Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun.Deci la logan 65 dci 3 spire, la 70 cate spire pana la urma ? 5 sau 6?
    PS:merge treaba asta si pe Golf IV sau Laguna 2?Are bastonasu magic?
    sigpic

    Comment


    • Cred ca un soft de la RENAULT era .. eram la mecanic si el avea testeru si imi spunea toate datele

      Comment


      • Originally posted by sedativ18 View Post
        Concluzia mecanicului meu , a mecanicilor de unde am cumparat turbina si a mea ... TIJA MAGICA
        adica ai cumparat alta turbina, ai montat-o, ai surubarit la tija si apoi s-a dus? sau era turbina originala? masina ai avut-o tu de noua?

        conteaza si cum o conduceai tu, daca o lasai bine sa se incalzeasca inainte sa-i dai talpa, daca accelerai progresiv pana la un 2000, apoi tare, daca o lasai sa se raceasca, daca aveai ulei bun, schimbat la timp, etc.

        oricum, daca ai aflat de tija westgate, stiai si riscurile implicate.
        internal combustionizer

        Comment


        • Originally posted by sedativ18 View Post
          Cred ca un soft de la RENAULT era .. eram la mecanic si el avea testeru si imi spunea toate datele
          testul se face in sarcina pe treapta 3 sau 4, cu masina pe loc nu face prea multa presiune .

          Originally posted by Pacco View Post
          Bun.Deci la logan 65 dci 3 spire, la 70 cate spire pana la urma ? 5 sau 6?
          PS:merge treaba asta si pe Golf IV sau Laguna 2?Are bastonasu magic?
          nu e nimic fix , totul depinde de filet si de taria arcului sau ce are ciuperca aia in interior . D-aia trebuie dat progresiv si facute teste cu diagnoza de drum pana ajungi unde vrei .Poti sa dai 10 spire si sa creasca la 1 bar , sau poti sa dai 3 si sa ai deja 1.5 .
          In principiu merge la orice are "ciuperca" de wastegate dar daca pe furtunele alea mici de vacuum e si o valva electronica,poti sa o dereglezi cum vrei ca ea tot o sa deschida cand ii zice calculatorul , cum e la dci 85cp.
          Last edited by Cristi_Xp; 16 September 2011, 22:05. Reason: Automerged Doublepost
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Am inteles.Pacat ca nu am si eu..
            sigpic

            Comment


            • @zeegermans
              Ai inteles gresit ... am surubarit la turbina originala si apoi s-a dus ... masina o am de un an si am luat-o la 47k .. acum am 66k
              Dupa ce s-a dus am luat alta reconditionata si cu garantie 6 luni (pret 900 lei + asta a mea busita )

              Comment


              • Originally posted by sedativ18 View Post
                Concluzia mecanicului meu , a mecanicilor de unde am cumparat turbina si a mea ... TIJA MAGICA
                mi se indoaie total ca a crapat din cauza modificarii tijei wastegate.
                mai degraba tu aveai deja o problema la turbina si prin modificarea presiunii ai grabit moartea ei. cine stie cum a condus cel de la care ai cumparat masina. am vazut o gramada de taxi-uri cu turbina cazuta la 50k din cauza mersului subturat pentru a scoate consum mic.

                colegul are un MCV 85cai, resoftare stage 2 si 2 spire la wastegate. dupa 45.000km inca nu a crapat nimic.
                de precizat ca omul pana la 65.000km facuti intr-un an, a schimbat 3 seturi discuri de frana si 4-5 de placute. asta ca sa se inteleaga cat de animalic merge.

                eu circul de vre-o 3ani cu 1.3bar, cel putin 30.000km de atunci.

                update:
                colegul a ajuns la 120.000km, eu la 104.000km
                Last edited by crististreulea; 27 February 2013, 09:35.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • Ca sa nu am nici cea mai mica indoiala nu o modific si gata. Am masina sh si nu stiu adevarata iei stare cu toate ca merge impecabil(nu si cind am luat-o cind era puturoasa rau)Scoate fum la demaraje dar cred ca nu merita sa ma joc atit timp cit nu e noua.

                  Sa mai zis si se va mai zice ca totul e pe propri raspundere.
                  sigpicPasionat de MCV si natura

                  Comment


                  • Nici mie nu-mi vine sa cred ca ti-a crapat turbina din cauza tijei.am si eu date 2 spire si am vreo 3000 km(de la modificarea tijei) si crede-ma ,nai vrea sa stii cum conduc.

                    Comment


                    • Streulea te astept cu un tutorial despre verificarea etanseitatii sistemului turbo..
                      sigpic

                      Comment


                      • Am dat 4 spire la tija si am facut cam 30000km de atunci si nici-o problema.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • Salut ! Vin si eu cu urmatoarea intrebare . La audi A6 din 98 1.9 diesel exista aceasta tija ? Deoarece am observat ca scoate cv mai mult fum dupa resoftare si din ce am inteles din posturile anterioare ca aceasta "tiganeala" ar mai diminua putin fumul . Si ca o completare , la 1.5 65cp stock daca dau 2spire se simte ceva diferenta sau se poate intampla cv din simplul motiv ca nu e resoftat ?

                          Comment


                          • Eu acum am o intrebare, din calculul Kw/Cp mi-a iesit ca a mea are 68 de cai. Deci, ce varianta am eu?) De 65 sau de 70? Cei care aveti modelul de 70, ati dat 6 spire?

                            Comment


                            • dci 65cp cu soft de la dimsport si 3 spire operatiune facuta acum 2 ani
                              60.000 km de cand am softul fara probleme nu ciupe ulei nu a crapat turbina

                              doar un furtun cand am data 4 spire .)
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • Originally posted by gabonz View Post
                                Salut ! Vin si eu cu urmatoarea intrebare . La audi A6 din 98 1.9 diesel exista aceasta tija ? Deoarece am observat ca scoate cv mai mult fum dupa resoftare si din ce am inteles din posturile anterioare ca aceasta "tiganeala" ar mai diminua putin fumul . Si ca o completare , la 1.5 65cp stock daca dau 2spire se simte ceva diferenta sau se poate intampla cv din simplul motiv ca nu e resoftat ?
                                tot ce inseamna motorizare turbo are acea tija ce se poate regla. fara resoftare nu inseamna mai nimic reglarea tijei. ii dai aer si nu prea are ce sa arda, doar uzezi turbina. stock are 0.8bar, 2 spire duce la 1bar, 3 spire 1.3bar.


                                Originally posted by loloatevistul View Post
                                Eu acum am o intrebare, din calculul Kw/Cp mi-a iesit ca a mea are 68 de cai. Deci, ce varianta am eu?) De 65 sau de 70? Cei care aveti modelul de 70, ati dat 6 spire?
                                cei de la dacia au rotunjit 68 la 70 cai, deci ai varianta de 70 cai.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google