierea rezervorului de lichid de frina. pentru proba, scoate cele 2 furtunase care intra in electrovalva, uneste-le intre ele printr-un stut de teava si fa o proba cu masina. daca se simte o ameliorare a performantelor, la acest test, inlocuieste electrovalva. de asemenea verifica daca apar pete de ulei pe la conductele de admisie aer in zona turbinei sau la prinderile acestora pe intercooler. daca exista pete de ulei inseamna ca exista pierderi de aer in circuitul de admisie si deci si o scadere de presiune, fapt care conduce la lipsa de putere.

          Comment


          • #50
            Originally posted by lenard View Post
            nu are nici o legatura lipsa de putere cu faptul ca rezervorul este plin sau gol,daca nu crezi du-te si intreaba vreun mecanic si vezi ce iti spune....
            Sa mearga la un maniac de liniute sa vedem ce-i spune.

            Vin eu cu dci-ul de 85 cu rezervorul pe portocaliu si sa vina acelasi dci de 85 plin ochi cu motorina. La orice ora ia bataie pe 400 de metri de la cel cu rezervorul pe portocaliu.

            Da, 50 de litri influenteaza trasul masinii. Cel putin la puteri asa mici.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #51
              Cestia asta am obervato si eu cu rezervorul full ma rog de ia maxim....si cand mai am 2-3 liniute zici ca-i "bemweu" ciudata chestia dar asta e mergem asa nu prea i-am dat importanta,egr-ul l-am curatat....luna l-am facut si tot asa face, dar oricum nu conteaza cat de curand o sa vedem foarte rar rezervoarele pline cu preturile astea care nu se mai opresc

              Comment


              • #52
                Prietene cu cei 400 de metrii,la asa puteri mici la motor singura diferenta o poate face soferul,modul cum acesta simte momentul prielnic sa schimbe vitezele astfel incat sa aiba cuplul optim,mai ales la doua masini identice.Asta cu rezervorul plin sau gol mi se pare o aberatie la masinile de strada,intradevar te poate ajuta daca vrei sa faci liniute dar eu zic ca foarte putin si daca tu vrei sa faci liniute cu loganul....imi pare rau sa te dezamagesc dar ai gresit masina....

                Comment


                • #53
                  Mdaniel76 nu te mai obosi,nu vezi ca in loc de un raspuns la problema ta ,ei (o parte) iti explica cum functioneaza EGR iar alti nu te cred.Cunosc problema am auzit si de la alti treaba cu 2 liniute, eu unu te cred imi pare rau ca nu avem un raspuns mai real,mai pur.

                  Comment


                  • #54
                    Domnilor, 85-90-100-110 cai vi se par puteri mici? eu nu ma refer la diferenta de putere de la rezervor full la rezervor aproape gol. eu ma refer ca intre 2 si 4 liniute apare diferenta. ori nu puteti sa ziceti ca de la o diferenta de 10litri in minus masina trage cu 30% mai bine.
                    Iar aici vorbesc de un stil de condus normal, la aceleasi turatii de mers, nu de forje.

                    @andreicry, nu te contrazic, nu am apucat sa testez ce m-ai sfatuit, dar atunci daca e cum zici tu, turbina ar trebui sa se comporte la fel indiferent daca e plin sau gol rezervorul, pe cand la mine devine foarte naravasa imediat ce raman 3 liniute. la 4-5 liniute e mai lenesa. si asa face tot timpul, asa a facut de noua. merge f bine, nu curge nimic pe la ea, totul e uscat. doar chestia asta ma enerveaza

                    Comment


                    • #55
                      Salut baieti, vreau sa va spun ca si eu fac taxi ... deci merg cu masina mult si o simt. Chestia asta cu liniutele la motorina si la masina mea e lafel, daca am 1-2 liniute de motorina masina are momente cand trage de rupe pamantu dar cand am full sau peste 3 linii acele momente nu exista....cred k exista o explicatie cu vidul sau nu stiu cu ce....Oricum la masina mea mai este o problema si la turbo undeva ca imi picura ulei dedesupt, sincer nu am verificat de unde e exact dar cred k e de la turbo tin sa precizez ca are 96.000km masina dci euro 3 si nu iam curatat niciodata egr-ul. Am auzit de la mai multi ca e bine sa scoti catalizatorul oricum as fi vrut sa aud si de la voi niste pareri despre catalizatoru asta . Salut si numai bine

                      Comment


                      • #56
                        Daca faci taxi inseamna ca mergi la ITP de 2 ori pe an si la agreere o data pe an.Crezi ca fara catalizator vei trece de ITP? Foarte tare m-as mira..... Eu ti-as recomanda sa lasi acolo unde e catalizatorul si pt scurgerea de ulei du-te la un mecanic sa vada de unde vine problema,nu cred ca e de la turbo, probabil un furtun crepat sau colier desprins.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google