Probleme ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj

    Daca poate sami spuna cineva cam cind au schimbat ambreiajul la logan 1,4 benzina

  • #2
    Cine sa-l schimbe???

    Comment


    • #3
      Intiesc ce vrei sa afli; nu exista un numar anume al kilometrilor rulati, dupa care trebuie inlocuit ambreiajul; il schimbi cand se defecteaza .Unii au mers si 80.000, altii mult mai putin; depinde si de piciorul stang. Eu am avut 1.4, am facut 44.000 fara sa-l schimb.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Ambreiajul il strici tu (il uzezi prematur) sau se strica el (defecte de fabricatie, uzura foarte mare 100.000+).
        In cazul meu, mi s-a spus si recomandat la reprezentanta sa il schimb in urma cu 6 luni cand aveam 63.000km si aveam trepidatii la plecarea de pe loc - care se rezolva cu o turare la 1.500rpm. Acum am aproape 73.000 si inca merge bine, si la urcare si incarcat... Doamne ajuta sa mai mearga asa macar inca 15 mii de km.

        Comment


        • #5
          adica tu cat il turai? 1000 sau 1200 ca sa pleci de pe loc? cum sa nu trepideze. si 1500 e putin de cele mai multe ori, la benzinar.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            O turatie prea mare la plecare implica in mod normal o apasare prelungita pe ambreiaj, eliberare foarte lenta, deci patinare inutila, asta in cazul in care nu vrei sa pleci in stilul "smuls"; o turatie prea mica supune elementele de amortizare a discului la eforturi si trepidatii de asemeni neplacute. Prelungirea timpului de plecare "omoara" in timp discul de ambreiaj.
            In conditii normale se da un "ton" usor motorului, functie de sarcina, suficient pentru a pune in miscare masina.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by zeegermans View Post
              adica tu cat il turai? 1000 sau 1200 ca sa pleci de pe loc? cum sa nu trepideze. si 1500 e putin de cele mai multe ori, la benzinar.
              Dar tu cu ce turatie pleci de pe loc, 2000-2500?

              Comment


              • #8
                peste 1500 de cele mai multe ori. incearca sa pleci cu 1500 de pe loc atunci cand ai ac-ul pornit. iti cam da in nas.
                internal combustionizer

                Comment


                • #9
                  Daca sincronizati perfect ambreiajul cu acceleratia, poti pleca cu motorul turat usor peste 1000rpm; e totusi treapta 1. Daca accelerezi prea mult inaintea cuplarii efective a ambreiajului vei avea intotdeauna patinare inutila.
                  Pana la urma fiecare pleaca asa cum s-a invatat si cum se simte mai stapan pe masina (teama de a nu opri motorul)
                  Last edited by IancuMIC; 29 August 2012, 14:36.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    da, asa cum sunt oameni si in extrema cealalta, nu-l tureaza de teama ca se strica si n-au trecut in viata lor de 3500 ture la benzinar (nu la pornire ci in general), nici in depasiri.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      @IONEL 75
                      Uite unde trebuia sa postezi..
                      Da-i cu "sărci" altadata, inainte.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google