Nu Tine Relantiul, Se Opreste

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Tine Relantiul, Se Opreste

    Este vorba de un logan 1.6 din 2005 care nu tine relantiul. Cand iau piciorul dupa acceleratie moare motorul. Am fost la 2 serviceuri au pus-o pe tester dar mi-au zis nu au nimic ,unul singur mi-a spus ca e posibil sa fie de la benzina si sa cumpar niste aditivi sa ii pun, dar degeaba la fel a facut. motorasu pas cu pas a fost curatat anul trecut. Pe tester nu a aparut nici o eroare ca si cum totul ar fi in regula si au zis ca nu au ce sa imi faca. Vreo sugestie? a mai patit cineva asa ceva?

  • #2
    Verifica cele doua garnituri de la corpul clapeta-fluture (mai ales cea inferioara)
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • #3
      si mie mia facut la fel. intro seara mam dus in buc si am bagat benzina de la lukoil-ul ala de la pajura de akolo masina a mai mers pana la arcul de trimf dupa a incput sa se opreasca dabia plecam cu ea de la semafor k trb sa o tin turata si knd bagam in viteza trb sa o turez nam stiut ce are si niki un mecanic nu a stiut dupa trb asta am bagat la de omv maxi 100 sau cum ii zice dar la fel facea k mai avea benzina de l lukoil am sm iesit cu ea pe afara si am turata pe loc vreo 30 de min pana sa dus benzina si nu mai mia facut nicio figura.. de la benzina este...

      Comment


      • #4
        Daca este de la benzina (si n-ar mira pe nimeni ca la noi se pune apa in benzina) ar trebui sa consume benzina din rezervor si sa bage alta mai buna ca sa vada real daca asta e cauza. Daca nu, poate sa incerce sa schimbe motorasul pas cu pas cu altul nou; chiar daca a fost curatat cel vechi, e posibil sa nu mai functioneze corect.

        Comment


        • #5
          Originally posted by walker01 View Post
          Pe tester nu a aparut nici o eroare ca si cum totul ar fi in regula si au zis ca nu au ce sa imi faca.
          Diagnoza,nu inseamna doar citirea codurilor de eroare! Valorile reale,citite si interpretate corect,arata cu mare precizie,calea de urmat si solutia ce trebuie adoptata.In cazul de fata,citirea valorilor date de MAP,arata daca motorasul pas cu pas,are probleme de etansare sau clapetul nu se inchide corect din cauza mizeriei.Referitor la calitatea benzinei,avansul se regleaza automat,functie de cifra octanica a acesteia(intr-un anumit domeniu dat)conform detonatiilor citite de senzorul de detonatie.Cind domeniul este depasit...,Dumnezeu cu mila!

          Comment


          • #6
            Originally posted by walker01 View Post
            Este vorba de un logan 1.6 din 2005 care nu tine relantiul. Cand iau piciorul dupa acceleratie moare motorul.
            Rezolvarea problemelor tale, legate de relanti, se afla aici.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google