Am probleme sau e ceva normal ? m-as mira sincer ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prietene stai sa iti explic


    aburul- deci umezeala deci apa vine din motor.. Acolo in motor unde ai apa-in motorina care intra (dar aia nu prea se vede ca e f putina) sau de la sistemul de racire care prin functia lui trebuie ca sa raceasca motorul si asta se face cu ajutorul apei care trece prin lbocul motor si chiulasa. Si de aici si problema

    Daca e arsa garnitura de chilasa atunci exista marea posibilitatea ca din sistemul de racire sa intre apa int-run cilindru (sau mai multi) si atunci se duce apa din sistemul de racire. Nu trebuei sa fie mare- doar un por si e de ajuns ca la 5-600 km sa completeze cu cel putin 1 l de lichid de racire.
    1.5 dc

    Comment


    • #17
      Prietene, intrebarea mea a fost simpla: Ce legatura are lichidul de racire cu aburul scos pe evacuare!Oarecum ai dreptate...Vag dar problema vine de la diferenta de temperatura dintre gazele de esapament si aerul din atmosefera, o sa observi ca in zilele cu temperatura scazuta si umiditate mare, esapamentul scoate aburi si mai mult!Deci poate sa-ti scoata tie aburi si ca locomotiva ca lichidul de racire ramane la locul lui!
      In al doilea rand ce spui tu cu lichidul pierdut datorita garniturii arse sau altele, omul nu a specificat ca pierde lichid iar plus de asta trebuia sa aibe probleme cu martorul de presiune ulei pentru ca-i contamina uleiul si avea probleme cu ungerea!
      In al treilea rand cei care mai dati si puncte negative la reputatie, aveti simtul raspunderii sa va si semnati!Daca si intr-un forum suntem lasi in realitate mi-e frica sa ma gandesc!
      Numai bine!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Corect darksid3.....
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #19
          Si tot imi iau puncte negative (nu ca m-ar deranja) dar macar daca bateam campii!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Orice persoana cu cunostinte reale de mecanica stie foarte bine de la ce vin vaporii de condens, de aceea nu ma dumiream care e legatura dintre lichidul de racire si condens!Motoarele sunt termice deci e logic condensul!Pana la urma e vorba de fizica mai mult!Eu respect punctul tau de vedere dar e bine ca atunci cand postam, rezolvarea sau raspunsul sa fie corect si complet, altfel riscam sa inducem lumea in eroare!Nu ma deranjeaza ca mi-ai dat negativ la reputatie ca sunt destul de matur dar daca citesti atent o sa vezi ca gestul tau a fost gratuit!Scopul este de a rezolva eventuale probleme cu sugestii si observatii corecte!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              A fost o neintelegere. Poate din graba nu am scris. Dar este o posibilitatea ca sa fie arsa garnitura.
              Dar cat condens sa fie... Poate sa fie in motorina- a condensat in rezervor si paote ca avea mai putina motorina. Dar trebuia sa ii se aprinda martorul de apa in filtru de motorina.
              Last edited by mae; 12 June 2008, 08:31.
              1.5 dc

              Comment


              • #22
                Originally posted by MariusTm29 View Post
                de 1 luna si ceva am achizitionat un logan dci 85 cp

                ce obser eu este ca dupa ce merg cu el si ma opresc la semafor sa dau un exemplu scoate fum pe toba in mers nu face asta si chiar daca ma opresc nu tot timpul scoate fum iar daca scoate scoate fum in jur de 2 - 3 secunde pe urma gata nu mai scoate nimika .... ce sa fie oare ?
                atunci cand intra turbo in functiune scoate un pic de fum dupa aia gata

                Comment


                • #23
                  Probleme la relanti 1.5 dci 85 cp

                  Am si eu o problema la relanti motorul tinte sa scada la turometru de la 900rpm la 800rpm apoi revine la mersul normal dupa citeva secunde apare acelas efect. La reprezentanta nu s-a constatat nici o roblema ,masina este un symbol 2008 1.5dci 85 cp cu 45.000 km

                  Comment


                  • #24
                    Daca stii ceva dati cu parerea, daca nu mai bine taci , poti sa induci si pe alti in eroare . Daca ai garnitura ciupita la apa clar nu mai poti merge cu masina apa nu trece in camera in ardere ci invers ,trece compresia in circuitul de racire si , FIERBE MOTORUL , sau cand este oprit ar putea trece apa in capatul pistonului daca sa mers mult cu garnitura ciupita si in acest caz masina nu va mai porni.
                    Asadar aburul este de la condensul din esapament toate masinile scot abur acesta fiind si principalul motiv pt care toba finala rugineste si se arde mai repede.
                    Cu respect,

                    Comment


                    • #25
                      Ai citit data primului post, asa e?
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #26
                        Din postul 1 si 10 nu inteleg nimic deoarece lipsesc multe semne gramaticale si exprimarea este deficitara.

                        Masinuta este cumparata de noua sau SH?
                        Cati km are ?
                        real power..... diesel power by

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google