Vibratii La Viteza Mare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii La Viteza Mare

    Am ajuns azi pe A3 si am am mers cu viteza regulamentara de autostrada si am observat ca la peste 120-125 km/h a inceput sa vibreze golanelul meu.
    E normal sau ar fii cazul sa fac niste verificari?

    A 2-a anomalie care am sesizat-o, la iesirea de pe autostrada am simtit in masina un miros de ceva ars, care a disparut dupa 5-10 minute. Acelasi miros l-am mai simtit odata dupa aprox 150 de km, dupa o repriza de mers constant cu 110-115 km/h cam 5-7 minute. De ca le sa fii fost oare? frane?.....

    Pentru lamurir, am un logan dci de 85 de ponei, are 17000 km si aproximativ 1.5 ani. presiunea in cauciucuri fata 2,1 spate 2,2 bari ( pe fata putin mai umflate, pe spate asa scrie pe stalpul B ), uleiul, filtrele schimbate si verificata in iarna asta la 12000 de km.


  • #2
    parerea mea este ca trebuie sa echilibrezi din nou cauciucurile;de acolo e vibratia , iar cu mirosul acela nu stiu ce sa zic, acelas lucru il patesc si eu cand ma dau la ea (parca ar fi miros de ambreiaj ) cam asa se simte.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      Fa si tu o verificare la directie, la jante(sa nu fie strambe, dezechilibrate), la cauciucuri(galme etc). Miros mai poate fi si de la frane se poate sa nu se departeze suficient si sa mearga masina infranata (verifica cand mai miroase daca ard jantele cand pui mana) sauu vezi sa nu pierzi vre un lichid pe undeva si sa pice pe ceva fierbinte si ala sa dea mirosul...
      Last edited by C0nNeXxX; 28 July 2011, 22:25.
      Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

      Comment


      • #4
        Daca ar fi fost de la motor,cutie,ambreiaj cu siguranta le-ai fi simtit si la alte viteze mai mici.Acele vibratii sunt de la cauciucuri(ori denivelari ori nu sunt echilibrate corect).Cat despre directie daca aveai probleme se uzau cauciucurile prematur,tragea stanga dreapta in mers,etc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by C0nNeXxX View Post
          Miros mai poate fi si de la frane se poate sa nu se departeze suficient si sa mearga masina infranata (verifica cand mai miroase daca ard jantele cand pui mana) sauu vezi sa nu pierzi vre un lichid pe undeva si sa pice pe ceva fierbinte si ala sa dea mirosul...
          Nu mai speriati omul degeaba, daca masina are 17.000 km. cum sa fie infranata? E noua ca doar simtea masina.

          Poti merge la o vulcanizare sa reechilibrezi rotile iar daca deja sunt, incearca sa ii dai 140-150, vezi daca dispare tremuratul. Eu asa pateam la dci-ul lui tata, pe la 130 vibra nitel iar in viteze mai mari nu mai vibra nimic.

          Legat de miros, 99% iti miroase de la catalizator deoarece nu prea dai turatii la masina (3000-3500) iar toate depunerile care au loc in timp in catalizator se ard la turatii mai mari si mers constant.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru clarificari, cand ma intorc am sa merg cu rotile la reechilibrat. rotile sunt cele noi din fabrica si ce e drept, cand le-am schimbat in primavara nu le-am verificat.
            cu mirosul - in timpul mersului nu am simtit nimic, numai dupa ce am incetinit la iesire. si ambreajul miroase altfel, de vreo 2 ori l-am incins bine si s-a simtit in masina. mirosul de ieri era, hm... sarat(NaCl)
            multumesc inca odata de raspunsuri

            Comment


            • #7
              eu am avut aceeasi problema si am descoperit ca gentile sunt ovale ,le-am schimbat si nu mai am probleme

              Comment


              • #8
                inaite de echilibrat uitate pe interior la geanta daca s-a adunat mizerie si asta poate fi o cauza,eu asa am patit acum trei ierni,dupa ce am dat jos mizeria a trecut totul

                Comment


                • #9
                  deacord cu lenard, 90% de acolo e problema, mai ales daca speli masina la spalatorie cu jet! Nu ar fii problema asa mare daca nu ar incerca sa curete jantele pe interior (sau etrierul cum zic ei) Cei de acolo din politete zic ca iti curata dar iau noroiul doar pe o parte de roata si asa ramane dezechilibrata....

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google