4 x 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si eu as ramane tot la o Niva. Mi se pare o masina corecta din toate punctele de vedere
    Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

    Comment


    • #47
      dusterul cu esp cred ca poate merge si cu rotile supendate una pe fiecare punte. am vazut filmulet cum la inceput roatile din noroi patinau, apoi tremurau si in tremuraturile astea, alealalte doua roti scoteau masina din rahat. nissan pathfinder/navara, tot cutie de transfer cu ambreiaj comandat electronci are, ca si xtrail/qashqai (care s-a pus de fapt si pe duster) sau renault scenic sx4/koleos. kangoo 4x4 avea un sistem fain, dar din auzite destul de sensibil sistemul hidraulic. la 8000 de euro gasesti subaru forester, lada niva (in care poate sa si ploua si stai ca-n autobuzul 33, caldura din parti si loc ca pe valiza in cala avionului, dar foarte buna in offroad) sau mercedes g-klasse, de-ala din anii '85-'90, cu 3 diferentiale mecanice, toate blocabile manual. asta ultimul, urca unde nu ajunge taf-ul.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Neatza!
        Merci de sfaturi, din pacate ieri n-am avut numai probleme cu zapada, au fost probleme si cu netul. Asadar, dupa ce a revenit, m-am tot uitat dupa masini. Loganul nu-l dau, e super ok masina si economica pana acum. Cred ca o sa zboare din parcul meu auto Peugeotul, asta dupa ce-l scot din service (busit in spate, in parcare, de un artist al volanului ...). Masina e ok, dar fiind break, cu toate nebuniile de pe ea, ABS, ESP si alte minuni din trei litere, e usoara pe spate si cu tot cu cauciucurile de iarna e naspa in anotimpul asta. Ca sa va faceti o ideie, cam asa aratau ieri strazile pe la noi: http://www.youtube.com/watch?v=yffWnW8ba2g . Dupa cautari am vazut ca un Patrol Y60 sau Y61 is ok la pret, in jur de 4 - 5000 eur, masina inmatriculata si cum spunea cineva mai sus, cauciucuri bune sa ai la ele si consumabile schimbate la timp ca, in rest, nu prea ai probleme cu el. Din cate am citit, multe din ele au fost aduse de afara si inmatriculate ca autoutilitare si au taxe mici. Oricum, acum nu mai e valabila taxa de prima inmatriculare pentru vehicule inmatriculate inainte de 2007 si taxa asta nu trebuie sa o iau in calcul. Raman impozitele ... Tot de pe net am aflat ca acum, in Bulgaria, pot inmatricula pe numele meu masina, fara a avea acea problema cu circulatul timp de 3 luni pe an si ma bate gandul sa o inmatriculez acolo, ca deh, statul roman vrea bani multi, o sa ma pun la punct cu legislatia (nu stiu daca impozitarea mica la autoutilitare e valabila si in cazul persoanelor fizice sau doar in cazul firmelor). Patrolul ar fi prima optiune, dar o sa ma uit si dupa LandCruiser si Niva. In rest, nu am avut aparatul foto la mine, dar inzapezite pe aici au ramas Touaregi X5,6, ML-uri, Dustere (erau doua ale unei firme de paza ce se scoteau unul pe celalalt din nameti ...).
        sigpic
        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

        Comment


        • #49
          te rog intra pe club 4x4,iti faci o prezentare ,asa se cere, iar acolo daca ai timp poti afla raspuns la toate intrebarile care te macina.......sunt posesor de 4x4 ,am avut si samurai ,momentan ne distram cu un patrol dar ........depinde ce vrei de la o astfel de masina.acolo o sa gasesti plusuri,minusuri la fiecare 4x4 care se poarta ,deci nu pot decat sa-ti urez bun venit dar pe 4x4.
          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

          Comment


          • #50
            uite o masina informativa

            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


            cam ce probleme sa mai ai cu asta ?
            daca te stresezi un pic ii pui senile
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #51
              vreau si eu un pret la cauciucurile Patrolului!
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • #52
                De multe ori aspectul comercial nu este de ajuns sa iesi si din cea mai crunta balta asezonanta cu un noroi lipicios.
                In primul rand iti alegi un 4x4 in functie de ce vrei sa faci . daca vrei doar sa iesi din zapada in sezonul asta ,mai bine iti dai pace ,ii doar un moft ,daca ai intrdevar ai nevoie ptr. ati consuma adrenalina in urcari spectaculoase si in impachetari cu namol atunci ,sigur iti trebuie mai mult decat o jucarie de duminica .dar totul costa si costa destul de mult.
                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Seba View Post
                  dusterul cu esp cred ca poate merge si cu rotile supendate una pe fiecare punte. am vazut filmulet cum la inceput roatile din noroi patinau, apoi tremurau si in tremuraturile astea, alealalte doua roti scoteau masina din rahat.
                  inseamna ca esp-ul e tot schepsisul la duster. ce am condus eu, n-avea esp.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by samy0388 View Post
                    uite o masina informativa

