Probleme Dupa Montare Filtru Polen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Dupa Montare Filtru Polen

    De curand am montat filtrul de polen pe masina. Problema este ca desi scurgerea condensului de sub masina functioneaza am gasit picaturi de apa pe presul din dreapta, pana la montarea filtrului neavand aceasta problema. Mentionez ca operatiunea de montare a filtrului de polen s-a facut ca la carte, locul este etans, filtrul este de la romcarbon, nu scapa aer, raceste la fel, etc. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
    Last edited by Iuga; 8 August 2010, 21:57.

  • #2
    Am auzit si la un prieten aceasta problema si problema era de la praful adunat a astupat gaura de scurgere a condesului de pe radiator. Problema se rezolva simplu pe o rampa cu o sarma otelita trebuie sa cureti scurgerea sau la orice service. Intrebare ai curatat locasul unde intra filtru de polen cu aer comprimat ? sau ai dat drumu la aeroterma cand filtru nu era pus, sa scoti frunzele si mizeria de acolo ?
    Last edited by Alexander; 8 August 2010, 22:26.
    sigpicBIKER INSIDE

    Comment


    • #3
      Aspirat locasul plus dat drumul la aeroterma fara filtru. Scurgerea nu e infundata pt ca sub masina curge apa de la condens chiar destul de multa.
      Last edited by Iuga; 8 August 2010, 23:04.

      Comment


      • #4
        Nu cred că e de la filtru. Am pățit la fel cu Solenza care am avut-o înainte. Înainte de a merge la mecanic verifică dacă nu ai frunze sub grila acea unde sunt prinse ștergătoarele și dacă furtunele acelea de scurgere nu cumva sunt înfundate și nu mai poate curge apa. În timp se adună fruze și mâl și înfundă și apa ne mai având pe unde curge intră în mașină.

        Comment


        • #5
          Sub grila totul e ok iar apa (de fapt cateva picaturi) a iesit din aeratoarele de sub bord dreapta(vazut si verificat). Se pare ca a fost o serie de factori nefavorabili:
          - era seara si multa umiditate in aer;
          - masina a stat toata ziua in soare;
          - am pornit ac-ul direct pe treapta 4 fara a aerisi masina si aeroterma (geam intredeschis, tr 2,3 la aeroterma vreo 2-3 minute);
          - chiar dc scurgerea de condens de sub masina curge e posibil sa fie partial infundata si sa nu fi facut fata.(parerea unui specialist).
          S-a mai repetat si a doua zi cu vreo cateva picaturi. Ramane de studiat si dc cineva mai are o parere apreciez
          Last edited by Iuga; 9 August 2010, 17:39.

          Comment


          • #6
            verifica totusi si scurgerea!

            Comment


            • #7
              Salut.
              Spune-ne si noua care a fost cauza si cum ai rezolvat.

              Comment


              • #8
                dupa 3 ani sigur iti spune

                Comment


                • #9
                  Eu imi schimb singur filtrul de habitaclu. Dar o fac la un amic cu vulcanizare. Scot cu grija filtrul vechi, aspir mizeria, apoi bag aer comprimat si suflu tot lacasul. Vreau sa spun ca ce sare pe mocheta este inimaginabil. In cazul tau este posibil ca acea apa provenita din condes in loc sa se scuga normal catre orificiu are un obstacol care il directioneaza catre filtrul de habitaclu. Degeaba ai scurgerea desfundata.

                  In plus ai facut corect lucrea de taiere a locasului? Un filtru gen Valeo la PH2 are o garnitura de cauciuc in partea de jos. Etanseaza bine.

                  Comment


                  • #10
                    Pai tocmai de aceea am intrebat.
                    A avut sigur timp sa rezolve.

                    Originally posted by Winnie View Post
                    Eu imi schimb singur filtrul de habitaclu. Dar o fac la un amic cu vulcanizare. Scot cu grija filtrul vechi, aspir mizeria, apoi bag aer comprimat si suflu tot lacasul. Vreau sa spun ca ce sare pe mocheta este inimaginabil. In cazul tau este posibil ca acea apa provenita din condes in loc sa se scuga normal catre orificiu are un obstacol care il directioneaza catre filtrul de habitaclu. Degeaba ai scurgerea desfundata.

                    In plus ai facut corect lucrea de taiere a locasului? Un filtru gen Valeo la PH2 are o garnitura de cauciuc in partea de jos. Etanseaza bine.
                    Si iata ca mi-a si raspuns cineva.Multumesc.
                    P.S. Si "loganistii de 5 stele"sunt de mai multe feluri.
                    Last edited by oivp2003; 21 June 2013, 23:13. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google