Zgomot Intens In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Intens In Mers

    Problema la masina mea este ca la viteze peste 40km/h se aude un zgomot puternic, parca din jumatatea din fata a masinii. E un zgomot ca de avion, intens si apare indiferent de treapta de viteze, sau cand schimbatorul de viteze e pe liber.Nu pare sa se infierbante nimic la roti.
    Nu am gasit ceva pe tema asta; daca exista, va rog sa ma trimiteti acolo.

  • #2
    Originally posted by iulian539 View Post
    E un zgomot ca de avion
    Cred ca este turbina ca vad ca ai diesel

    Comment


    • #3
      zgomotul apare si cand rulezi cu masina scoasa din viteza?
      daca nu apare nu cred ca e turbina
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #4
        rulmenti ceva ai verificat ??

        Comment


        • #5
          e ca un suierat?
          sigpic

          Comment


          • #6
            Zgomotul se mentine si cand rulez pe liber. E ca un zzzzzz...Merg de vreo 3 luni asa cu ea. Am saltat-o cu cricul pe spate dar nu stiu cum sa depistez ca are rulmenti defecti, oricum nu infierbanta nimic. Am saltat-o si pe fata si nu am observat nimic deosebit. Stiu ca turbina e intre motor si habitaclu...intotdeauna acolo am avut ulei prelins si cand trageam tare cu masina la deal imi mirosea a ulei ars. La viteze sub 40km/h nu se aude nimic.

            Zgomotul se mentine si cand rulez pe liber. E ca un zzzzzz...Merg de vreo 3 luni asa cu ea. Am saltat-o cu cricul pe spate dar nu stiu cum sa depistez ca are rulmenti defecti, oricum nu infierbanta nimic. Am saltat-o si pe fata si nu am observat nimic deosebit. Stiu ca turbina e intre motor si habitaclu...intotdeauna acolo am avut ulei prelins si cand trageam tare cu masina la deal imi mirosea a ulei ars. La viteze sub 40km/h nu se aude nimic.
            Last edited by iulian539; 10 September 2011, 18:52. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              in mod sigur ai rulmentii dusi. nu trebuie neaparat sa se incinga ceva ca sa fie dusi.ridici fiecare roata pe cric si invarti mai puternic de ea si o sa-ti dai seama care rulment este dus.bafta
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                Am gasit roata pe spate dreapta cu problema; se rotea un pic mai greu si parca macina ceva inauntru. Am schimbat rulmentul vechi, a iesit doar dupa ce am infierbantat tamburul pe aragaz.Rulmentul vechi, cu numele Frantei pe el,avea in el 2 rulmenti conici, cu role. Rulmentul nou e cu bile, a costat 38 de lei.Sper sa nu mai am probleme.

                Comment


                • #9
                  daca ai incins tabburul pe aragaz, ai pus-o (este din fonta si se deformeaza). rulmentul se scoate prin presare. daca ai montat un rulment cu bile, vei avea probleme in curind (puntea spate este proiectata cu rulmenti cu role conice care preiau sarcini radial-axiale). in fine, cit despre zgomotul pe care il percepi in partea din fata, spune-mi daca tonalitatea zgomotului se schimba la viraje (daca se schimba este vinovat un rulment fata). cit despre petele de ulei care le ai in zona turbocompresorului, acestea pot fi vapori de ulei condensati aparuti din circuitul de admisie aer (este normal ca in admisie sa apara vapori de ulei, dar nu este normal ca circuitul de admisie sa comunice cu exteriorul - inseamna fie un furtun cu probleme, adica fisurat, fie un coluer slab, fie o garnitura cu probleme de etansare). Petele de ulei pot proveni, de asemenea de la o etansare deficitara a circuitului de ulei al turbocompresorului. In orice caz nu iti recomand sa mai circuli asa, risti sa distrugi ceva (in cel mai grav caz motorul poate sa "o ia" pe ulei si se duce dracului tot (spargi blocul motor, distrugi biele etc), mai cu seama daca mergi mai sportiv. Iti recomand sincer sa faci o verificare amanuntita a partii de alimentare cu aer (deci si turbo) pentru a nu avea probleme grave.

                  Comment


                  • #10
                    Hai ca l-ai speriat bine, dar pe buna dreptate. Vezi ca si eu am patit sa mi se scurga ulei pe izolatia dintre motor si habitaclu. Problema a fost ca se slabise o conducta de la turbina (are o prindere desteapa: un colier arcuit care se strange singur si daca nu e mufat bine cand se mai umbla in service pe acolo...) si datorita presiunii aparute in timpul functionarii motorului s-a desprins si scapa ceva ulei pe acolo. Daca nici nu prea stii ce are, mai bine mergi intr-un service sa ii faci o verificare.

                    Comment


                    • #11
                      Apropo de zgomote.Spal masina seara si dimineata plec la munca .Pe drum , cand depaseam 80km/h se auzea un zgomot pe care il percepeam ca fiind in partea dreapta fata si semana cu zgomotul de rulmenti uzati . M-am perpelit cateva zile , am tras de roti , nimic . Cand ma uit astazi la masina vad antena bat , drept in sus si atunci mi-a picat fisa . Cand am spalat masina , am ridicat antena sa pot spala plafonul mai usor si am uitat sa o culc la loc .Am culcat antena si vajaitul a disparut . Case closed, dupa cum spunea un clasic in viata !
                      Last edited by cristizzi; 2 December 2011, 21:01.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google