Pareri Modificare Evacuare Pentru Liniste???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Colegu romeo cred ca numai la Barlad sa inventat "toba pentru masina electrica" la Galati nu am auzim inca dar poate cine stie...

    Comment


    • #17
      @Archangel80: si eu tot Michelin am (Energy Saver) si sunt foarte multumit de ele.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Eu sunt unul dintre cei incadrati de d.ta, intr-un mod foarte ...elegant, la categoria bataie de joc.
        Am incercat sa mai diminuez din zgomot cu mijloacele si priceperea de care am dispus la acel moment si sincer, n-am avut niciodata senzatia ca imi bat joc de ceva sau de cineva.
        Si eu mi-am batut joc la fel, si spun asta pentru ca imi pare rau de banii si mai ales de timpul pierdut!
        Sincer nu sesizez aproape nici o diferenta. Daca se foloseau materiale profi, probabil aveam alta parere. Dar din pacate multi nu ne permitem varianta profi.

        Comment


        • #19
          Varianta profi care ar fi colegu aceea cu cauciuc crud care se topeste la caldura si emana un miros placut in masina de cauciuc/smoala, eu nu locuiesc in Romania din pacate si aici ca sa iti demonteze interiorul la masina ar trebuie sa le lasi masina lor de tot, eu mi-am luat loganu pentru ca imi trebuia o masina cu km putini care sa coste putin si sa fie ieftina de intretinut deoarece din cauza serviciului fac cam 35.000 pe an deci este o masina de sacrificiu care in cativa ani va avea o uzura aceentuata si va necesita o anumita suma de bani care nu imi convine sa ii investesc.Ca atare vroiam sa vad ce se poate face pentru silentiozitate dar ceva care sa dea randament si sa nu necesite investitie mare.In decurs de 2-3 sapt o sa schimb gumele cu michelin si revin cu ceva pareri.O zi buna va doresc tuturor!

          Comment


          • #20
            Schimbat gumele cu michelin energy saver da , ceva diferenta este dar nimic deosebit, sta mai bine pe strada deoarece au adrenta mai mare si foarte bune pe apa chiar ploaie torentiala mergi cu 100-120 in siguranta, solutie pentru ceva mai multa liniste schimbat masina cu alta!Drumuri bune colegii si sa auzim numai de bine!

            Comment


            • #21
              De luat in considerare izolarea peretelui dintre cabina si motor si a capotei, dar nu cu o mocheta prinsa in braduti si gata izolarea.
              Fanta dintre usi face un zgomot destul de mare la viteza deoarece lipseste un banal cheder care este proiectat special pentru zgomot.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #22
                Din ce vad eu, el are 1.6 16v, deci cred ca are deja peretele de foc antifonat cu mocheta din fabrica , la fel si capota.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cosmindan View Post
                  De luat in considerare izolarea peretelui dintre cabina si motor si a capotei, dar nu cu o mocheta prinsa in braduti si gata izolarea.
                  Vrei sa zici ca izolatia cre vine din fabrica la dCi si la 1.6 16V, si anume acea "blana" pe peretele dintre motor si habitaclu si la pedalier (pe interior) nu e buna ?

                  Originally posted by cosmindan View Post
                  Fanta dintre usi face un zgomot destul de mare la viteza deoarece lipseste un banal cheder care este proiectat special pentru zgomot.
                  La care fanta te referi mai exact ? Cea care e de sus pana jos intre usa fata si spate ?...Daca nu ma insel la Dusert 4x4 si la Loganul/Sandero 2 au pus un cheder acolo ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SYL40 View Post
                    Vrei sa zici ca izolatia cre vine din fabrica la dCi si la 1.6 16V, si anume acea "blana" pe peretele dintre motor si habitaclu si la pedalier (pe interior) nu e buna ?
                    Ba e foarte buna. Dar ca sa fie si mai bine unii au pus pe sub ea un stat/doua de aluband pe tot peretele antifoc. Si la interior au pus un strat de aluband pe tabla pana pe sub bord. Si apoi au mai pus si fonomin. Toate astea adunate au un efect mult mai mare pe langa "blana de la motor" care are si ea un rol in antifonare.

                    Originally posted by SYL40 View Post
                    La care fanta te referi mai exact ? Cea care e de sus pana jos intre usa fata si spate ?...Daca nu ma insel la Dusert 4x4 si la Loganul/Sandero 2 au pus un cheder acolo ?
                    Exact aia. Daca pui un cheder cu adeziv acolo scapi de ceva zgomot de aer in zona 100-120Km/h.

                    Daca vrei sa scapi de zgomotul de aer in zona 140-160Km/h trebuie sa inchizi intrarea aerului printre aripa fata si usa fata. Se face cu cheder lipit pe aripa fata lipit incepand cu 2 cm de deasupra aripii si apoi continuand vreo 18cm in jos + cheder lipit pe interiorul usii fata la imbinarea cu aripa fata pe toata suprafata. Plus cheder dublat pus atat pe caroserie cat si pe usa pentru impiedicarea aerului sa urce pe montant in sus.

                    In zona 120-140km/h zgomotul produs de aer este acoperit de rezonanta esapamentului (cel putin la 1.4 si 1.6 8V) cu un maxim in zona de 130Km/h - 3500rpm.

                    Comment


                    • #25
                      @madhorsefuzzy la Logan am pus purfix (negru, profil D, cam de 5mm) in zonele marcate cu galben si rosu, iar la Symbolul sotiei doar in zonele marcate cu rosu.

                      Referitor la spatiul dintre aripa fata si usa fata, am vrut initial sa pun pana jos, dar eu am lipit purfixul pe aripa si de la prima nervura in jos nu mai poti sa lipesti ca sa etanseze spatiul...o sa incerc sa lipesc pe usa, cum ziceai, poate eventual ma poti ajuta cu niste poze, etc.
                      Multumesc !

                      PS. Cred ca e f greu sa pui aluband pe peretele antifoc, mai ales la 1.6 16V..?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Si 3 imagini cat 1000 de cuvinte.

                        Nu stiu cat ajuta sa pui cheder in zona rosie orizontala (nu intre usi vertical) deoarece acolo usile se inchid pe cheder-ul de pe caroserie care nu lasa sa curga apa pe usi. Aerul face zgomot venind pe sub acel cheder de pe caroserie intrand pe la usa din fata la imbinarea cu aripa.

                        Dupa cum se vede in poze cele 2 chedere de pe usa si aripa astupa etans spatiul pe o portiune de 15cm. Suplimentar am pus cele 2 bucatele duble (asa vine rola dubla) pe usa si caroserie pentru a impiedica curgerea aerului care ar putea intra pe sub bucatica de 15cm etansa dintre aripa si usa.

                        Chestia aia argintie care se vede a fost un experiment si nu cred ca mai are vre-un rost cu toate chederele puse inaintea ei. Nici cand am pus-o fara chedere nu a facut vreo diferenta notabila. De aceea tind sa cred ca zgomotul se formeaza din cauza turbioanelor in zona de inchidere dintre aripa si usa si mai putin prin curgerea aerului pe sub chederul de pe caroserie.

                        Cu aluband pe peretele antifoc a fost chinuiala si la 1.4. Eu am prins apoi insonorizantul de diesel. Nu stiu cat spatiu este la 16v.
                        Attached Files

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google