                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                    cam ce probleme sa mai ai cu asta ?
                    daca te stresezi un pic ii pui senile
                    " blackufo te rog intra pe club 4x4,iti faci o prezentare ,asa se cere, iar acolo daca ai timp poti afla raspuns la toate intrebarile care te macina.......sunt posesor de 4x4 ,am avut si samurai ,momentan ne distram cu un patrol dar ........depinde ce vrei de la o astfel de masina.acolo o sa gasesti plusuri,minusuri la fiecare 4x4 care se poarta ,deci nu pot decat sa-ti urez bun venit dar pe 4x4. "

                    Am urmat sfatul userului @blackufo si mi-am facut cont pe forumul respectiv pentru a afla detalii cu ce ma intereseaza. Exact cum spune si el, aspectul comercial nu te scoate din kko. Din tot ce am citit pe acolo, clar o sa fie un Nissan Patrol Y60 scurt, prea multe comentarii favorabile pentru masina asta si multi ce au renuntat la alte atelaje mai scumpe in favoarea ei. Mecanica simpla si eficienta, electronica doar cat sa o ajute si nimic mai mult. In rest, mai trebuie sa gasesc o masina ok la pret, sa bag niste bani in cauciucuri eficiente cu adevarat si sa-i schimbi consumabile la timp. Si nu e moft ca o iau doar pentru zapada, dar, din cate vad, am mai ramas doar cu doua anotimpuri, iarna crunta si vara super calduroasa ... Iarna asta mi-am furat-o rau, dar sper sa nu mai am problema si iarna viitoare. Daca nu reusesc sa-mi iau un 4x4 ok, montez aruncatoare de flacari pe Logan si gata . (evident, glumesc)
                    sigpic
                    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                    Comment


                    • #55
                      vad ca deja ai inceput sa folosesti vocabularul celor de pe 4x4,(atelaje).....pana la urma este ca un microb 4x4 ,dar odata virusat o sa ai parte de nopti nedormite si tratative duse cu sotia,(ptr. fonduri) colegii de munca (timp liber)si ajungi de ii cunosti pe toti meseriasi ,mecanicii(care te vor ajuta cu ajustarile)din zona .pot spune ca ii un alt stil de viata .......succes in noua achizitie ,atentie mare la ce cumperi ,......sa nu te intereseze prea mult frumusetea ,ia in considerare latura mecanica in primul rand .partea estetica ramane la aprecierea fiecaruia .
                      http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                      Comment


                      • #56
                        ce exemple de 4x4 ati dat si voi ))

                        Originally posted by 827sam View Post
                        land rover freelander , santa fe, rav 4, tucson, x-trail, majoritatea fabricatie pana in 2005, sunt multicele variante
                        altul a mai pus hummer, range rover, lada niva,

                        Sa le luam pe toate:
                        - freelander: e expirata taare, e f buna la offroad. dar consum mare, la service -uri se pune problema cati dorei stiu sa il repare calumea din prima incercare (tineti cont si de fluxul de modele la un service de unde rezulta experienta mecanicului la modelul respectiv)
                        - santa fe vs dacia duster? sa fim seriosi. Utiati-va la comparatii sa vedeti ca modelul autohton o rupe la performante.
                        - rav4 - f ubna, piese scumpe, ca deh e asiatica
                        - tucson - intra la categoria santa fe
                        - x-trail merge
                        - range rover - ai bani de modelul nou? )) ai bani sa intretii modelul vechi ?
                        - lada niva - daca dusteru iti ofera putine, lada niva e tractor in toata regula. Ai bani de ea la intretine ? mai are si un consum satanic
                        - cat despre porcaria aia de hummer, nici nu mai zic. consum mare, inutila, performante offroad sub un range rover/suzuki vitara. O imitatie ratata a humvee-urilor americane
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google