Logan 1,2 16V Sau Kia Rio Rio 1.4 GSL MT COMFORT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gabriel2009 View Post
    In cazul meu se pare ca masina era "suspendata" in zapada si de aceea nu functiona nici un sistem, n-avea cum. Pe viitor voi degaja mai insistent zapada.
    I rest my case !

    @ eugen la Crafter cand intram atat de tare in curba incat sa lungesc franarea pana aproape de apexul curbei intra ESP ul chiar daca aveam frana apasata. la fel si cu acceleratia. putea sa fie ridicata si ESP ul lucra. dar na Crafterul e altceva

    la alte masini cu ESP nu am incarcat. de obicei cand intra ii dadeam mai tare gaz

    Comment


    • Si am mai gasit ceva referitor la "conditii speciale de rulare" in manual, Cand ramai "suspendat", se recomanda folosirea tr.2-a si in "NOTA" sistemul ESP trebuie dezactivat!

      Comment


      • vrei sa iti faci thread la my ride ? pui poze, scrii impresii, povestesti despre revizii. existe sectiune pentru alte marci.

        Comment


        • Originally posted by eugenmanea View Post
          Ca fapt divers- frate- miu are un BMW seria 3 cu tractiune pe spate. A zis ca zilele astea ii venea sa ii dea foc cu toate sistemele de pe BMW ))))))
          Foloseste BMW, iarna?

          Am un E90 si 4-5 luni/ an (iarna)nu iese din garaj. Mi-a ajuns o iarna de emotii cu el.
          Doar cu X Drive mai faci o cioaca, acolo unde e disponibil.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • iata attach:
            Attached Files

            Comment


            • Nu stiu daca exista mai multe sisteme ESP- cert e ca Volvo S60 care este totusi masina care costa cam cat Crafterul...e la fel ca la mine.Cand o sa am ocazia o sa incerc si pe BMW seria 3

              Gabriel- deci pana la urma ai pe masina si ASR sau doar ESP?
              Cand vrei sa pleci de pe loc pe zapada ai impresia ca patineaza ambreiajul si se aprinde becul ESP?
              Eu stiam ca ESP are implicit si ASR..dar nu sunt sigur.

              Daca zapada e f mare si nu reusesti sa iesi cu ASR u, e indicat sa il dezactivezi ca sa incerci prin metoda clasica- balansul.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • @ eugen

                o costa Crafterul cat Volvo da nu se compara ca si condus mase puse in miscare forte si inertii. adica il tii mult mai greu in lesa decat un turism
                la Crafter am avut cel mai smecher sistem ABS dintre toate autovehiculele cu care am mers pana acum.

                Comment


                • Ma refeream la faptul ca prima data m-am gandit 'oi avea eu un ESP mai low cost' dar dp ce am vazut ca si o masina scumpa si cu pretentii face la fel m-am linistit.
                  O sa mai fac niste teste cu viteza mai mica -poate am gresit eu ceva in test, sau poate am dus eu prea la extrem sistemul (teoretic ESP ul iti regleaza traiectoria transferand cuplu de pe o roata pe alta pentru echilibrare, dar daca masina era in frana de motor iar curba era de 90 grade... poate ca nu a avut ce sa transfere suficient sa echilibreze masina...cand am accelerat masina a luat curba perfect).
                  Chiar sunt curios daca ESP ul lui Gabriel are si ASR.
                  Un prieten cu Megane 3 care are ESP imi tot zicea ca el nu are ASR..ca la el cand pleaca de pe loc patineaza pur si simplu... nu prea imi venea sa cred, stiam ca ESP ul are implicit ASR.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • ESP ul iti reguleaza mai ales franele. in derapaj franeaza de capul lui rotile incercand sa corecteze traiectoria . cateodata reuseste cateodata nu

                    ASR fara ESP exista. ESP fara ASR exista

                    oricum ESP ul te infraneaza mai mult decat maximul cu care poti aborda curba respectiva. o Kia ca a ta fara ESP condusa corespunzator scoate viteze mai mari in curbe decat una cu ESP

                    la tine probabil ESP intra cand masina incepe sa derapeze sau deja a derapat. ehhh la Crafter intra cu mult inainte sa inceaa derapajul.

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post
                      ESP ul iti reguleaza mai ales franele. in derapaj franeaza de capul lui rotile incercand sa corecteze traiectoria . cateodata reuseste cateodata nu
                      .
                      Stiam ca de treaba asta se ocupa mai mult EBD ul (are si Loganu). Distribuie corect frana astfel incat sa nu piarda aderenta niciuna din tari.
                      Pe mine de 2 ori m-a ajutat ESP ul in adevaratul sens al cuvantului si cred ca deja s-a scos banii ca mi-a cam salvat viata.
                      1. Testul elanului la 120 la ora cand mi-a aparut o vaca in fata pe autostrada in Grecia.
                      2. Cand la 100 la ora am prins o portiune de gheata cu sleauri.

                      Obtii rezultate mai bune in curbe decat ESP ul daca te cheama Titi Aur.
                      Daca esti sofer normal fara cursuri si fara experienta necesara si vrei sa fii mai tare decat ESP ul- ajungi la stirile PROTV ca te-a salvat Smurdu.
                      Last edited by eugenmanea; 29 January 2012, 11:22. Reason: Automerged Doublepost
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • aici tine de fiecare cum apreciaza suprafata distanta de franare apexul curbei si cat de tare si repede trage de volan...toate astea pe surafata cu aderenta redusa. sa faci giumbusliucuri pe sosele publice...noot !

                        diferentele intre ESP si nonESP sunt considerabile daca stii sa tii masina

                        la fel ca la ABS...fara el te opresti mai repede si pe uscat dar mai ales pe zapada/gheata

                        Comment


                        • eu am avut placerea de a merge aproape un an cu kia cee'd o masina foarte tapana cum se zice la noi si foarte ok in privinta dotarilor stabila spatioasa etc....stiu cum este cu garantia daram impresia ca nu pra va fi folosita..........parerea me aca si kia rio este cel puti la fel de buna.......cu acest model de cee'd am mers 1.4 109 cp si doatera standard...bine inteles dotarea standard este mai mult decat ok(aer conditionat abs asr mp3 si multe altele)
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • "Asteptam vesti de la colegul Gabriel daca are sau nu ASR si daca ii functioneaza ESP ul" @eugenmanea
                            Da ESP-ul functioneaza, l-am testat chiar si in linie dreapta dar pe gheata ciupind acceleratia mai tarisor dar fara sa piarda traseul, asa cum ai spus palpaie becul indicator al ESP-ului, si din ceea ce m-am informat ESP-ul este peste ASR, adica il include!
                            De aceea cei de la dealer mi-au recomandat i30 in loc de i20, acesta din urma nu are in dotare ESP fiind o masina doar de oras!
                            Masinutza este super! Se descurca bine chiar si pe drumurile acestea "alunecoase"!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google