Repartitor Frana Stricat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eficieta franarii este cam 70% pe puntea fata si ~30% pe puntea spate. In conditiile cand masina este incarcata repartitorul deschide proportional cu sarcina de pe puntea spate, permitand sistemului de franare o mai mare eficienta pe aceasta punte. Verificarea functionarii repartitorului se face incarcand succesiv puntea spate, pe standul de verificare eficienta franare.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      eu recomand sa mergi totusi la un stand.nu incercati asa ceva acasa!viteza nu foarte mare inseamna 30 km .daca franele sunt cat de cat in regula ,suprafata este dreapta si uniforma ca umezeala , ar trebui sa te duci tot inainte la franare fara prea mari devieri de la traiectorie.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        adica sa bag saci cu ciment/nisip in potbagaj si sa vad cum franeaza dupa ceea nu ? eu nu am observat nici o problema la sistemul de franare , dar vroiam sa ma asigur ca-i bun

        Comment


        • #19
          problema se manifesta la gol.cel mai frecvent pateam asta la papuc sau la vechea dacie cand raportul de franare era invers ,adica tinea spatele mai tare ca fata iar daca franai ajungeai invers.la icarcare deja nu mai este asa mare problema.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #20
            aceeasi problema o am si eu, repartitorul blocat pe deschis, asa a zis nenea mecanicosu.
            partea frumoasa e ca nu se repara ci se schimba cu totul, costa in jur de 200 lei.
            partea si mai frumoasa este ca la itp ala mi-a zis ca franele spate sunt in parametrii
            eu ce sa mai inteleg?

            Comment


            • #21
              chiar dac repart este bulit ai frane. problema e ca la franare brusca nu mai deblocheaza rotile spate adic nu taie presiunea si vei derapa, mai ales acum pe gheata pt. siguranta ta e musai sa-l schimbi in urma cu vreo 20 de ani am neglijat aceasta problema la dacia si cand am avut o franare puternica am prins pietrisul de pe marginea soselei si m-am rasturnat nu ma intreba prin ce am trecut...

              Comment


              • #22
                adevarul e ca inainte sa dea zapada m-am dus sanie cativa metri la o frana mai puternica.o sa-l schimb zilele astea.eu am vrut sa scot in evidenta ca macar de 2 ori pe an masina trebuie verificata si "ochiometric" pt eventuale scurgeri sau depuneri de coroziune, chiar daca pe tester sau cum a fost cazul meu la itp, a iesit perfect .

                Comment


                • #23
                  Sper ca nu vorbiti de variante cu echipare ABS: aici repartitorul de frana nu exista ca piesa, atributiunile acestuia cad in sarcina repartitorului electronic de franare, o rutina in softul calculatorului.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    amice.. e clar ca vorbim de cele fa ra a.b.s. ... cel putin eu dacia mea din 82 nu stia ce-i ala a.b.s.

                    Comment


                    • #25
                      vb de versiuni fara abs, al meu e logan laureat 1.4 dec 2005.

                      Comment


                      • #26
                        Am verificat si eu repartitorul azi, tind sa cred ca e mort. Din ce stiam eu, la apasarea pedalei de frane, acea tija din interiorul acelui burduf de cauciuc ar trebuie sa execute niste miscari sus-jos. La mine sunt doar niste zvacniri, abia se misca sus-jos. Bineinteles masina era goala...O mai fi bun repartitorul sau sa pun bani deoparte pt altul? Oricum in vara urmeaza revizia generala la frane, schimb discuri, placute, verific tamburii, cilindri de frana, furtunele.

                        Comment


                        • #27
                          Repartitorul de franare sau limitatorul de franare, are rolul de a distribui forta de franare pe rotile din spate in functie de incarcatura vehiculului; verifica pozitia parghiei care vine in contact cu limitatorul daca isi modifica pozitia in diferite stadii de incarcare(greutate pe puntea spate). In general testul de franare la stand iti va da un verdict asupra functionarii sau nu a repartitorului.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            O sa verific zilele urmatoare treaba asta. Ultima oara tin minte ca se misca tija.

                            Comment


                            • #29
                              Tija aceea limiteaza cursa pistonasului din repartitor; se mai poate intampla sa se blocheze oarecum si atunci chiar ca nu mai are nici o influenta pozitia tijei.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google