Salut.N-am mai scris de la vreo 40000 km,acum am 70000.A aparut si prima problema serioasa,mi s-a stricat fulia de la alternator care este cu o garnitura elastica(fulia).Defectul a aparut la 7000km dupa ce a fost schimbata distributia si cureaua de accesorii. Intrebari:
-defectul poate sa fi aparut pt ca a fost prea intinsa cureaua;n-am vazut sa fie folosit vreun dispozitiv de masurare a tensiunii in curea;
-rola de intindere a curelei de accesorii are vreun arc(diesel cu servodirectie,fara AC);
-as avea mare nevoie de Manualul Logan Diesel cu motor K9K-K7;de exemplu pentru asezarea curelei pe fulii;unde ramane un sant liber?!
Va multumesc mult si astept pt manual.
-defectul poate sa fi aparut pt ca a fost prea intinsa cureaua;n-am vazut sa fie folosit vreun dispozitiv de masurare a tensiunii in curea;
-rola de intindere a curelei de accesorii are vreun arc(diesel cu servodirectie,fara AC);
-as avea mare nevoie de Manualul Logan Diesel cu motor K9K-K7;de exemplu pentru asezarea curelei pe fulii;unde ramane un sant liber?!
Va multumesc mult si astept pt manual.
Comment