Distributie logan dci 85 cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poti merge cu distributia pana la 90000 dar daca este in garantie trebuie schimbata la cati km scrie in cartea de intretinere.Si eu am inlocuit-o pe prima la 60 000 dar era in garantie.Pe a doua am inlocuit-o la 90 000 si nu am avut probleme.La Ploiesti am inlocuit-o cu 945 lei,pret in care intra : pompa de apa,antigelul , rola si cureaua de accesorii inclusiv manopera.Foarte multumit de lucrare!Nu am efectuat lucrarea la reprezentanta.

    Comment


    • #32
      Multumesc.Eu doresc sa dau cureaua de transmisie jos,sa dau pompa de motorina ,sa anulez pompa de medie presiune cica ea produce span.Pompa de medie o inlocuiesc cu una electrica.Doresc sa stiu distanta de dinti,sa o pun la loc,eu am 35ooo km din 2008.Multumesc.

      Comment


      • #33
        Cel mai simplu... Faci semne la curea in dreptul semnelor de la vilbrochen, ax came si pompa, pana nu o dai jos. preferabil cu oja si porma numeri. Bafta...
        In alta ordine de idei:
        Vrei sa scoti pompa de joasa... Stii toata procedura? Ai mai facut asa ceva? Sau ai vazut la cineva cum se face? Fii foarte atent la detalii...
        Last edited by Fyrestarter; 3 October 2012, 16:03.

        Comment


        • #34
          Salut.Nu am facut,am vazut,imi este frica dar incerc.
          Multumesc.

          Doar patratele cu arcuri .

          Aici am vazut.http://www.youtube.com/watch?v=KHT6T...feature=relmfu
          Last edited by petronel; 3 October 2012, 16:46. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Originally posted by 77sky View Post
            ... Mi-am amintit ca mai am cureaua originala. Voi numara dintii intre marcajele amintite si le voi posta maine seara. Sper as te ajute...
            M-am pus pe analizat cureaua originala.

            Sunt 4 (patru) linii-marcaje pe ea.
            Dinti: 45+5+55+18 (intre marcaje)

            Ce am remarcat: intre cele doua triunghiuri din partea superioara (poza mea) sunt 18 dinti (numarati pe poza)
            45 am numarat intre marcajele ce cuprind datele tehnice ale curelei originale...ciudat...
            Curelele sunt oarecum ciudate ca marcaje (una originala Gates-Renault, a doua- Gates - cea din poza)

            O sa caut si in cartile tehnice.
            Revin cu noutati daca le descopar
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #36
              Vezi ca e topic dedicat. Modificare pompa injectie. Acolo o sa gasesti tot ce te intereseaza...

              Comment


              • #37
                DECI, stimati colegi, e valabil pentru cei cu bun simt, nu pentru ingimfati.
                O P E R A T I U N I, M A R E A T E N T I E:::!!!

