Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Hai ca m-am linistit si eu. Dupa cca 3 luni de nepornit masina (pt. ca am fost plecat) , azi de dimineata la -5 grade , pe langa faptul ca nu ma asteptam sa mai am ceva curent in baterie , si mi-a pornit motorul la prima cheie , surpriza .... functioneaza dracia aia de rezistenta . In cca 5 min. cat am studiat eu masina pe afara , era deja cald in masina , si sufla aer cald. Asa ca , am eliminat o suspiciune .
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #47
      nu este nici o siguranta si este un releu sam cam asa ceva.se aude un pacanit de releu,pe undeva pe sub bord.al meu are aceea rezistenta

      doar modelele de 85 au incalzire suplimentara din cate stiu eu
      Last edited by ovi30; 31 December 2010, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Atunci al meu cum de are? (M70CP)
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #49
          cred ca acea rezistenta merge si la prima treapta a ventilatorului - la mine cadn dau drumul( prima treapta) si motorul se tureaza un pic - si se aude tacanitul in bord - asta chiar daca e dat pe rece (nu AC) si se baga un aer cald.

          Orcum rezistenta aia nu incalzeste faorte tare erul - incalzeste astfel incat sa se dezghete parbrizul si sa nu fie chiar ger in masina.

          Faza cu 2 liniute - cand afara e temp scazuta sub +15 grade celsius - nu mai vad 4 liniute. 4 liniute apar doar daca ieise schumaher-ul din mine si isi arata talentele o perioada mai lunga.
          1.5 dc

          Comment


          • #50
            La MCV e bine sa stai in fata .. cei de pe ultimul rand ( saracii de ei ) . Am testat cu ddt-ul si apa sta la 70 de grade dar la 80 neam sa ajunga in oras , poate daca ma cred racer . In schimb caloriferul electric merge in 2 , 3 minute baga o adiere de caldura .

            Cateva tipsuri pentru cei cu diesel .
            Se pune aeroterma pe recirculare , se porneste motorul si se porneste si aeroterma pe pozitia 1 . Am mai vazut la unele persoane ca ii dau direct pe 4 , mai rau o sa moara de frig , dupa ce parcurgeti 7-800 m merge data pe viteza 2 si dechideti putin recircularea ca sa nu se abureasca geamurile , acum o sa se simta caldura , viteza 3 , 4 dupa a ajuns motorul la 2 linii .
            Daca vreti caldura "la maxim" , temperatura trebuie setata cu o linie inainte de maxim , recircularea pusa si A/C-ul pornit ca sa usuce aerul si sa nu se abureasca gemurile .
            MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

            Comment


            • #51
              Am sa incerc acoperirea grilei din fata sa nu mai intre aerul rece spre motor (si la intercooler si la radiator).
              In oras, drumuri scurte de abia ajunge la 80 grade apa. Lucrez pe inerventii si nu am incotro. Fac acum drumuri dese si scurte din pacate.
              Rezistentele isi fac foarte bine treaba, insa motorul ajunge foarte greu la temperatura optima de functionare. De aici uzuri la greu si caldura mai cu intarziere.

              Comment


              • #52
                f bun acest topic. de cateva zile aud un tacanit sub bord si nu stiam de la ce, concomitent cu cresterea usoara a ralantiului. Am crezut ca s-a stricat ceva dar acum ca am citit mesajele voastre m-am linistit. Si sunt deacord cu ce spun unii colegi ca acel releu care banuiesc ca, cupleaza rezistenta, pleaca doar de la treapta 3 in sus. anul trecut nu prea am folosit aeroterma mai sus de treapta 2 si nu auzeam acel releu si de aici aveam si temeri ca am patit ceva la masina. precizez ca am un laureate 1.5 dci 70 cp. Si am observat ca datorita acestei rezistente dupa aprox. 4 min de mers la ralanti plus alti 2 km caldura se simte, nu sa stai in tricou dar conteaza.

                Comment


                • #53
                  La mine porneste de la treapta 1
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #54
                    @ lau , ce ai scris tu e perfect adevarat . Drumurile scurte nu-s deloc benefice pt diesel, dar ce putem face ?
                    Eu ca sa aduc motorul in parametri , trebuie sa rulez cca 8 km prin oras. Partea proasta e ca nu prea reusesc , ca ajung deja la destinatie , si trebuie sa opresc . Vorba aia cu iarna , nu-i ca vara... se simte din plin, si duce si la un consum de 7 %. urban.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #55
                      Si oare cu husa pe bot in fata nu il ajutam un pic (asa ca si la noi ... cu fular si caciula).
                      Eu cred ca da.
                      M-am gandit sa-i fac doua aparatori care sa le prin cu capse de blugi sau ceva asemanator, sa le pot da jos cand am patru pavele la caldura ...

                      Comment


                      • #56
                        Am si eu o problema, nu imi da caldura la picioare stanga fata(la sofer) deloc, suplimentar in mers la viteze peste 100Km/ora vine pe undeva de sub bord aer foarte rece din exterior cred. Stie cineva ce ar putea fii? unde e localizata tubulatura pe care vine aer cald la picioare sa verific daca am asa ceva sau poate e infundata/ strivita si ce orificii ar fii pe sub bord pe unde ar putea intra aer rece de afara. va multumesc!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google