                -pompa electrica de motorina Bosch, folosita de la 1,9dci in sus.
                -paletii(patratele) de la pompa de joasa aruncati, cu tot cu arculete.
                -SI GATA!!!!!!
                ACUM:
                -se scoate capul tevii de tur din filtru si se interpune pompa electrica, astfel: intre iesirea din filtru si intrarea in pompa furtun. intre iesirea din pompa si intrarea in teava de retur, la fel, furtun, avind la un capat o teava de legatura intre furtun si teava de tur. pentru aceasta legatura se ia de la alt filtru uzat doar teava de metal.
                -toate astea vin in zona filtrului de motorina, astfel incit la ITP nu se vede nimic in plus, nimic in minus.
                LA POMPA DE INJECTIE:
                -se scot DOAR paletii(patratele) de la partea de joasa si bineinteles si arculetele. restul ramine acolo!!!
                daca facem precum colegul de mai sus, prin scoaterea rotorului, atunci toata, sau aproape toata presiunea pompei electrice se duce asa:intra in joasa, printre gaura capacului de la joasa si axul camei, printre bilele rulmentului camei si iesirea din pompa(returul). probabil coleguli ii porneste masina si doar atit, ca daca o mai si baga in viteza...adio. dar pe unii ii incinta doar sa se laude ca o au pe electric si sa o tina de bibelou, ca de deplasat cu ea in conditiile respective...poate doar la concurenta cu melcii.
                sa revenim.
                pentru a beneficia de toata presiunea si tot volumul oferit de pompa electrica, rotorul de la joasa ramine acolo pentru a nu permite motorinei sa treaca direct spre iesirea din pompa, si de a o forta sa se duca spre partea de inalta unde prin acel orificiu subtire asigura si necesarul de lichid pentru ungerea paletilor de le inalta. acel orificiu NU trebuie obturat, asa cum sustine SOLAN, cel cu nu stiu cite inventii la OSIM.
                materiale:
                -1m furtun de benzina, de presiune,25ron, eu am folosit de la piese auto, cu diam interior de vre-o 4-5 mm, marca Gaetz.
                -pompa electrica. eu am pe a mea Bosch de Megane 1,9dci, de la dezmembrari, 1mil buc.
                -un filtru de la cosul de gunoi dintr-un service oarecare, l-am taiat si mi-am luat tevusca respectiva.
                -rotorul si capacele de la joasa, se polisheaza pina devin suprafetele oglinda. conditie maxima pentru a nu se mai forma pilitura niciodata!
                pompa se leaga cu minusul la masa masinii si plusul, prin releu, la tabloul de sigurante unde va da cu aparatul de masura plus(12V), dupa ce puneti contactul, dar sa si ramina tensiunea in timp ce se da la automat.
                restul e migala multa, dar la final satisfactia e maxima:
                -pornire normala cu injectoare proaste.
                -pornire normala cu aer pe conducte
                -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
                -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei
                -consumul nu se modifica
                -nu se mai face aerisirea, in conditiile umblarii la injectoare.
                efecte negative: in 27 000km si 8 luni, nu am vazut nici una.
                pentru cine isi face modificarea exact ca mai sus, sa nu ma uite cu o bere!
                astept contrariosii!!!
                succes!

                Multumesc ff mult ,asa incerc sa fac.
                Last edited by petronel; 3 October 2012, 21:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Salut mai am de aflat intre vibrochen si ax cu came nr de dnti?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by 77sky View Post
                    Uite o poza executata in momentul operatiunii schimbarii distributiei la mine.

                    77SKY, ai fost tot timpul de fata la operatiune? cat de greu se da capacul negru de plastic jos pt. o inspectie vizuala a curelei, fara alte operatiuni, doar vizualizare? in cate suruburi e prins si daca stii ce chei trebuie? Multumesc!

                    Comment


                    • #40
                      Vizual poate sa arete bine si dupa 500-1000 km face pooc....cati km ai si cati ani are masina?
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • #41
                        Trebuie sa o schimb si eu, nu are inca 60 fix si nici 4ani fix. E un fix de-al meu cum ca ar fi ajuns ulei pe ea, de asta intreb. Trebuie sa ma conving. Am vazut ceva ulei dar nu stiu exact care e treaba ca eu am avut si probleme cu o conducta de la turbo.

                        Comment


                        • #42
                          Care conducta ti-a facut probleme?

                          Comment


                          • #43
                            Daca nu ai ulei mergi lejer pana la 65000 km.
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #44
                              Salutare tuturor,,am logan 1,5,85cp,am facut distributia la 60 000km,dar trebuia facuta la 90 000km.in prezent am 110 000km,cum sa fac peste cei 60 000 sa socotesc 80 000-90 000km,adica urmatoarea distributie sa fac pe la 140 000km???? sau la 120 000km???? MASINA E FABRICATIE 3-2008 EURO4. :::pompa de apa nu am schimbato la 60 000::::

                              Comment


                              • #45
                                Continuam discutia aici.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google